suunnitellaan perheen kanssa syksyksi reissua jonnekin. alanya tuntuu kiinnostavalta, mutta onko siellä vielä tarpeeksi lämmintä auringonpalvojille sekä rantaleikkeihin. ei haluttais palella reissussa:) tarkoitus olisi lähteä siis lokakuun puolivälissä
lokakuun lämpötilat
7
283
Vastaukset
- usein oltu
Ihan varmasti on. Vesi vielä todella lämmintä. Illaksi jo hieman viilenee, mutta päivisin ihan kesävaatekelit. Sadella ropsauttaa voi, mutta menee samantien ohi. Ja alkaa olla ihanan rauhallista kaikki paikat vielä auki. Hyvää matkaa vaan.
- kaisuliinanen
kuulostaapa hyvältä sitten:) olisko suositella jotain kivaa hotellia perheelle?
kohta varmaan täytyy sitten jo vaus tehdä, ettei jää näppejä nuolemaan - yks äippä
kaisuliinanen kirjoitti:
kuulostaapa hyvältä sitten:) olisko suositella jotain kivaa hotellia perheelle?
kohta varmaan täytyy sitten jo vaus tehdä, ettei jää näppejä nuolemaanJos syksyksi PERHEENÄ olette varausta tekemässä, niin on jo tosi kiire.Meitä on viisi henkinen perhe ja viime hetken varaukset ei onnistu, jos samaan majoitukseen haluatte.
- kaisuliinanen
yks äippä kirjoitti:
Jos syksyksi PERHEENÄ olette varausta tekemässä, niin on jo tosi kiire.Meitä on viisi henkinen perhe ja viime hetken varaukset ei onnistu, jos samaan majoitukseen haluatte.
olen huomannut, että osa on myyty jo loppuun. mutta vielä näytti saavan matkoja. pitää kylä toimia nyt nopeasti:)
oisko hyviä hotellisuosituksia kenelläkään antaa?? - yks äippä
kaisuliinanen kirjoitti:
olen huomannut, että osa on myyty jo loppuun. mutta vielä näytti saavan matkoja. pitää kylä toimia nyt nopeasti:)
oisko hyviä hotellisuosituksia kenelläkään antaa??green park ja blue heaven.lasten kanssa (3) oltu lähivuosina.kokeileppa vaikka näitä.
- Li Kikke
onko vesiliukumäkeä?
- Keskilämpötilat
Hei
Katso seuraavasta.
http://www.tutiempo.net/en/Climate/ALANYA/12-2008/173100.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689