Missä vaiheessa olette opettaneet nöffinne siihen, ettei vedä? Ihan sillon pentuna ei oikein voinut opettaa olemaan vetämättä, kun ei toinen osannu vetää. :) Meillä on vuosikas nöffi ja se vetää pihalla. Tai ei se muullon vedä, kun sillon, jos näkee toisia koiria, pikkulapsia yms.
Miten pitkiä lenkkejä teette nöffinne kanssa? Kävin tänään tuon nallekarhun kanssa kävelemässä n. 4-5kilsan lenkin, eikä toinen jaksanu enää yhtään kävellä, vaan meni partsille nukkumaan.
Jos asutte hissillisessä kerrostalossa, niin annatteko nöffinne kävellä portaita? Mä annan, koska ei jaksa odotella hissiä. Ja tuo näyttää enemmän tykkäävän kävellä portaita kun kulkea hissillä.
Mitä temppuja nöffinne osaa? Meiän osaa tassu, maahan, istu ja paikka. Kasvattajan koirat ei osaa tassua antaa, kun sano, että ei näyttelyssä käyvät koirat osaa antaa tassua.
nöppeli
nöffeli on ihana.
0
249
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2032157Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591439Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71927
- 58908
- 47833
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta110697