eli etsin peltoautoa mikkelistä tai lähi alueilta.hinta saa olla 100-200e ja merkillä ei ole väliä.... auttakaa minua !!!
peltoauto mikkelistä
10
174
Vastaukset
- kaipaa peltoautoa:)
jatkan eli voi olla etelä savossa mutta ei kaukana.. . laittakaapa nyt jotain kehiin ja tukekaa harrastustani:)
- :)
mulla olis Nissan bluebird 2.0
missäs päin eteläsavoa asustelet? soita mulle? 0409639334
- ????
paljo maksasit??
no paljon haluat? ? ja pystytkö pitämään johokkin lokakuuhun ku eka pitää ostaa mopo ja korttti nii siihen menee rahaa! mut sanoisin et joku 100e olis kait?? en osaa viel sanoa ku en oo nähny sen auton kuntoo nii on tällei vähän vaikee sanoo yhtään mitään et paljon tarjoon mut jos 100e lähteee nii pidä suojas loka,-marraskuuhun ni voin hakee sen pois sun pihasta lojumasta;)) mut laita vaik tos kuvaaa mun s-postii niin nään millasta menopeliä sä oot mulle tarjoamaassa:) eli mun s-posti on [email protected] ja laita vaik yks kuva ulkookii niin hahmotan sen kunnon... ja jos et halua pitää sitä niin kauan niin sitten ei voi mitän:( :) ...ja ainiin tärkein kaikista : MISSÄ VITUS SÄ ASUT?? jos jossain mikkelis ni thats okey mut jos jossain mäntyharjus ni unohetaan sit koko asia... haku matka on korkeintaan 20km säteellä ees taas... laita mulle vaik viestii jos on jotain kysyttävää...
laita kuvia?
mis sä asut? ja soita toho mun numeroon jos on tarve!
laittakaapa nyt niitä autoja esille;D jos sinulla on joku vanha auto mikä kelpaa viellä peltoautoksi niin soittakaa mun numeroon ja tehdään kaupaa:D 0409639334
auto saa olla mikäveto tahansa kunhan ei ole nuhapumppu ja menee eteen ja taakse!! mieluiten siis tässä mikkelin seudul ku itse asun tässä otavassa niin ei oikeen kaukaa viiti hakea kun menee jääradalle.... LAITTAKAA AUTOJA TÄNNE JA SOITELKAA TOHON MUN NUMEROON JOS ON JOTAIN AUTOO:D JA PLUS VIEL ET HAEN SIT VASTA SYYSKUUN JÄLKEE KU EKA OSTAN TON MOPOKORTIN JA MOPON NIIN SINNE MENEE RAHAA!!! soitelkaahan vaan rohkeesti mulle:))
mieluiten kyllä etuveto mut khyl muutkin vedot käy kunhan se maksaa 100-200e!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850