Hei!Olen pelannut kaikki 3 ekaa Sly peliä monta kertaa ja olen Sly-fani!
Mikä on teidän mielestänne Sly peli?
Minusta kaikki Sly-pelit ovat erinomaisia,mutta Sly 2:Konnakopla on ehdottomasti paras.
Tässä perusteluja:
-Sly 2:ssa Slyn kopla tuntuu läheisimmältä ja tasapainoisimmalta:Sly Raccoonissa Sly hoitaa lähes kaiken,Sly 3:ssa on paljon uusia jäseniä,jotka eivät oikein pääse usein hohtamaan.Sly 2:ssa koplaan kuuluu
Sly,Bentley ja Murray,joilla on kaikilla oma tärkeä osuutensa joka jaksossa:Sly hoitaa varastelun,Bentley hoitaa aivoja vaativat tehtävät ja Murray hoitaa raakaa voimaa vaativat tehtävät.Siinä kopla tuntuu todella Slyn,Bentleyn ja Murrayn koplalta.
-Sly 2:ssa käsitellään Clockwerkin hahmoa huomattavasti syvemmin ja enemmän kuin Sly Raccoonissa,koska siinä Clocwerk ei saanut liian paljon aikaa,jotta sitä voisi sanoa koko pelisarjan pääviholliseksi.Sly 2:ssa Clockwerkin historiasta ja syntymisestä kerrotaan paljon ja Sly 2:ssa tajuaa,kuinka vaarallinen Clockwerk on jopa osina ja miksi Clockwerk pitää tuhota lopullisesti
-Sly 2:ssa on paljon uusia loistavia hahmoja,kuten Jean Bison,Neyla ja
Dimitri,ja useimmat uusista hahmoista saavat enemmän peliaikaa,kuin Sly Raccoonin ja Sly 3:n useimmat hahmot,mikä johtuu siitä,että useimmat roistot ovat jopa kahdessa jaksossa
-Sly 2 on paljon pidempi peli,kuin Sly Raccoon ja Sly 3
-Viimeinen ja paras syy:Sly 2:n tarina on paljon parempi kuin kummassakaan muussa Sly:ssa.Sly Raccoonin tarinan voisi jopa sanoa menevän rutiinilla,eikö siinä ole juuri mitään yllättävää.Sly 3:ssa on sama vika lukuunottamatta vikaa jaksoa siitä,joka oli mielestäni varsin yllättävä. Sly 2:n tarina on erinomainen:siinä on paljon yllätyksiä ja nokkelia juonenkäänteitä,siinä on paljon petoksia,epäoikeudenmukaisuutta,Clockwerkiin syvennytään,ja tarina on ehkäpä synkin kaikista Sly-peleistä,eikä se ole täysin onnellinen:Bentley menettää jalkansa ja kopla joutuu eroon Sly:sta.
Sly 2:n yksi teemoista voisi olla,että kaikki ei ole sitä miltä näyttää.Neyla on hyvä esimerkki:aluksi se tuntuu auttavan Sly:ta,sitten pettää sen,pettää Interpolin,paljastuu olevansa Arpeggion kätyri,ja Neyla pettää senkin ja menee Clockwerkin ruumiiseen,josta syntyy Clock-La,joka tappaa Arpeggion.Ja Bentleyn jalkojen menetys on vähän niin kuin pysyvä jälki,jonka Clockwerk on aiheuttanut koplalle,vähän niin kuin Clockwerkin viimeinen kirous heille.
Mutta mikä on teidän mielestä paras Sly-peli?Perustelutkin olisivat kivoja.
Paras Sly peli?
24
1760
Vastaukset
- hmm...
Kyllä se on niin että se kakkonen oli paras, kolmonen oli mennyt pahasti pieleen minun mielestäni.
- blanco 7
Paras Sly on ehdottomasti 2.
Pidän kaikista osista yhtä paljon, mut kakkonen on kirkkaasti ykkönen.
Sly Raccoon on tosi hyvä ekaksi peliksi. Toisinaan kyrsii se, kun Sly kuolee yhestä iskusta. Kiva on vetää melkein kaikki kentät Slylla, mut Murraylle ja Bentleylle olis saanu olla enemmän pelattavia kohti. Murrayllä kolme autolla ajoa ja kaks mättö kohtaa. Bentleyllä vain lopussa hakkerointi kohta ja yks pelattava osuus carmelitalle. Tän pelin pelaa helposti läpi päivässä.
Sly 2 Konnakopla on paras juoni ja tarina. On enemmän tehtäviä ja tätä peliä ei pellaa päivässä läpi. Pelissä on kivasti tehtäviä Bentleylle ja Murraylle ja kaikki pysyvät kivasti roolissaan ja pelissä enemmän huumoria joukossa joka tekee pelistä mielenkiintoimensa. Pomo tappelutki on selkeesti paremmin tehty. Clockwerkistä on enemmän taustaaja ja synkkyytä.
Sly 3 Konnien kunnia. Pidin tämän tän juonesta, mut miinusta sille, kun porukkaa on liikaa. Paitsi pidin uusista jäsenistä eniten Penelopesta. Ja plussaa muutamalle Carmelitalle pelattavista tehtävistä. Peli on tarinaltaan lyhyt kakkoseen verrattuna. mut tehtäviä on kivasti. Kakkosessa on paremmat radiokiikarit. Ainaki Bentleyn kiikarit on hieman epä tarkat. Ainaki huumori puoli on säilyny siitä mä pidän. Ainaki on saanu nauraa monille repliikeille.
Sly 2 on paras. :) - Sly2ipest
kakkonen on paras
- hkrhgrgujeju
Joo-o. Sanon että kakkonen on se paras mutta kolmosessa lähinnä on hyvä puoli se että sen grafiikka on hienompi.
- fight
kyllä se kakkonen on niin maan perusteelisesti paras
- Sly2
Täytyy sanoa, että olen yllättynyt siitä, että tänne on kommentoinut kuusi ihmistä , ja kaikkien mielestä kakkonen on paras. Mutta ei se mitään. Minusta se on hyvä asia. :)
- hujtjrioyr
Kolmonen oli kyllä kyllä aika floppi omasta mielestäni. Kyllä se kakkonen kuuluu parhaimmistoon.
- Sly3Fani
Kyllä Sly 3 on mun mielestä paras!!
- Sly 3
He is not a cristian!!!
Sly 3 on
Laimeinta
Paskaa
Koskaan
Ikinä
piste .
- winski 83
sly 3 on mun mielestä jonkin sortin kyl hvä
- Sly2
Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta onko Sly 3 sinusta paras Sly peli winski 83?
- winski 83
no on jos kerta pääsee koittaa dimitriä uimas ja penelopea ohjaamas radio autoa ja panda kunkkua tuhoomas vamppyyrejä ja gurulla ohjaamaan muiden mieliä ja murraylla vetämään pallo liikettä ja slyllä avaan dimitrin vapauttamises hoitaan sen pyörittää sitä ihme rengasta ja bentleyllä mennä pyörätuolis
- sly
Varmaa te puhutte jostai sly pelistä?! Lol! Minkä ikäsii oikei ootte? xD
- Ei noloa
Slyt menee ihan vähän vanhemmallakin pelaajalla. Viihdettä siitä saa ikään katsomatta. Ei niinkään noloa pelata slyta. Hanki elämä ennen ku tuut huutelee ! (:
- minä vain
Kakkonen on kyl paras!!! Ketuttaa vaan vähän kun sly4 tulee vain ps3 ;c
- sly
Minun mielestä sly2 on paras.
- sly2fani
sly2 on ihanparas.siellä on ihan upeita hahmoja.esim jean bison ja neyla.sly on ollu mun suosikki aina.
- ~Nenya
Minun mielestäni 2 on paras, sillä on jotenkin typerää ja yliampuvaa, että kolmosessa kopla suurenee...
Sly - ytdbgdf
Kakkosessa oli sisältö hyvää, kolmosessa oli taas se parempi grafiikka. Emmä tiedä, molemmat omalla tavallaan hyviä joten vaikea sanoa...
- kukkopoiga
Kakkonen on ykkönen. neljäs peli liian monimutkainen ja hahmoja liikaa. Tosin kerättävät aarteet ja pullot taas mukana.
- Sly Cooper Fani
Sly 2 ja Sly 4 on ehdottomasti parhaat pelit mitä olen pelannut
- Apua!
Pliis auttakaa! Pelaan sly:ta pitkästä aikaa ja en muista miten Murrayn pallomutoon pääsee!
- Tursku
Sly 2 on kyllä paras omasta mielestäni :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569