Paras Sly peli?

Sly2

Hei!Olen pelannut kaikki 3 ekaa Sly peliä monta kertaa ja olen Sly-fani!
Mikä on teidän mielestänne Sly peli?
Minusta kaikki Sly-pelit ovat erinomaisia,mutta Sly 2:Konnakopla on ehdottomasti paras.
Tässä perusteluja:
-Sly 2:ssa Slyn kopla tuntuu läheisimmältä ja tasapainoisimmalta:Sly Raccoonissa Sly hoitaa lähes kaiken,Sly 3:ssa on paljon uusia jäseniä,jotka eivät oikein pääse usein hohtamaan.Sly 2:ssa koplaan kuuluu
Sly,Bentley ja Murray,joilla on kaikilla oma tärkeä osuutensa joka jaksossa:Sly hoitaa varastelun,Bentley hoitaa aivoja vaativat tehtävät ja Murray hoitaa raakaa voimaa vaativat tehtävät.Siinä kopla tuntuu todella Slyn,Bentleyn ja Murrayn koplalta.
-Sly 2:ssa käsitellään Clockwerkin hahmoa huomattavasti syvemmin ja enemmän kuin Sly Raccoonissa,koska siinä Clocwerk ei saanut liian paljon aikaa,jotta sitä voisi sanoa koko pelisarjan pääviholliseksi.Sly 2:ssa Clockwerkin historiasta ja syntymisestä kerrotaan paljon ja Sly 2:ssa tajuaa,kuinka vaarallinen Clockwerk on jopa osina ja miksi Clockwerk pitää tuhota lopullisesti
-Sly 2:ssa on paljon uusia loistavia hahmoja,kuten Jean Bison,Neyla ja
Dimitri,ja useimmat uusista hahmoista saavat enemmän peliaikaa,kuin Sly Raccoonin ja Sly 3:n useimmat hahmot,mikä johtuu siitä,että useimmat roistot ovat jopa kahdessa jaksossa
-Sly 2 on paljon pidempi peli,kuin Sly Raccoon ja Sly 3
-Viimeinen ja paras syy:Sly 2:n tarina on paljon parempi kuin kummassakaan muussa Sly:ssa.Sly Raccoonin tarinan voisi jopa sanoa menevän rutiinilla,eikö siinä ole juuri mitään yllättävää.Sly 3:ssa on sama vika lukuunottamatta vikaa jaksoa siitä,joka oli mielestäni varsin yllättävä. Sly 2:n tarina on erinomainen:siinä on paljon yllätyksiä ja nokkelia juonenkäänteitä,siinä on paljon petoksia,epäoikeudenmukaisuutta,Clockwerkiin syvennytään,ja tarina on ehkäpä synkin kaikista Sly-peleistä,eikä se ole täysin onnellinen:Bentley menettää jalkansa ja kopla joutuu eroon Sly:sta.
Sly 2:n yksi teemoista voisi olla,että kaikki ei ole sitä miltä näyttää.Neyla on hyvä esimerkki:aluksi se tuntuu auttavan Sly:ta,sitten pettää sen,pettää Interpolin,paljastuu olevansa Arpeggion kätyri,ja Neyla pettää senkin ja menee Clockwerkin ruumiiseen,josta syntyy Clock-La,joka tappaa Arpeggion.Ja Bentleyn jalkojen menetys on vähän niin kuin pysyvä jälki,jonka Clockwerk on aiheuttanut koplalle,vähän niin kuin Clockwerkin viimeinen kirous heille.
Mutta mikä on teidän mielestä paras Sly-peli?Perustelutkin olisivat kivoja.

24

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm...

      Kyllä se on niin että se kakkonen oli paras, kolmonen oli mennyt pahasti pieleen minun mielestäni.

    • blanco 7

      Paras Sly on ehdottomasti 2.

      Pidän kaikista osista yhtä paljon, mut kakkonen on kirkkaasti ykkönen.
      Sly Raccoon on tosi hyvä ekaksi peliksi. Toisinaan kyrsii se, kun Sly kuolee yhestä iskusta. Kiva on vetää melkein kaikki kentät Slylla, mut Murraylle ja Bentleylle olis saanu olla enemmän pelattavia kohti. Murrayllä kolme autolla ajoa ja kaks mättö kohtaa. Bentleyllä vain lopussa hakkerointi kohta ja yks pelattava osuus carmelitalle. Tän pelin pelaa helposti läpi päivässä.

      Sly 2 Konnakopla on paras juoni ja tarina. On enemmän tehtäviä ja tätä peliä ei pellaa päivässä läpi. Pelissä on kivasti tehtäviä Bentleylle ja Murraylle ja kaikki pysyvät kivasti roolissaan ja pelissä enemmän huumoria joukossa joka tekee pelistä mielenkiintoimensa. Pomo tappelutki on selkeesti paremmin tehty. Clockwerkistä on enemmän taustaaja ja synkkyytä.

      Sly 3 Konnien kunnia. Pidin tämän tän juonesta, mut miinusta sille, kun porukkaa on liikaa. Paitsi pidin uusista jäsenistä eniten Penelopesta. Ja plussaa muutamalle Carmelitalle pelattavista tehtävistä. Peli on tarinaltaan lyhyt kakkoseen verrattuna. mut tehtäviä on kivasti. Kakkosessa on paremmat radiokiikarit. Ainaki Bentleyn kiikarit on hieman epä tarkat. Ainaki huumori puoli on säilyny siitä mä pidän. Ainaki on saanu nauraa monille repliikeille.

      Sly 2 on paras. :)

    • Sly2ipest

      kakkonen on paras

    • hkrhgrgujeju

      Joo-o. Sanon että kakkonen on se paras mutta kolmosessa lähinnä on hyvä puoli se että sen grafiikka on hienompi.

    • fight

      kyllä se kakkonen on niin maan perusteelisesti paras

    • Sly2

      Täytyy sanoa, että olen yllättynyt siitä, että tänne on kommentoinut kuusi ihmistä , ja kaikkien mielestä kakkonen on paras. Mutta ei se mitään. Minusta se on hyvä asia. :)

    • hujtjrioyr

      Kolmonen oli kyllä kyllä aika floppi omasta mielestäni. Kyllä se kakkonen kuuluu parhaimmistoon.

    • Sly3Fani

      Kyllä Sly 3 on mun mielestä paras!!

      • Sly 3

        He is not a cristian!!!
        Sly 3 on
        Laimeinta
        Paskaa
        Koskaan
        Ikinä
        piste .


    • winski 83

      sly 3 on mun mielestä jonkin sortin kyl hvä

    • Sly2

      Tämä voi olla tyhmä kysymys, mutta onko Sly 3 sinusta paras Sly peli winski 83?

    • winski 83

      no on jos kerta pääsee koittaa dimitriä uimas ja penelopea ohjaamas radio autoa ja panda kunkkua tuhoomas vamppyyrejä ja gurulla ohjaamaan muiden mieliä ja murraylla vetämään pallo liikettä ja slyllä avaan dimitrin vapauttamises hoitaan sen pyörittää sitä ihme rengasta ja bentleyllä mennä pyörätuolis

    • sly

      Varmaa te puhutte jostai sly pelistä?! Lol! Minkä ikäsii oikei ootte? xD

      • Ei noloa

        Slyt menee ihan vähän vanhemmallakin pelaajalla. Viihdettä siitä saa ikään katsomatta. Ei niinkään noloa pelata slyta. Hanki elämä ennen ku tuut huutelee ! (:


    • minä vain

      Kakkonen on kyl paras!!! Ketuttaa vaan vähän kun sly4 tulee vain ps3 ;c

    • sly

      Minun mielestä sly2 on paras.

    • sly2fani

      sly2 on ihanparas.siellä on ihan upeita hahmoja.esim jean bison ja neyla.sly on ollu mun suosikki aina.

    • ~Nenya

      Minun mielestäni 2 on paras, sillä on jotenkin typerää ja yliampuvaa, että kolmosessa kopla suurenee...
      Sly

    • ytdbgdf

      Kakkosessa oli sisältö hyvää, kolmosessa oli taas se parempi grafiikka. Emmä tiedä, molemmat omalla tavallaan hyviä joten vaikea sanoa...

    • kukkopoiga

      Kakkonen on ykkönen. neljäs peli liian monimutkainen ja hahmoja liikaa. Tosin kerättävät aarteet ja pullot taas mukana.

    • Sly Cooper Fani

      Sly 2 ja Sly 4 on ehdottomasti parhaat pelit mitä olen pelannut

    • Apua!

      Pliis auttakaa! Pelaan sly:ta pitkästä aikaa ja en muista miten Murrayn pallomutoon pääsee!

    • Tursku

      Sly 2 on kyllä paras omasta mielestäni :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2592
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      327
      2411
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1817
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1733
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1704
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1443
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      60
      1427
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe