eli olis kiva tehdä jonkun sortin radio-ohjattava värkäpe, ja ihan kaikkea saa ehdottaa ja mistä materiaaleista:
-tarvikkeita löytyy: otettu 1:10 autosta----> Himoto EMXT 4WD Monsteri
-servo Tower Pro MG996R
-kyosho lazer zx5 vakioautosta ESC ja moottori
-oikeesti... keksikää mulle tekemistä... iso Kiitos avusta ::D
vapaa-ajan rc näpertelyä
11
192
Vastaukset
- l
l
- mamo
no keksikäähän nyt jotakin :`D
- mamo
keksii keksii
- Temppu99
Rakenna itsellesi kolmipyöräinen rc auto.
- mamo
mitä se auttaa ku onjo 4 pyöräne::D jotai oikeesti järkevämpii
- Temppu99
No tee siitä 3 vetonen ja itehhän sanoit että kaikenlaiset ehotukset käy. Oo onnellinen että edes vastasin tähän sun ketjuu. Ja jos kolmi pyöränen ei sovi tee ilma tyyny alus. Se on vaikee.
- Ingejööri..
Technic Legoista. Tosin ne hammasrattaat ja akselit eivät kestä hirmutehoja.
- mamo
ilamatyyny alus jo hyvä mut komivetonen kolmipyörä ehkä vaikeempi::D
- mamo
tosin mulla ei ole technip legoja
- Tee bensavene.
Vene ja moottorisahan kone tai bensa auto.
- Sukelllusvene!!
Tee sukellusvene. Pitäsolla haastetta. Radioiden pitäs kait olla megasit ku noi gigaset ei kai toimi syvyyksissä. Parhaiten sen kai sais toimimaan jos on esim. 40 mhz radio ja jatkaa vastarin antennia ja laittas päähän kellukkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799472Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603636Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 371503
- 1381496
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141383Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091343- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661181Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää811102