juu elikäs olisi kysymys tälläisestä ongelmasta että kun kirjaudun suomi24 sivulle ja olen rekisteröitynyt käytäjä niiin kun painan kohdasta sisään chat niin kuvaruutu jää valkoiseksi eikä tule olenkaan chat henkilöitä eikä koko keskusteluan kulkua näkyviin ja sitten kun kirjaudun ulos niin sitten näkyy vilaukselta kaikki juuri niinkuin pitäisi ollakin mutta niin ei vain ole siloin kun olen sisään kirjautuneena mistä tämä mahtaa johtua minulla on koneelani flash playeri ja java koneelani mutta mielestäni nyt jostain muusta on kysymys KIITOS ETUKÄTEEN VASTAUKSESTA
mistä mahtanee johtua että mulla ei suomi 24 chat tahdo toimia
7
137
Vastaukset
- tääääääääääääääääääh
Vedäs vähän henkeä ja kirjoita vähän selkeämmin ongelmastasi.
Äläkä huuda lopussa. - HaukkaMaukka.
Sama vika mulla. Kun klikkaa chattiin niin ruutu on aika tyhjä. Ei näy muita keskustelijoita eikä keskustelua. Ihankuin siellä ei muita olisikaan. Sama juttu vaikka tunnin odottaisi. Sitten kun klikkaa ulos ruudulla vilahtaa nopeasti keskustelu jota käydään sekä lista keskustelijoista.
Kaikki muut koneella pelaa hyvin ja kaikki mahdolliset softa päivitetty, flashit, javat sun muut.
Ja sama ongelma ollut jo vuosia eli ei senpuoleen niin suuri hinku sinne chattiin ollut ;) - 22
Mikä käyttöjärjestelmä ???????
- 2/2
Ubuntu Vitux 10.04 Töks, liian pitkällä tuella.
Windows 7
mitää sä vastaaat mihinkään kysymykseen yhtään mitään jos sulla ei ole mitään järkevää sanotavaa saatana just sinun laisesesi ihmiset pilaa koko suomi24 keskustelu foorumit kun lässytetään jotain aivan muuta kun sitä mitä pitäisi on kirjotus virheitä pisteet pilkut puutuu MUTTA KOVIMPA HYVIN MUUT NÄYTIVÄT TEKSIN ymmärtävän missäköhän olisi vika niii i mietipä sitä PASKAN TÄRKEE pilkun nussija (nimimerkki tääääääääääääääääääh )
Kiiitos jo etukäteen uudelleen mietitystä ja kirjoitetusta kysymyksestä, josta saa jotain tolkkua.
Ei jumalauta, olen varmaan tehnyt oikean valinnan kun olen vapaamiesaikoinanikin pysynyt poissa chateista, jos porukka siellä suoltaa tällaista ajatuspuuroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa393389Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202292Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1331913Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131406Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631177Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501042- 481022
- 55841
- 72787
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33783