Hei! Toivottavasti joku ehtisi vastaamaan... Eli Krkn saarelle majoittumassa viikoksi ja osaisiko joku paikassa käyneenä kertoa miten se viikko siellä kannattaa kuluttaa? Mitä kannattaa ehdottomasti nähdä ja kokea? Mites huvi/yöelämä, onko sellaista :)
Krk ja lähiympäristö
3
648
Vastaukset
Alkukesän saarihyppelyllä majoituimme myös Krkin saarelle muutamaksi yöksi. Varsin viehättävä paikka, kuten muutkin Kroatian saaret. Me keskityimme ainoastaan Krkin kaupunkiin, jossa on pieni, kaunis vanhakaupunki. Varmasti kannattaa kierrellä saarta enemmänkin. Saavuimme Krkille Losinjin saarelta, joka oli ehkä tämän reissun suosikkimme.
http://my.opera.com/Taikaranta/blog/show.dml/30340772- juke6
Onko tietoa hotelleista? Järjestääkö joku toimisto pakettimatkoja tänne?
- Akiantti
Ei nämä suomalaiset.
- Vuokraa kämppä; interhome.fi tai adrialin.fi
- Vuokraa auto Ljubiksesta (Sloveniassa), olleet edullisia
- Lennä finskillä Ljubljanaan.
- Aja lounaaseen, Istrian nimimaan suuntaan moottoritietä.
- Pysähdyt Postojnan tippukiviluolilla.
- Käyt sisällä isossa luolastossa (huom 7...8 astetta).
- Jatkat etelään, Kroatian Rijekan suuntaan (välillä on sotamuseo).
- Ohitat Rijekan rantatietä seuraillen, ja koht' sillään sinua kehoitetaan KRK:aan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882