Pitäsi uuni ja piippu tehdä, osaisko joku kertoa asiansa osaavaa muuraria Sotkamon lähistöltä?
Muuraria Sotkamosta?
löytynneekö
5
645
Vastaukset
- v
miksi täällä pitää kysellä tommosta mene liikkeeseen ja kysy sieltä.kajaanissa eikös lähin liike ole.sieltä varnaan joku uunit sulle tekemään tulee
- hyvin vetää
Oon muuraillu tossa 3 leivinuunia vuoden sisään. ekan itelle. sit appiukolle. ja nyt valmistu kaverille. olen kajaanista
- Ali Baba
Minä asun Kajaani, voin harjoittaa. Haluan oppia vapaa-muurari. Haluan tulla kuuluisa kuten Sutari ja Okonen. Voin murata sinun uuni.
- suksu kuuseen
haista sinä pitkä ja märkä pieru
- Ammattilainen
Tapsa Kemppainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse63743SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933629Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1293375Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713352Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202206Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251778- 341545
- 321471
- 921423
- 151333