eli olis kiva tehdä jonkun sortin radio-ohjattava värkäpe, ja ihan kaikkea saa ehdottaa ja mistä materiaaleista:
-tarvikkeita löytyy: otettu 1:10 autosta----> Himoto EMXT 4WD Monsteri
-servo Tower Pro MG996R
-kyosho lazer zx5 vakioautosta ESC ja moottori
-oikeesti... keksikää mulle tekemistä... iso Kiitos avusta ::D
vapaa-ajan rc näpertelyä
11
231
Vastaukset
- l
l
- mamo
no keksikäähän nyt jotakin :`D
- mamo
keksii keksii
- Temppu99
Rakenna itsellesi kolmipyöräinen rc auto.
- mamo
mitä se auttaa ku onjo 4 pyöräne::D jotai oikeesti järkevämpii
- Temppu99
No tee siitä 3 vetonen ja itehhän sanoit että kaikenlaiset ehotukset käy. Oo onnellinen että edes vastasin tähän sun ketjuu. Ja jos kolmi pyöränen ei sovi tee ilma tyyny alus. Se on vaikee.
- Ingejööri..
Technic Legoista. Tosin ne hammasrattaat ja akselit eivät kestä hirmutehoja.
- mamo
ilamatyyny alus jo hyvä mut komivetonen kolmipyörä ehkä vaikeempi::D
- mamo
tosin mulla ei ole technip legoja
- Tee bensavene.
Vene ja moottorisahan kone tai bensa auto.
- Sukelllusvene!!
Tee sukellusvene. Pitäsolla haastetta. Radioiden pitäs kait olla megasit ku noi gigaset ei kai toimi syvyyksissä. Parhaiten sen kai sais toimimaan jos on esim. 40 mhz radio ja jatkaa vastarin antennia ja laittas päähän kellukkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872