"Asuntolainojen kanssa on vaikeuksissa noin kymmenesosa velkaneuvonnan asiakkaista"
90% velkaneuvonnan asiakkaista asuntovelattomia
11
96
Vastaukset
- Onko ne niitä
"vuokrat nousevat aina, joten sijoitusasunnot revitään käsistä" -asuntojen asukkaita ? Kuulostaa maksukyvyn loppumiselta ja vuokratuottojen romahdukselta. Pyramidi on naurettavan heppoisa, ihan joka taholtaan.
- ifgjifjg
loput ovat vaikeuksissa vuokrien kanssa.
- Rahat säkissä
Ainoat ketkä hyötyvät ovat asuntosijoittajat näin se vaan on.Vauraus on monesti perinnöllistä siksi on rikkaita sukuja koska ovat toimineet viisaasti.
- Juurihan osoitettiin
Rahat säkissä kirjoitti:
Ainoat ketkä hyötyvät ovat asuntosijoittajat näin se vaan on.Vauraus on monesti perinnöllistä siksi on rikkaita sukuja koska ovat toimineet viisaasti.
, että asuntisijoittajat, jos ketkä, ovat todella kusessa kun nämä ilmiöt laskukauden ovella alkavat.
- Ei jumara
Juurihan osoitettiin kirjoitti:
, että asuntisijoittajat, jos ketkä, ovat todella kusessa kun nämä ilmiöt laskukauden ovella alkavat.
Kuinka niin kusessa? Jos 1me edestä velattomia luukkuja ja rommaa 50%, on edelleen 500ke omaisuutta asunnoissa.
- No mutta
Ei jumara kirjoitti:
Kuinka niin kusessa? Jos 1me edestä velattomia luukkuja ja rommaa 50%, on edelleen 500ke omaisuutta asunnoissa.
eihän sinulla nyt joka kerta voi olla eri määrä asuntoja. Pysytään nyt siinä todennäköisimmässä skenaariossa, eli velkaisessa yksiössä.
- Rahat säkissä
Ei pankki anna sijoitusasuntoon lainaa ellei saa varmasti rahojaan pois on hyvin turvallista olla asuntosijoittajana 7 v kokemus. 1 sijoitusasuntoni olen myynyt täälä hetkellä 2 vuokrattavaa asuntoa minulla.
- Oikein 7V!?
Rahat säkissä kirjoitti:
Ei pankki anna sijoitusasuntoon lainaa ellei saa varmasti rahojaan pois on hyvin turvallista olla asuntosijoittajana 7 v kokemus. 1 sijoitusasuntoni olen myynyt täälä hetkellä 2 vuokrattavaa asuntoa minulla.
Historian ehdottomasti helpoin, holtittoman velkarahan ajanjakso ja pidät itseäsi oikein kokeneena. Voi tulla vielä äitiä ikävä.
- juupo josupåol
Missä ja kuka sellasita on osoittanut? Taisit nähdä unta? Oliko housut märkänä kun herästi? Edestä vai takaa?
- mitä sinä siitä tied
Oikein 7V!? kirjoitti:
Historian ehdottomasti helpoin, holtittoman velkarahan ajanjakso ja pidät itseäsi oikein kokeneena. Voi tulla vielä äitiä ikävä.
Holtiton jakso oli 80 luvun lopussa, kun sinä olit vielä vaipoissa.
- En edelleen jumara
No mutta kirjoitti:
eihän sinulla nyt joka kerta voi olla eri määrä asuntoja. Pysytään nyt siinä todennäköisimmässä skenaariossa, eli velkaisessa yksiössä.
Milloin joka kerta? Ja erimäärä? Ei jumara. Enhän itsestäni puhunut, vaan yleisesti siitä, kuinka todellinen asuntosijoittaja ei ainakaan vararikossa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941669
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261549Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1231098Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773