Hei! Minua on vaivannut jo pitkään, että rintani ovat kehittymättömät. Tämä on vaikuttanut jo pitkään itsetuntooni ja minua on kiusattu pari vuotta kyseisestä asiasta. Olen 18-vuotias 165cm pitkä ja 42kg painava. Minulla on kyllä puberteetin merkit ilmaantuneet, kuten karvoitus, menkat ja leveentynyt lantio. Rintani ovat siltikin kehittymättömät ja se saa minut rajoittamaan elämistäni, kuten välttelemällä uimarantoja ja -halleja, sekä paljastavia kaula-aukkoja. On musertava katsoa, kun 6lk tytöillä on kaunis rinta-vakokin ja he ovat muodokkaita, vaikka olisivatkin hoikkia. Sukuni naisilla on isot rinnat, äidilläni kohtuulliset ja isäni puolelta naisilla valtavat. Voiko naishormonia saada apteekista reseptillä, vai pitääkö mennä pitkän kaavan mukaan gynekologin pakeille?
Ps. Ja te, jotka tulette sanomaan, että minun täytyisi vain elää itseni kanssa tai hankkia silikonit, niin voitte samantien olla sanomatta mitään. Ette ehkä osaa asettua minunlaisteni ihmisten asemaan, onhan rinnat olleet iät ja ajat naisellisuuden symboli ja siitä tunnistaa naisen tytöistä.
Puberteetin käynnistäminen
5
97
Vastaukset
- poika16vv
siis eiks sulla oo rintoja ollenkaan ?
- gdjsjnljgdljdsjlgdsj
Naarailla puberteetin pitäisi tavallisesti käynnistyä, kun kehon massa on noin 47 kg.
- onnetonrinnaton
Poika16vv// No en mä täällä muuten vinkus, jos mullaki ois semmoset rinnat kui joillai 96-syntyneillä tytöntylleröisillä. Ei nää oo hädintuskin kui AA-kuppi...
gdjsjnljgdljdsjlgdsj// oohoh mitähä mä oon hourinu, en mä ny tommone anorektisen alipainone oo!! Siis tos pitäs lukee et paino on mulla 52kg!!- hhsfjfsgdjgdjgdjdgjd
Asialle ei voi sitten kauheasti enää mitään. Rinnat muodostuvat suurimmaksi osaksi rasvakudoksesta, joten mitkään muut luonnolliset keinot eivät auta kuin lihominen tai raskaaksi tuleminen. Tosin niissä kasvaa moni muukin paikka.
Rintalihasten treenaaminen voi myös auttaa saamaan ryhtiä alueelle.
- Onnetonrinnaton
Näimpä vähän pelkäsinkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788