Varokaa Expertin takuukäytäntöjä

Expertiin pettynyt

Expert -ketju soveltaa mielenkiintoisella tavalla Nokian känykkätakuuta.
Kännykkää ei korjattu, vaan esitettiin 30 euron lasku kännykän tarkastuksesta!!

Tämä on törkeintä kuluttajien aliarviointia mihin olen koskaan törmännyt.

Varokaa viemästä Nokian kännyköitä Expertille takuuhuoltoon. Parempi ostaa muualta. Moista pelleilyä ei tarvita.

8

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • topi ++

Kyseisessä tapauksessa liikkeessä oli todettu, että laitteen omistaja oli itse aiheuttanut vian, johon vaati takuukorjausta.

• Expertiin pettynyt

Tunnut olevan hyvin perillä asiasta. Mitenkähän asiakas on itse aiheuttanut vian?
        Eikö mekaaniset laatuongelmat kuulu takuun piiriin Expertillä?

• expertin ehdot

Ostin paikalliselta Expert-liikkeeltä kännykän. Kuitissa PRKL lukeekin että
      ko liike ei vastaa laitteen takuusta vaan maahantuoja jonne minun kuuluu
      omalla kustannuksellani laite toimittaa huoltoon.
      Moinen ehto on kuluttajansuojalain vastainen.
      Liike josta laite ostettu vastaa takuusta,

• Expert sucks

Expert varmaan menossa nurin, kun ei ole enää varaa vastata asiakkaiden tarpeisiin. Onneksi on valinnan varaa ja Media Markt tulee myös Suomeen.

En osta Expertiltä enää mitään. Olipa miten halpaa tahansa.

• Expert???

Ihme touhua! Olen ostanut kaksi Nokian älypuhelinta kytkynä samasta Expert-liikkeestä tampereella ja takuu on aina toiminut!!! Voin toimittaa itse tai antaa liikkeen toimittaa kapulan huoltoon. Omatoimisuus on nopeampaa, ja halvempaa. Ehkä sulla on joku koreanihme, jossa se kuuluisa NT-takuu....

• tätä se on

ei se takuuhuolto sen paremmin missään muissakaan elektroniikkajäteissä toimi.

• Casd

Minäkin ostin samsungin 150€ puhelimen sama juttu lasku 85€ kuukausi ollu käytös ja hajos expert paskaa.

• leear

VAROKAA ja varautukaa: 1/2 vuotta vanha takuu ipad laitettiin heidän ohjaamaan huoltoon. Vastaus oli ; maksakaa 82€ tarkatusta, jos haluatte rikkinäisen laitteen takaisin. Korjaus maksaa n 250€. ( Korjaus: emolevyn vaihto)
      Uusi laite halvempi kuin korjaus.
      Kannattaa kysyä ensin muualta korjauskustannuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5639
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3923
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3790
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3464
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2878
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2419
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2184
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2081
    9. 32
      1793
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe