Ripsien pidennys

Vinks vinks

Onko kellään Alanyasta palanneella kokemusta ripsien pidennyksestä turkkilaiseen tyyliin?
Osaavatko asiansa, minkä hintaista ja oletteko olleet tyytyväisiä?
Mielelläni ottaisin vastaan suosituksia liikkeistä, jotka pidennyksiä Alanyassa suorittavat.
Olen syyskuussa lähdössä reissuun, joten hyvin on vielä aikaa heidänkin vastata, jotka vasta ovat sinne lähdössä ja suunnittelevat samaa.
Kokemuksia kehiin.

22

3042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karisseet ripset

      Kantsii miettiä miten ripsien käy lämmössä, kun ne on liimalla laittu. Aurigossa (paahtavassa) tuntui olevan pysymisongelmia. Multa ainaskin väheni jonkin moinen määrä.

    • räpsytin

      minä myös ajattelin ottaa siellä ripsipidennykset mutta viimeisenä reissupäivänä juuri tuon kuumuuden vuoksi.. onko kellään tietoa paljonko siellä maksaa ja tekevätkö niitä joka kauneshoitolassa tms? :)

    • ....................

      AYA, eli Ahmet & Yilmaz & Adnan, matkaoppaissakin vilahtanut kampaamo pääpostia vastapäätä toisessa kerroksessa.

      He on just alottanu saksalaisella tuotteella tehdä näitä ripsienpidennyksiä. Hinta riippui tietty pidennysten määrästä, muistaakseni yhteensä kahdet silmäripset normimäärällä pidennyksiä n. 100 euroa.

      En ole (vielä) itse kokeillut. Mutta ammattimainen lafka tämä on, ja vielä en ole törmännyt muihin tätä palvelua tarjoaviin liikkeisiin Alanyassa.

      • Vinks vinks

        Ilmeisesti tämä on sitten aika uusi juttu ainakin Alanyassa. Tosin, paikalliset naiset eivät tarvitse mitään pidennyksiä eikä tuuhennuksia, omat ripset ovat mahtavat jo luonnostaan.

        Tuo 100 euroa kuulostaa kyllä melkoisen kalliilta hinnalta. Juuri lueskelin muualta, että esim. Tikkurilassa oleva liike tekee pidennyksiä hintaan 80 euroa ja asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä.
        Taidan hoitaa asian täällä kotimaan kamaralla. Eikä tule edes kommunikaatio-ongelmia.

        AYA kampaamoa voisin kyllä kokeilla hiustenleikkuuseen. Haluaisin ihan uuden lookin. Olen ennenkin kuullut tästä kampaamosta, mutta en ole käynyt. Onko kenellekään tuttu paikka? Millainen on työn jälki ja hintataso?


      • oletko aivan varma?
        Vinks vinks kirjoitti:

        Ilmeisesti tämä on sitten aika uusi juttu ainakin Alanyassa. Tosin, paikalliset naiset eivät tarvitse mitään pidennyksiä eikä tuuhennuksia, omat ripset ovat mahtavat jo luonnostaan.

        Tuo 100 euroa kuulostaa kyllä melkoisen kalliilta hinnalta. Juuri lueskelin muualta, että esim. Tikkurilassa oleva liike tekee pidennyksiä hintaan 80 euroa ja asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä.
        Taidan hoitaa asian täällä kotimaan kamaralla. Eikä tule edes kommunikaatio-ongelmia.

        AYA kampaamoa voisin kyllä kokeilla hiustenleikkuuseen. Haluaisin ihan uuden lookin. Olen ennenkin kuullut tästä kampaamosta, mutta en ole käynyt. Onko kenellekään tuttu paikka? Millainen on työn jälki ja hintataso?

        onpas kallista! tosiaankin täällä suomeessa saa pulittaa moisesta 60-80e


    • maskarat

      kannataa tsekata useampi liike alanyassa

    • räpsyt

      Ite ajattelin että voisin otattaa turkissa räpsyt, mutta kauheen korkee hinta, jos maksaa 100e? Suomessa omalla paikkakunnalla maksais 60e.

    • mievaan18

      Luin joltai palstalta et n.45e ;)

    • tinkaatinkaa

      Pitääköhän siellä tinkiä kauneushoitoloidenkin hinnoista...?!

    • reissaaja1

      Kaikesta kannattaa tinkiä. Itse olen laitattanut joko Suomessa tai Virossa pidennykset ja viime kesäkuussa olin Alanyassa ja vaikka siellä oli todella kuuma ja otin aurinkoa ja uin paljon niin ripsien kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Ja sama juttu oli reilun kahden viikon Thaimaan matkalla marras-joulukuussa. Huonoimmin ripset ovat pysyneet tänä talvena täällä Suomessa ollessa. Että ainakaan minulla ei aurinko ja kuumuus vaikuttanut pysyvyyteen.

    • minnadad

      ite otin nyt alanyan keskustassa ripsienpidennykset, joku kuukausi sitten. Aika huonos kunnos ne on nyt ku en oo käyny huollattaa. mut osa siel on viel paikallaa. ja oon yllättyny kui hyvin nää on pysyny! makso 130 liiraa. eli joku 55euroa

      • AlanyaSummer

        moi, mispäin tarkalleen otit räpsyttimet? muistatko paikan nimeä? kiitos:)


      • blondivaan

        kauanko kesti laittaminen? oisin menossa huollattamaan räpsyttimet lomamatkalla alaniassa, joten tiiätkö miten paljon huollatus maksaa?


    • blondivaan

      kävin ite just kans eilen laitattaa ripset virossa ja ihanathan nää on! kolmen viikon päästä reissu alaniaan tiedossa eli vois siellä sitten käydä huollattamassa jos joku osais suositella paikkoja ja kertois tarkkaa hintahaarukkaa. 100e on liian kallista kun suomestakin saa halvemmalla..

      • Sarahb

        Alanyassa ei kannata jos yleensäkään aurinkolomalla laitattaa pidennyksiä ,eivät kestä ja kalliit ,halvimmat Postia vastapäätä kauneushoitolassa ja hinta 100TL elikkä noin 50e ja Suomesta saa noin 50-60ekulla paikasta kuin paikasta,mieti siis :)


      • blondivaan
        Sarahb kirjoitti:

        Alanyassa ei kannata jos yleensäkään aurinkolomalla laitattaa pidennyksiä ,eivät kestä ja kalliit ,halvimmat Postia vastapäätä kauneushoitolassa ja hinta 100TL elikkä noin 50e ja Suomesta saa noin 50-60ekulla paikasta kuin paikasta,mieti siis :)

        no olinhan mä noita varoituksia kuullut niistä vironki kauneushoitoloista että huono laatu ja silleen, mutta hyväthän ne teki :) meinasin vaan käydä huollattamassa ripset siellä :)


      • blondivaa:lle
        blondivaan kirjoitti:

        no olinhan mä noita varoituksia kuullut niistä vironki kauneushoitoloista että huono laatu ja silleen, mutta hyväthän ne teki :) meinasin vaan käydä huollattamassa ripset siellä :)

        huollattamassa ripset? Mikä sana huollattaminen on? Ei ne d -kokoset tissit auta, kun et osaa oikeinkirjotusta. Mut niiku sanoin, laita 17-vuotias h**o vielä pitkävartiset saappaat jalkaan ja h**ran "virka-asu" on valmis.

        Jätä ne tissitkin paljaaks kun meet myymää seksiä! Aijai jai! Paljon asiakkita tulee!


      • blondivaan
        blondivaa:lle kirjoitti:

        huollattamassa ripset? Mikä sana huollattaminen on? Ei ne d -kokoset tissit auta, kun et osaa oikeinkirjotusta. Mut niiku sanoin, laita 17-vuotias h**o vielä pitkävartiset saappaat jalkaan ja h**ran "virka-asu" on valmis.

        Jätä ne tissitkin paljaaks kun meet myymää seksiä! Aijai jai! Paljon asiakkita tulee!

        voi kuule kyllähän mä niitä miehiä saan jos mä haluan:) tähän sopii sellanen sanonta, kun: KATEELLISET JAUHAA ;)


      • blondivaan:lle
        blondivaan kirjoitti:

        voi kuule kyllähän mä niitä miehiä saan jos mä haluan:) tähän sopii sellanen sanonta, kun: KATEELLISET JAUHAA ;)

        Voitko kertoa, että kateellinen MILLE?

        Olen yliopistossa opiskeleva hoikka 24-vuotias nainen ja olen tällä hetkellä kihloissa.

        Ootko jo vähän miettinyt, mitä SINÄ haluat isona olla?


      • Heidaavaan
        blondivaan kirjoitti:

        voi kuule kyllähän mä niitä miehiä saan jos mä haluan:) tähän sopii sellanen sanonta, kun: KATEELLISET JAUHAA ;)

        Kukahan täällä nyt kadehtisi jotain kaikille päätänsä aukovaa kakaraa? Olisit käynyt edes koulusi loppuun ja opiskellut äidinkielen paremmin. Teet itsestäsi vain supernolon, kun kirjoittelet täällä tisseistäsi ja auot kaikille päätäsi. Luuletko olevasi ainoa täällä, jolta löytyy edes hitusen ulkonäköä. Täällä kirjoittelee taatusti paljon paremman näköisiä naisia kuin sinä olet. Se siitä kateudesta!


      • Anonyymi
        blondivaa:lle kirjoitti:

        huollattamassa ripset? Mikä sana huollattaminen on? Ei ne d -kokoset tissit auta, kun et osaa oikeinkirjotusta. Mut niiku sanoin, laita 17-vuotias h**o vielä pitkävartiset saappaat jalkaan ja h**ran "virka-asu" on valmis.

        Jätä ne tissitkin paljaaks kun meet myymää seksiä! Aijai jai! Paljon asiakkita tulee!

        Nolo


    • Anonyymi

      :D vielkö blondivaan huoraa kylilä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      436
      3195
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2662
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      394
      2616
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2096
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1917
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1317
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1143
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe