Moikka kaikille !!!
Olen tässä ens syyskuussa menossa naimisiin , mutta polttarit mietityttää .
Onko oikein vaatia kavereita olemaan järjestämättä polttareita ???
Jos kato haluaa sillai , et kaverit tulee aamulla , jättää kamat meille , lähretään hesaan , kierretään tori , shoppaillaan , tullaan kotiin , tehään porukalla ruokaa , ratsastetaan keppihevosilla oikein kunnolla niin että hiki valuu , sit mennään uimaan , varsinkin jos sataa , sitten tullaan kattoo mun kannettavalta joitakin sudäntämusertavia kappaleit ( Antti Tuiskun ) , käyjään pyörillä Sinellissä ostamassa kaikkea kivaa ja siitä sitten askarrellaan . Sitten mennään tekeen ruokaa ja mennään saunaan .
Illalla luodaan still-kuvia ja otetaan niistä kuvia . Sitten sähelletään nukkumisen kanssa , ensin luodaan slummi olkkariin , sitten mennään 2 hengen makkariin , työnnetään sängyt yhteen , nukutaan kaikki 5 siinä koirien unilelujen kanssa, itketään sydänsurut pois , ja loppujen lopuksi minä ja mun kaveri nukutaan toisella kapealla sohvalla ja yks toinen yksin yhellä , ja kaks muuta nukkuu siinä makkarissa . Sit aamulla kinataan siitä kuka söi eniten dumleja ja kinataan sipseistä .
Näin meillä on mennyt yökylät niin kauan kuin jaksan muistaa . Eli 5-6 lk kesästä lähtien .
onko oikein haluta vielä yksi ikimuistoinen yö jolloin elämä on ihanaa ???
Kun häät on omassa kodissa ???
PS. Olen 21
Onko aivan kohtuutonta ???
Polttaripulmia
4
589
Vastaukset
- Perkele !
Minusta on aivan kohtuutonta vaatia tollaset polltarit !!!!
Te lapset ette tiiä , @#¤%?&> !!!! - Täääh::::::
Ei uskois, että oot jo 21.
Peru häät!!! - Sosimpleisthat.
No siis noihan käy polttareista?
Monet polttarit, joissa olen ollut, ovat muistuttaneet enemmän tyttöjeniltaa kuin kaupungilla riekkumista ja tavaran myymistä.
Jos tuo on se, mitä haluat, niin laita toivelista kaasoille (tai noille ystäville) ja kerro mitä haluat. - asdfasda
Lisää tuohon hassu asu parasta ennen kyltteineen sekä kortsun myynti niin homma alkaa olemaan kasassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244642
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333533Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543414Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203350Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232940Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282680Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162360Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122351MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142175Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774