Expert -ketju soveltaa mielenkiintoisella tavalla Nokian känykkätakuuta.
Kännykkää ei korjattu, vaan esitettiin 30 euron lasku kännykän tarkastuksesta!!
Tämä on törkeintä kuluttajien aliarviointia mihin olen koskaan törmännyt.
Varokaa viemästä Nokian kännyköitä Expertille takuuhuoltoon. Parempi ostaa muualta. Moista pelleilyä ei tarvita.
Varokaa Expertin takuukäytäntöjä
8
891
Vastaukset
- topi ++
Kyseisessä tapauksessa liikkeessä oli todettu, että laitteen omistaja oli itse aiheuttanut vian, johon vaati takuukorjausta.
- Expertiin pettynyt
Tunnut olevan hyvin perillä asiasta. Mitenkähän asiakas on itse aiheuttanut vian?
Eikö mekaaniset laatuongelmat kuulu takuun piiriin Expertillä?
- expertin ehdot
Ostin paikalliselta Expert-liikkeeltä kännykän. Kuitissa PRKL lukeekin että
ko liike ei vastaa laitteen takuusta vaan maahantuoja jonne minun kuuluu
omalla kustannuksellani laite toimittaa huoltoon.
Moinen ehto on kuluttajansuojalain vastainen.
Liike josta laite ostettu vastaa takuusta, - Expert sucks
Expert varmaan menossa nurin, kun ei ole enää varaa vastata asiakkaiden tarpeisiin. Onneksi on valinnan varaa ja Media Markt tulee myös Suomeen.
En osta Expertiltä enää mitään. Olipa miten halpaa tahansa. - Expert???
Ihme touhua! Olen ostanut kaksi Nokian älypuhelinta kytkynä samasta Expert-liikkeestä tampereella ja takuu on aina toiminut!!! Voin toimittaa itse tai antaa liikkeen toimittaa kapulan huoltoon. Omatoimisuus on nopeampaa, ja halvempaa. Ehkä sulla on joku koreanihme, jossa se kuuluisa NT-takuu....
- tätä se on
ei se takuuhuolto sen paremmin missään muissakaan elektroniikkajäteissä toimi.
- Casd
Minäkin ostin samsungin 150€ puhelimen sama juttu lasku 85€ kuukausi ollu käytös ja hajos expert paskaa.
- leear
VAROKAA ja varautukaa: 1/2 vuotta vanha takuu ipad laitettiin heidän ohjaamaan huoltoon. Vastaus oli ; maksakaa 82€ tarkatusta, jos haluatte rikkinäisen laitteen takaisin. Korjaus maksaa n 250€. ( Korjaus: emolevyn vaihto)
Uusi laite halvempi kuin korjaus.
Kannattaa kysyä ensin muualta korjauskustannuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818