Käväsin terassilla ja aurinko paistoi kauniisti ,niin eiköhän juntti suomalismies tullut siihen ja vetais paitansa pois kaupungimme ykkösterassilla . En meinannut uskoa silmiäni,mietin voi kamala ja uskon hänen seurassan ollutta henkilöä varmasti hävetti .
Terassi pukeutuminen
14
613
Vastaukset
- suomalissuomalissuom
Miksi pitää todistaa tyhmyytensä kirjoitattamalla suomalismies???
Voi vittu kun pännii tuollainen hintti heti aamusta!!! - Terassiruusu 2011
Oisko tää suolimaismies ollut Tosirealisti ?
Sopis häneen tollainen käytös. - Terassilla...
Tarkitin somalimies! korjaan
- Jäikö koulu kesken
Mitä tarkoittaa "Tarkitin"?
- hoh hoh...
Voi LOL mikä juntti tämä ketjun aloittaja. Paljon parempi kun pysyt kotonas ja vedät verhot kiinni...Hui kamalaa...
- loivetavaa...
Eikö aamun krapula kalja meinannu mennä alas?
- Korpin sulka
Just joo... edellisinä vuosina joku juntti valitti, kun kokkolalaiset pukeutuu shortseihin, t-paitaan ja sandaaleihin.
Se on ihan oikea pukeutumis tyyli hellekelillä ja hulluhan se helteellä pukeutuu pitkähihaisiin vaatteisiin ja hiloilee hikimärkinä.
Nämä samat valittajat valittais seuraavaksi, että on ikävää, kun ympärillä on hikoilevia ihmisiä.
Aloittaja vaikutti olevan niin ihmetyksestä pökerryksissä, ettei ole koskaan nähnyt paidatonta miestä.
Meinasko silmät pudota päästä ja korvat varmaan hehku punasena.
Vai oletit, että tämän suomalismiehen seurassa ollutta henkilöä hävetti.
No tuskinpa, vaikka sinusta se tietenkin siltä tuntui ja taisit itse hävetä tilannetta.
Aloittaja on ilmeisen selvästi nainen, ei miehet ihmettele tuollaisessa tilanteessa.
Kyllä se kuule on niin, että kieli pitkällä naiset vahtaa ja kehuu paidattomia miehiä, jos niitä näkee tv:stä jossakin ulkomaan lomakohteen terassilta, vielä kehuvat, että onpa komeita paidattomia miehiä ja samaan hengenvetoon moittivat, että kun ei täällä suomessa näe paidattomia miehiä missään. - Mitat kohdillaan
itse naisena katson mielelläni miesten kroppia uimarannalla ,missä saa ja voi olla ilman paitaa. Ja jos kroppa on miehellä kunnossa eikä ole mitään kaljamahaa ja höllyvää läskiä ,että maha roikkuu housun vyönauhan yli epämääräisen näköisenä.
Minusta terassille tässä jutussa kaupungin ykkösterassilla tarkoitetaan ( Kaarle /Amarillon terassia varmaan ) ei pitäisi mennä itseään paljastamaan paidatta,uskon ,että hotellin henk.kunta on samaa mieltä. Ja mitäs järjestyssäännöt sanovat pukeutumisesta yleisillä paikoilla ?
Ja näkyykö kyseisellä terassilla naisia bikinin yläosissa istumassa siellä ? - tyttåå16-
en itse kyllä tuommosesta noin järkyty mut aika juntin näköstä se kyllä on... paidattomana ollaan uimarannalla, ei terassilla!
- Olimpas Pirullinen
Parempi ilman paitaa terassilla, ku housut nilkoissa uimarannalla. };-)
- Niinpä...
No tätähän tapahtuu vain Suomessa, ei muualla, mitähän se kertoo näistä "paidattomista".
- Tosirealisti Kokkola
Mitä ihmettä vingutte.
Ollaanhan sitä uimahalleissa ja -rannoillakin pelkästään uimahousut jalassa.
Itse olen saanut syvää kunnioitusta ja ihailua naisilta uimahalleissa ja "aurikorannoilla", kun upea urheilijan lihaksisto on esillä.
Tupakan saastuttamat harmaat ryppyiset ja iljettävät mateennahkaiset miesköriläät omenamahoineen ja kasvoineen ovat naisille kauhistus.
Ei ole ihmekään etteivät sellaiset saa naisseuraa porealtaaseen.
Paita pois terassilla jos siltä tuntuu ja vanhat piiat umpeen kasvaneine läpeineen turpa tukkoon... - Hyvää huomenta!!
Kyllä se on näköjään suomalaisen sivistys aika matalalla jos ei tajuta että ravintolassa, jonne myös terassi kuluu, ollaan säädyllisesti pukeutuneita.
Vähintään hygieniasyistä. En minä halua hikisiä kainaloita mun juoman ja ruuan lähelle.
Rannalle ja uimahalliin ne paljaat pinnat kuuluu. Ei kaupungin kaduille ja ravintoloihin.
Mutta minkäs teet kansalle joka vielä 100 vuotta sitten paskansi oman portaan viereen.
Metsäläisyys istuu syvällä geeneissa suomalaisella. - paskannetaan
sitä perhossa vieläkin mihin sattuu.Samoin kuseminen julkisilla paikoilla on näiden potilaiden suosikki hupia raiskaamisen ohella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132