Netistä tilaaminen: cchobby?

Morsian 3/2012

Onko kukaan kokeillut tilata tuolta creative companystä, eli cchobbyn sivuilta mitään tavaraa? Toimiiko hommat ja oliko tuotteet laadukkaita?

Olen katsellut sieltä tuotteita ja rekisteröitynyt jo jäseneksikin, mutta en ole uskaltanut tilata. Ostoskorissakin on jo kaikki tuotteet mitä haluaisin, mutta onko luotettava paikka?

Hinnat ainakin on kohdillaan! En vaan haluaisi tulla huijatuksi, kun en ole nettikaupoista noin paljon (n.150e) ennen tilannut. Nuo sivut ainakin ovat suomenkieliset! = hyvä juttu?

Lähinnä olen ostamassa häitä varten askartelu- ja koristelutarvikkeita (nauhoja, organzakaitaliinaa, haaraniittejä, jne) ja hääkarkeille pieniä lasipulloja.

6

2704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkkokauppailija

Kai huomasit, että lihavoidulla ilmoitetut hinnat ovat verottomia? Niistä puuttuu siis alv 23%, joka kyllä ilmoitetaan alla pienemmällä. Ja näkyy se toki ostoskorissakin alimmaisena olevassa summassa.

Kovin suurta riskiä ei ole, jos maksat luottokortilla ja silloin toimitusmaksukin on vain kohtuulliset 8 euroa; jos jotain menee pieleen, saat rahasi viimeistään luottokorttifirmalta.

Huomaa, että paketti tulee firman keskusvarastolta Tanskasta, joten siinä menee sitten jokunen päivä. Firmalla on kuitenkin konttori Suomessa, joten sen puoleen se on ihan samalla tavalla "suomalainen" postimyyntifirma kuin ruotsalainen askartelukauppaketju Slöjd-Detaljer tai yhtä lailla ruotsalainen vaate- ja kodintuotepostimyyntifirma Ellos. CCHobby on myös iso firma, joten noin teoriassa sitä voi pitää ihan luotettavana verkkokauppana. Omia kokemuksia siitä ei ole, olen tilannut tuontyyppistä tavaraa vain Sinelliltä ja Slöjd-Detaljerilta - osin siksi, että en tykkää, kun ensimmäinen silmiin osuva hinta on veroton ja sitten pitää aina nyysiä pilkkua, että näkee, mitä yksityisasiakkaan on maksettava (nuo muut ilmoittavat verolliset hinnat).

• Morsian 3/2012

Ok, kiitos pohdinnoistasi!

Huomasin kyllä että hinnat ovat alvittomia, mutta alvin kanssakin tulee halvemmaksi kuin suomalaisista kaupoista... Uskomattoman halpoja ne satiininauhatkin! Suomessa askartelukaupat usein myyvät metrihinnoilla, jopa 40-50cent per metri! Huh huh...

• askartelija_pirjo

minä olen tilannut ja erittäin hyvä paikka. Tilasin talvella kovimpien pakkasten aikaan ja harmillisesti lakka oli jäätynyt. Otin yhteyttä yritykseen ja he laittoivat rahat tilille kun olin kerennyt ostaa jo toisesta paikasta lakan. Olen tilannut useasti tuotteita sen jälkeen ja aina toiminut.

• mielluy

Tilasin kuukausi sitten ensimmäisen kerran, ja ihan tyytyväinen olen :)

Paketti tuli hiukan luvattua myöhemmin perille, koska maahantuojan päässä oli jotain teknisiä ongelmia. Tästä sain hyvin henkilökohtaisesti kirjoitetun sähköpostin jossa pahoiteltiin ja selitettiin tilanne, sekä opastettiin miten voin halutessani peruuttaa tilauksen ja saada rahani takaisin.

Paketti tuli kuitenkin pian tämän viestin jälkeen.

En ainakaa minä ole ikinä mistää nettikaupasta noin henkilökohtaisesti kirjoitettua viestiä saanut

• Morsian 3/2012

No, eilen laitoin tilauksen menemään, hintaa tuli lopulta postikuluineen ylikin sen 150e, mutta katsotaan nyt miten menee! Eniten jännittää ne hääkarkkien astiat, kun ne on kuitenkin tärkeimmät... nauhat ym sälät saa muualtakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe