Kaverin koiran vahtina.

Tosi Kihoitunut Mies

Kaverini pyysi minua monia vuosia sitten, viikon lopuksi koiransa vahdiksi, koska hän joutui menemään tuttunsa häihin jotka olivat kaukana pohjoissuomessa. Koira oli useamman vuoden vanha, sekarotuinen uros koira jonka nimi oli Rontti. Kaverini oli jättänyt koiran hoito ohjeet keittiön pöydälle, lisäksi jääkaapissa oli ruokaa, sekä korillinen olutta oli myös varattu minulle. Ruokin Rontin ja kävin saunassa, kuljeskelin talossa, pelkään pyyhkeeseen verhottuna, siemailin välillä olutta ja katselin televisiota. Kun istuin sohvalla ja katsoin televisiota tuli Rontti luokseni ja työnsi kuononsa pyyhkeen sisään. Säpsähdin ja tunsin kullissani koiran kielen, Rontti nuoli kullini päätä se tuntui mukavalta ja se alkoi myös kiihottaa minua. Nostin pyyhettä, että Rontin on helpompi tutkia kulliani, joka oli jo tosi kovana se valutti myös hieman kiimalimaa, jota koira nuoli innokkaasti. Annoin koiran nuolla kulliani hetken aikaa, kunnes huomasin että Rontin kulli oli tullut ulos tupestaan. En ole aiemmin nähnyt koiran kullia luonnossa, se näky kiihotti minua tosi paljon ja halusin koskea sekä runkata tuota ovelan näköistä kullia. Menin polvilleni rontin viereen ja kosketin sen kullia, Rontti säpsähti mutta jäi seisomaan pää eteenpäin kääntyneenä. Huomasin myös että sen kullista, tippui jotakin nestettä lattialle, tajusin sen olevan koiran siemennestettä. Kulli tuntui oudolta mutta kiihottavalle kädestäni, koska kulli oli suippo ja sen juuressa oli tosikova pallo. Runkkasin kullia ja siitä tuli tietyn ajan välein siemennestettä, jota Rontti silloin nuoli pois. Oma kullini oli myös tosi kovana ja sekin valutti kiimalimaa ohuena nauhana lattialle. Runkkasin myös omaa kulliani ja tarjosin sitä myös Rontin nuoltavaksi, jonka Rontti myös nuoli puhtaaksi kiimalimasta. Jonkin ajan kuluttua Rontti alkoi nytkyttää itseään kättäni vasten. Sen kullista ruiskusi siemennestettä pitkinä ruiskauksina lattialle ja se oli myös kirkasta ja juoksevaa. Rontti nuoli lopuksi kulliaan ja lattialle ruiskununen siemen nesteen, minä aloin kiihdyttää runkkaustani ja annoin Rontin nuolla myös kullistani tulevan sperman. Kokemus oli tosi jännittävä sekä kiihottava, menin uudelleen pesulle ja sen jälkeen nukkumaan. Aamulla runkkasin vielä kulliani ja annoin Rontin myös nuolla siitä spermat, jotka Koira nuoli innolla suuhunsa. Kokeilin myös miltä tuntuu kun koira nuolee pyllyreikää ja se oli myös tosi mahtava kokemus.

99

59218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • efbn2uv34gb

      yÄk

    • minä1234567

      Itsellänikin taannoin muuten sama tarina, lukuunottamatta että annoin koiran panna itseäni... Siis kulli sisään ja niin edelleen. Tuntui mahtavalta vaikka olenkin mies, ketäpä tuo haittaa?

      • Uusiksi 2011

        Minä olen myös kerran antanut koiran nuolla pilluani,tämä tapahtui kun olin enoni tykönä koiravahtina.Kaikki kävi äkkiä,istuin sohvalla tv.katsomassa,kun koira tuli ja työnsi kuononsa mun haaroihin ja nuoli pikkarien läpi pilluani,ensin pelästyin ja ajoin koiran pois,mutta hetken päästä minua alkoi kiihioittamaan ajatus,että annan koiran nuolla pilluani.Riisuin pikkarit pois ja huomasin olevani aivan limoissa.Koira oli jo tullut viereeni,aistinut varmaan kiimani.Levitin jalkani ja koira oli heti työntymässä pilluuni,,,aah miten se oli ihanaa kun koira nuoli pitkällä kielellään häpyäni.Sain melko pian ihanan orgasmin koiran nuolemisesta.En ole uusinut kokemustani (vielä).Olen usein tyydyttänyt iseni,tapahtunutta muistellen.Mielessä on myös käynyt ajatus,että koira oli niin innokas pillun nuolentaan,olisikohan eno ja sen vaimo jotenkin vaikuttaneet asiaan?Mikä ettei,onhan koira komea noutaja uros.
        Anu 23


      • Nuolen, imen ja nain
        Uusiksi 2011 kirjoitti:

        Minä olen myös kerran antanut koiran nuolla pilluani,tämä tapahtui kun olin enoni tykönä koiravahtina.Kaikki kävi äkkiä,istuin sohvalla tv.katsomassa,kun koira tuli ja työnsi kuononsa mun haaroihin ja nuoli pikkarien läpi pilluani,ensin pelästyin ja ajoin koiran pois,mutta hetken päästä minua alkoi kiihioittamaan ajatus,että annan koiran nuolla pilluani.Riisuin pikkarit pois ja huomasin olevani aivan limoissa.Koira oli jo tullut viereeni,aistinut varmaan kiimani.Levitin jalkani ja koira oli heti työntymässä pilluuni,,,aah miten se oli ihanaa kun koira nuoli pitkällä kielellään häpyäni.Sain melko pian ihanan orgasmin koiran nuolemisesta.En ole uusinut kokemustani (vielä).Olen usein tyydyttänyt iseni,tapahtunutta muistellen.Mielessä on myös käynyt ajatus,että koira oli niin innokas pillun nuolentaan,olisikohan eno ja sen vaimo jotenkin vaikuttaneet asiaan?Mikä ettei,onhan koira komea noutaja uros.
        Anu 23

        Minua kiihoittaa ajatus siitä että olet niin märkä kuin sanoit, Kiinnostaako seksi minun kanssani? Jos, niin lähetä postia tai lisää minut meseesi. markku.antero,[email protected]


      • mmm....
        Nuolen, imen ja nain kirjoitti:

        Minua kiihoittaa ajatus siitä että olet niin märkä kuin sanoit, Kiinnostaako seksi minun kanssani? Jos, niin lähetä postia tai lisää minut meseesi. markku.antero,[email protected]

        Markku :) kuuma ja kostea kesä 2011 ;)


      • Nuolen, imen ja nain kirjoitti:

        Minua kiihoittaa ajatus siitä että olet niin märkä kuin sanoit, Kiinnostaako seksi minun kanssani? Jos, niin lähetä postia tai lisää minut meseesi. markku.antero,[email protected]

        Kertoisitko lisää?


      • vitunkyrpä,ammuittes
        jormalaiset kirjoitti:

        Kertoisitko lisää?

        .


      • Tahtoo kuulla lisää!
        Uusiksi 2011 kirjoitti:

        Minä olen myös kerran antanut koiran nuolla pilluani,tämä tapahtui kun olin enoni tykönä koiravahtina.Kaikki kävi äkkiä,istuin sohvalla tv.katsomassa,kun koira tuli ja työnsi kuononsa mun haaroihin ja nuoli pikkarien läpi pilluani,ensin pelästyin ja ajoin koiran pois,mutta hetken päästä minua alkoi kiihioittamaan ajatus,että annan koiran nuolla pilluani.Riisuin pikkarit pois ja huomasin olevani aivan limoissa.Koira oli jo tullut viereeni,aistinut varmaan kiimani.Levitin jalkani ja koira oli heti työntymässä pilluuni,,,aah miten se oli ihanaa kun koira nuoli pitkällä kielellään häpyäni.Sain melko pian ihanan orgasmin koiran nuolemisesta.En ole uusinut kokemustani (vielä).Olen usein tyydyttänyt iseni,tapahtunutta muistellen.Mielessä on myös käynyt ajatus,että koira oli niin innokas pillun nuolentaan,olisikohan eno ja sen vaimo jotenkin vaikuttaneet asiaan?Mikä ettei,onhan koira komea noutaja uros.
        Anu 23

        Varmaan oli opetettu nuolemaan kun kerta heti tiesi kuononsa haaroväliisin työntää. Ehkä on opetettu tekemään vähän muutakin... Ota selvää ja kerro lisää.


      • Aviomies---
        Uusiksi 2011 kirjoitti:

        Minä olen myös kerran antanut koiran nuolla pilluani,tämä tapahtui kun olin enoni tykönä koiravahtina.Kaikki kävi äkkiä,istuin sohvalla tv.katsomassa,kun koira tuli ja työnsi kuononsa mun haaroihin ja nuoli pikkarien läpi pilluani,ensin pelästyin ja ajoin koiran pois,mutta hetken päästä minua alkoi kiihioittamaan ajatus,että annan koiran nuolla pilluani.Riisuin pikkarit pois ja huomasin olevani aivan limoissa.Koira oli jo tullut viereeni,aistinut varmaan kiimani.Levitin jalkani ja koira oli heti työntymässä pilluuni,,,aah miten se oli ihanaa kun koira nuoli pitkällä kielellään häpyäni.Sain melko pian ihanan orgasmin koiran nuolemisesta.En ole uusinut kokemustani (vielä).Olen usein tyydyttänyt iseni,tapahtunutta muistellen.Mielessä on myös käynyt ajatus,että koira oli niin innokas pillun nuolentaan,olisikohan eno ja sen vaimo jotenkin vaikuttaneet asiaan?Mikä ettei,onhan koira komea noutaja uros.
        Anu 23

        Haluaisitko vaihtaa kuulumisia?
        -
        gh XXX [email protected]
        -
        Ota osoitteesta pois XXX

        -
        -


      • Poikaa ja koir
        Uusiksi 2011 kirjoitti:

        Minä olen myös kerran antanut koiran nuolla pilluani,tämä tapahtui kun olin enoni tykönä koiravahtina.Kaikki kävi äkkiä,istuin sohvalla tv.katsomassa,kun koira tuli ja työnsi kuononsa mun haaroihin ja nuoli pikkarien läpi pilluani,ensin pelästyin ja ajoin koiran pois,mutta hetken päästä minua alkoi kiihioittamaan ajatus,että annan koiran nuolla pilluani.Riisuin pikkarit pois ja huomasin olevani aivan limoissa.Koira oli jo tullut viereeni,aistinut varmaan kiimani.Levitin jalkani ja koira oli heti työntymässä pilluuni,,,aah miten se oli ihanaa kun koira nuoli pitkällä kielellään häpyäni.Sain melko pian ihanan orgasmin koiran nuolemisesta.En ole uusinut kokemustani (vielä).Olen usein tyydyttänyt iseni,tapahtunutta muistellen.Mielessä on myös käynyt ajatus,että koira oli niin innokas pillun nuolentaan,olisikohan eno ja sen vaimo jotenkin vaikuttaneet asiaan?Mikä ettei,onhan koira komea noutaja uros.
        Anu 23

        Meillä oli yläasteella kun oli uroskoira. Se pani minua aina aamuisin ennen kouluun lähtöä kun vanhemmat olivat menneet töihin.


      • Anonyymi
        Nuolen, imen ja nain kirjoitti:

        Minua kiihoittaa ajatus siitä että olet niin märkä kuin sanoit, Kiinnostaako seksi minun kanssani? Jos, niin lähetä postia tai lisää minut meseesi. markku.antero,[email protected]

        miehen kullikin omani rengastettu ja posliini


    • sinpa

      kylläpä koira nuolee aika hyvin munaa oon usein nuolettanu , ihan laukeamiseen asti , mut keran menin tuttavan kanssa navettaan iltalypsylle , niin tuttavani nainen sanoi et siinä olis pillua tarjolla useita . minä vähä et mitä tuo oli , , mut sit tää nainen sanoi et , haluutko lämmintä pilluu siitä vaan polkemaan , ja siveli erään lehmän pillua syvemmältä sormillaan , sit se tuli viereeni ja otti kyrvän ulos housuista , ja talutti minut lehmän taakse johon laittoi jakkaran ja sanoi ,et hyppää vaan kyytiin , minä siinä hölmönä ,et onko se tosissaan , mut sit vaan työnsi minut siihen taakse ja asetteli kyrvän pillun huulille ja tökkäs takaa et kerralla luiskahti sisään , se oli tosi lämmin ja tiukka , luulin et olis väljä vehje , mut kaverini rupes työntää vaan takaa tiheemmin ja laukesin tosi nopeesti sinne spermat sissän , sen jälkeen olen käynyt heillä useesti , lypsyllä tän naisen luona ,

    • Eläinten puolustaja

      Hyi VITTU!!! Sairas pervo ei tollasta saa ees ajatella vaikka ois joku saatanan mielisairas!!!!!!!

      • manne jdod

        Eläin nauttii siitä


    • Lomalla Maalla

      Minäkin olen kerran koittanut lehmän pillua, olin silloin serkkuni luona maalla kesälomalla. Minä ja serkkuni ajoimme lehmiä navettaan, jotkut lehmät eivät tahtoneet kulkea ja niitä piti hätistellä tosisaan. Serkkuni sanoi "koita siltä pillu kyllä se sitten kulkee eikä jupuroi vastaan". Aluksi emmin koko hommaa, mutta serkku näytti mallia ja laittoi sormensa lehmän pilluun. Lehmä säpsähti ja alkoi kulkemaan ilman mitää jupurointia navettaa kohden. Seuraavalla kerralla kun taas jokin lehmä ei meinannut kulkea, meni sen taakse ja työnsin sormeni sen pilluun. Lehmän pillu oli lämmin ja liukas, siitä valui myös hieman kirkasta limaa. Tuo juttu kiihoitti minua ja illalla kun olin nukkumassa runkkasin ja ajattelin millaita olisi ollut nussia lehmää. Koitimme serkkuni kanssa useammalta lehmältä pillun sinä kesänä.

      • pohjoisen-unelma

        on melko yleistä kokeilla eläimiä,jos olisi tilaisuus kokeilisin itsekin,mutta asun kaupungissa..
        ystäväni koira on nuollut kerran kun olin tiskaamassa,..sen kieli meni melko syvälle,mutta menin niin hämilleen että käskin sen lopettamaan,ja ystäväni oli kotona,en tiedä jos ei olisi ollut..
        täytyy varmaan mennä lomalle maalle;)


      • samulli

        taitaa olla yleistä maalla naidaan kiimassa mitä löytyy,on koettu.


    • imutusta

      Vasikka on parhain imemään kullia,olen monasti päästänyt lastin vasikan suuhun,eikä siinä mene pitkään kun vasikka aloitta imemisen ja kuti helppaa!! Poika maalta.

    • Mies Maalta

      Asuin nuoruuteni maalla, naapurissa oli hevostila jossa kävin kesälomallani töissä ja sain sieltä hieman taskurahaa. Hevosten tallien putsaus oli minun työni, koska tilalla töissä olevien tyttöjen mielestä, se oli liian raskasta hommaa. Huomasin pian että minua alkoi kovasti kiinnostaa ja kiihottaa, orihevosten kullit jotka roikkuivat ulkona hevosen alla. Joillakin orihevosilla kulli jäykkeni välillä ja se sojotti tanakasti eteenpäin, huomasin myös kuinka isot kivespussit olivat tosi kovan näköiset ja kireät. Muutaman kerran olin aivan yksin tallilla, Silloin menin orihevosen luokse jolla oli kulli ulkona, laitoin käteni varovasti hevosen kullille. Oli tosi kiihottava tilanne pitää isoa ja paksua kullia kädessä. Otin myös oman kullin toiseen käteen ja runkkasin samalla omaani sekä toisessa kädessä olevaa valtavaa hevosen kullia, ei kestänyt kovinkaan kauaa kun spermani lensivät hevosen alle lattialle. Nyt tilan hevoset on siirretty uuteen ja suurempaan taliin, etelä suomeen ja tilalla on enää huonokuntoiset tallit ja se on tilan kesäpaikkana, mutta kivat nuoruus muistot onneksi jäivät.

      • Olisi kiva kuulla lisää...


    • MOBBOOONS

      vitun sairaita ihmisiä olette.

      • Anonyymi

        Sinä olet


    • Maalla on mukavaa

      Minä kävin myös aikoinani naapurin tallilla salaa,panemassa yhtä ponitammaa. Täytyy sanoa,että ponilla oli hyvä pillu,useat kerrat laskin mällini sisään. Huomasin miten ponikin nautti panosta,se nosti häntääsä ja työnsi takamustaan minua vastaan,aah! Se oli ihanaa aikaa noin 30 vuotta sitten. Matti60

    • upea kokemus

      Olin kerran noin vuosi sitten vahtimassa siskoni narttukoiraa ,istuskelin suihkun jälkeen sohvalla kun tunsin koiran kuonon kalullani se alkoi nuolemaan kaluani mikä tuntui mahtavalta eikä mennyt kauan kun laukesin .Seuraavalla kerralla sama toistui annoin koiran nuolla kaluani mutta halusin mennä pitemmälle menin koiran taakse olin varannut liukkarin mukaani asetin kullinpääni peräaukolle ja aloin varovasti painamaan sisään,hetken päästä terska muljahti sisään koiran peppuun ,aloin hitaasti liikutella kaluani koko ajan syvemmälle työntyen kunnes kaluni oli kokonaan koiran peräsuolessa aloin nussia kiihkon vallassa kunnes laukesin suoleen orkku oli aivan mahtava,tämä on toistunut muutaman kerran sen jälkeen,nyt tekisi mieli kokeilla miltä koiran pimppi tuntuisi.

      • Anonyymi

        Mikset pimppiin?


    • tääältä
    • Pidin kovasti toivottavasti kerrot lisää

      • Mies Maalta

        Moi kiva kun pidit kertomuksestani, kerron eräästä kerrasta kun sain jäädä tilalle, pitämään huolta muutamasta hevosesta jotka jäivät sinne kun isäntäväki meni raveihin, raveihin meni myös muut tilan työn tekijät. Tilalle jäi vain vanha emäntä, mutta hän ei puuttunut hevosten hoitoon, vaan hän hoiti tilan ruokapuolen sekä hoiti taloa. Ravit jonne isäntäväki meni, oli kaksipäiväiset joten jouduin yöpymään tilan vahassa aitassa. Minun piti käydä ennen nukkumaan menoani, tarkistuksella tallissa että hevosilla olisi kaikki hyvin. Kun menin talliin päälläni oli vain pitkä kerrasto ja tallissa paloi hämärä yö valaistus, kiihotun tosi paljon, koska tiesin ettei muita ollut paikalla ja saisin touhuta ori hevosen kanssa rauhassa. Mennessäni hevosen pilttuuseen, kullini oli tosi kovana kiihotuksesta, huomasin myös kuinka orin kulli oli tullut hieman ulos tupesta. Menin hevosen viereen ja kosketin sen kullia, koskettelin myös hevosen suurta ja lautasmaista terskaa. Laskin myös alushousuni kinttuihini, ja päästin jäykistyneen kullini pinteestä. Koskettelin ja runkkailin myös kulliani joka valutti hieman kiimalimaakin kiihottumiseni johdosta. Jonkin ajan kuluttua, hevosen kulli oli tullut koko pituudelta ulos tupesta ja sen oli osittain jäykistynytkin. Otin kullista molemmilla käsillä kiinni ja aloin runkata sitä, kulli jäykistyi hetken kuluttua kokonaan ja se sojotti upeasti eteen hevosen alla. Huomasin myös kuinka hevonen liikehdi levottomasti ja se päästeli myös kimeitä hirnahduksia. Jatkoin kullin runkkausta jonkin aikaa ja huomasin hevosen liikkeistä että kohta sen kulli lakeaa. Työnnyin lähemmäksi hevosen kullia ja käänsin se kullin omaa kullia kohden, samalla hieroin hevosen terskalla kulliani. Hevonen laukesi ja se ruiski tosi ison ja paksun sperma ryöpyn kullini päälle ja myös vatsalleni. Laskin hevosen veltostuneen kullin kädestäni ja nostin alushousuni ylös, oli tosi kiihottavaa tuntea hevosen sperma housuissa ja kullin pinnalla kun poistuin tallista aitalle. Runkkasin yöllä aitassa, hevosen spermaista kulliani ja laukaisin myös omat spermat alushousujen sisälle hevosen spermojen joukkoon. Kun talonväki tuli raveista ja minä yövyin jo kotonani, säilytin noita spermaisia housuja patjani alla ja runkkasin yöllä niiden avulla monta kertaa upeita orgasmeja.


      • ammu ittes
        Mies Maalta kirjoitti:

        Moi kiva kun pidit kertomuksestani, kerron eräästä kerrasta kun sain jäädä tilalle, pitämään huolta muutamasta hevosesta jotka jäivät sinne kun isäntäväki meni raveihin, raveihin meni myös muut tilan työn tekijät. Tilalle jäi vain vanha emäntä, mutta hän ei puuttunut hevosten hoitoon, vaan hän hoiti tilan ruokapuolen sekä hoiti taloa. Ravit jonne isäntäväki meni, oli kaksipäiväiset joten jouduin yöpymään tilan vahassa aitassa. Minun piti käydä ennen nukkumaan menoani, tarkistuksella tallissa että hevosilla olisi kaikki hyvin. Kun menin talliin päälläni oli vain pitkä kerrasto ja tallissa paloi hämärä yö valaistus, kiihotun tosi paljon, koska tiesin ettei muita ollut paikalla ja saisin touhuta ori hevosen kanssa rauhassa. Mennessäni hevosen pilttuuseen, kullini oli tosi kovana kiihotuksesta, huomasin myös kuinka orin kulli oli tullut hieman ulos tupesta. Menin hevosen viereen ja kosketin sen kullia, koskettelin myös hevosen suurta ja lautasmaista terskaa. Laskin myös alushousuni kinttuihini, ja päästin jäykistyneen kullini pinteestä. Koskettelin ja runkkailin myös kulliani joka valutti hieman kiimalimaakin kiihottumiseni johdosta. Jonkin ajan kuluttua, hevosen kulli oli tullut koko pituudelta ulos tupesta ja sen oli osittain jäykistynytkin. Otin kullista molemmilla käsillä kiinni ja aloin runkata sitä, kulli jäykistyi hetken kuluttua kokonaan ja se sojotti upeasti eteen hevosen alla. Huomasin myös kuinka hevonen liikehdi levottomasti ja se päästeli myös kimeitä hirnahduksia. Jatkoin kullin runkkausta jonkin aikaa ja huomasin hevosen liikkeistä että kohta sen kulli lakeaa. Työnnyin lähemmäksi hevosen kullia ja käänsin se kullin omaa kullia kohden, samalla hieroin hevosen terskalla kulliani. Hevonen laukesi ja se ruiski tosi ison ja paksun sperma ryöpyn kullini päälle ja myös vatsalleni. Laskin hevosen veltostuneen kullin kädestäni ja nostin alushousuni ylös, oli tosi kiihottavaa tuntea hevosen sperma housuissa ja kullin pinnalla kun poistuin tallista aitalle. Runkkasin yöllä aitassa, hevosen spermaista kulliani ja laukaisin myös omat spermat alushousujen sisälle hevosen spermojen joukkoon. Kun talonväki tuli raveista ja minä yövyin jo kotonani, säilytin noita spermaisia housuja patjani alla ja runkkasin yöllä niiden avulla monta kertaa upeita orgasmeja.

        .


      • ammu ittes

        .


      • aiheesta kiinnostunu
        Mies Maalta kirjoitti:

        Moi kiva kun pidit kertomuksestani, kerron eräästä kerrasta kun sain jäädä tilalle, pitämään huolta muutamasta hevosesta jotka jäivät sinne kun isäntäväki meni raveihin, raveihin meni myös muut tilan työn tekijät. Tilalle jäi vain vanha emäntä, mutta hän ei puuttunut hevosten hoitoon, vaan hän hoiti tilan ruokapuolen sekä hoiti taloa. Ravit jonne isäntäväki meni, oli kaksipäiväiset joten jouduin yöpymään tilan vahassa aitassa. Minun piti käydä ennen nukkumaan menoani, tarkistuksella tallissa että hevosilla olisi kaikki hyvin. Kun menin talliin päälläni oli vain pitkä kerrasto ja tallissa paloi hämärä yö valaistus, kiihotun tosi paljon, koska tiesin ettei muita ollut paikalla ja saisin touhuta ori hevosen kanssa rauhassa. Mennessäni hevosen pilttuuseen, kullini oli tosi kovana kiihotuksesta, huomasin myös kuinka orin kulli oli tullut hieman ulos tupesta. Menin hevosen viereen ja kosketin sen kullia, koskettelin myös hevosen suurta ja lautasmaista terskaa. Laskin myös alushousuni kinttuihini, ja päästin jäykistyneen kullini pinteestä. Koskettelin ja runkkailin myös kulliani joka valutti hieman kiimalimaakin kiihottumiseni johdosta. Jonkin ajan kuluttua, hevosen kulli oli tullut koko pituudelta ulos tupesta ja sen oli osittain jäykistynytkin. Otin kullista molemmilla käsillä kiinni ja aloin runkata sitä, kulli jäykistyi hetken kuluttua kokonaan ja se sojotti upeasti eteen hevosen alla. Huomasin myös kuinka hevonen liikehdi levottomasti ja se päästeli myös kimeitä hirnahduksia. Jatkoin kullin runkkausta jonkin aikaa ja huomasin hevosen liikkeistä että kohta sen kulli lakeaa. Työnnyin lähemmäksi hevosen kullia ja käänsin se kullin omaa kullia kohden, samalla hieroin hevosen terskalla kulliani. Hevonen laukesi ja se ruiski tosi ison ja paksun sperma ryöpyn kullini päälle ja myös vatsalleni. Laskin hevosen veltostuneen kullin kädestäni ja nostin alushousuni ylös, oli tosi kiihottavaa tuntea hevosen sperma housuissa ja kullin pinnalla kun poistuin tallista aitalle. Runkkasin yöllä aitassa, hevosen spermaista kulliani ja laukaisin myös omat spermat alushousujen sisälle hevosen spermojen joukkoon. Kun talonväki tuli raveista ja minä yövyin jo kotonani, säilytin noita spermaisia housuja patjani alla ja runkkasin yöllä niiden avulla monta kertaa upeita orgasmeja.

        Olipa mahtava tarina, ota yhteyttä [email protected], jutellaan aiheesta


      • pohjoisen-unelma

        mä haluaisin kanssa kuulla lisää...


    • Sairasmaailma...

      Ei saatana, te ootte sekasin...

    • YÄK.

      Taidat olla sellainen aivopierujen päästelijä.

      Satutäti sekoilee täälläkin. Hyi saatana kun oot sairas päästäsi.

    • Naapurin koira

      Hoito koirani oli innokas nylkyttämään. En tiedä halusiko sen isäntä perhe sitä ominaisuutta edes pois. Muista hyvin nuo ensimmäiset kerrat kun jännitin vietävästi. Koira oli iso ja vahva. Vei muutaman kerran ennenkuin opin rentoutumaan. Vaikka aina se tuntui liian suurelta työntyessään anukseeni.
      Kääntyessäni ensimmäistä kertaa selänneni koiran nuoltavaksi tunteeni oli silkkaa pelkoa. Pelkäsin sen purevan. Ehkä enemmän sitä mitä sanoisin kotona tai lääkärissä. Sen kieli tuntui tosi hyvältä. Laukeamiseni lähestyessä olisin halunnut kääntyä pois. Ajattelin koiran säikähtävän laukeamistani. Mutta en pystynyt tekemään sitä. Onneksi koira ei säikähtänyt vaan nuoli minut aina puhtaaksi.
      Pidin kovasti vaikka kiinnijääminen pelotti kovasti. Nyt vaimo on ruvennut puhumaan koirasta. Olen ajatellut ehdottaa uros koiraa. Sellaista isoa jota olisi helppo kouluttaa...

      • Anonyymi

        Itse olen muutaman kerran päästänyt meidän koiran naimaan, sen verran on hyvää tehnyt että ääni on lähtenyt kun olen huutanut suoraa huutoa.
        Vaimo on vähän ihmetellyt miksi koira innostuu kun tulen suihkusta tai saunasta ilman vaatteita.
        Vaikka tiedän että pitäisi lopettaa niin tilaisuuden tullen taas ratkean...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen muutaman kerran päästänyt meidän koiran naimaan, sen verran on hyvää tehnyt että ääni on lähtenyt kun olen huutanut suoraa huutoa.
        Vaimo on vähän ihmetellyt miksi koira innostuu kun tulen suihkusta tai saunasta ilman vaatteita.
        Vaikka tiedän että pitäisi lopettaa niin tilaisuuden tullen taas ratkean...

        Huoh... kumpa "joutuisin" astutuksi itsekin...
        Pervo-mies


    • sairasta !

      eläin rääkkäystä !

      • Jos se tekee sen vapaa ehtoisesti ilman pakottamista niin ei se mitään rääkkäystä ole...


    • upea kokemus

      olinpa taas vahtimassa siskoni koiraa, kun siinä istuin perjantai-iltaa ja katselin telkkua koira vieressä sohvalla,silittelin sitä ja käteni eksyi sen pillulle joka oli limainen ja turvoksissa , silloin muistin että siskoni oli sanonut että tytöllä on juoksut, hyväilin sormilla tuota pillua ja työnsin hitaasti sormeni sisään josta koira tuntui pitävän hetken kuluttua siirsin koiran pepun sohvan reunalle ja asetuin itse lattialla polvilleni mikä ihana näky koiran limainen pillu siinä kutsuvana,asetin kaluni pillunhuulille ja aloin painamaan katselin kiimaisena kuinka kaluni hitaasti painui sisään tuohon koiran tiukkaan ja limaiseen pilluun miten ihanista se puristi ja lypsi kaluani aloin liikutella kaluani hiljaa kunnes tunsin etten kestä kauan aloin liikkua nopeammin työntäen kaluni juurta myöten kunnes laukesin syvlle koiran pilluun tunsin kuinka se lypsi viimeisenkin sperma tipan kalustani,vedin kaluni ulos ja katselin kuinka sperma valui pillusta ulos,upeaa päätin että tätä pitää saada lisää.

      • Narttu otti

        Olin koiran vahtina ja istuin saunan jälkeen alasti olkkarissa katsomassa jääkiekkoa. Iso narttu tuli kiehnaamaan syliini. Talloi minua jalkoihinsa. Sillä oli kuulema juoksuaika. Nousin polvilleni siirtyäkseni muualle. Se työnsi takamuksensa vasten munaani ja kyhnytti itseään minua vasten. Painauduin sohvaa vasten ja kumarruin hiukan saadakseni erektioni vaaka suoraan. Koira mallasi pillunsa terskaani vasten ja rupesi työntelemään. Itse en liikkunut vaan jähmetyin sohvaa vasten. Työnnyin pikkuhiljaa sisälle narttuun. Se työnsi voimalla loppuun asti. Oli se niin tiukka että jumetuin oikeastaan nalkkiin. Pillu puristi vitusti. Se yritti eteenpäin muttei irronnut. Nyki ja nylkytti, ulisi hiljakseen. Kun laukesin sen sisään se pysähtyi. Ei liikkunut pitkään aikaan. Tunsin kuinka sen pillu supisteli munaani. Jäyketyin sen sisällä uudestaan. Nyt se nyki kovemmin. Tuntui kuin se olisi nyt saanut kunnon orgasmin. Lauettuani se vetäytyi pois kääntyi ympäri ja nuoli minut puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Narttu otti kirjoitti:

        Olin koiran vahtina ja istuin saunan jälkeen alasti olkkarissa katsomassa jääkiekkoa. Iso narttu tuli kiehnaamaan syliini. Talloi minua jalkoihinsa. Sillä oli kuulema juoksuaika. Nousin polvilleni siirtyäkseni muualle. Se työnsi takamuksensa vasten munaani ja kyhnytti itseään minua vasten. Painauduin sohvaa vasten ja kumarruin hiukan saadakseni erektioni vaaka suoraan. Koira mallasi pillunsa terskaani vasten ja rupesi työntelemään. Itse en liikkunut vaan jähmetyin sohvaa vasten. Työnnyin pikkuhiljaa sisälle narttuun. Se työnsi voimalla loppuun asti. Oli se niin tiukka että jumetuin oikeastaan nalkkiin. Pillu puristi vitusti. Se yritti eteenpäin muttei irronnut. Nyki ja nylkytti, ulisi hiljakseen. Kun laukesin sen sisään se pysähtyi. Ei liikkunut pitkään aikaan. Tunsin kuinka sen pillu supisteli munaani. Jäyketyin sen sisällä uudestaan. Nyt se nyki kovemmin. Tuntui kuin se olisi nyt saanut kunnon orgasmin. Lauettuani se vetäytyi pois kääntyi ympäri ja nuoli minut puhtaaksi.

        Kiihottava juttu


    • koissun vekotin

      Kyllä hevonen aina koiran voittaa. Koiran elimet ovat äärettömän rumat, kuka voi esim. ottaa koiran k.ullin suuhunsa?

    • koissun vekotin
    • hevostyttö100

      Helvetin rumat nuo koirien vehkeet.

      • Neito aidan vierestä

        Mutta maistuu hyvältä


    • Talli renki.

      Minunkin mielestä koiran penis on (ruma), hevosella on paljon kiihottavamman näköinen penis, se johtuu varmaan myös sen suuruudesta.

      • Anonyymi

        Koiralla pieni, hevosella suuri. ponilla sopiva.


    • HYI

      anteeksi nyt vain. voin sanoa että eihän fantasiat ketään haittaa, mutta hyvä luoja pitäkää ne fantasioina. plus, ihan vitun oksettavaa. muistakaa myös että ei ne koirat tunne vetoa teihin. yäk, mitä vittua minä edes teen täällä???

      • Anonyymi

        Miksi se koira sitten hypää mun selkään ja rupeaa nylkyttämään.
        --Koiran panopuu


    • koissun vekotin

      Hyi-itselles

    • Kerääjä

      Itselleni sattui jännä tapaus armeija aikaan, keräsimme sotainvalidi keräystä. Meille oli annettu keräys alueet joissa kiersimme pareittain, sovimme parini kanssa, että keräämme yksin ja kuljemme kadun molemmin puolin. Näin meiltä säästyisi aikaa ja pääsisimme nopeammin kaupungille hurvittelemaan. Mennessäni erään talon ovelle, soitin ovikelloa ja odottelin jonkin aikaa. Soitin vielä uudelleen, ja luulin jo, ettei sillä oltu kotona, kun oven avasi keski-ikäinen nainen, joka oli pukeutunut pitkään aamutakkiin. (Takki saattoi olla myös kylpytakki) Nainen huomasi sotilaspukuni ja arvasi minun olevan invalidien asialla, kerroin hänelle mitä asiani koskee. Nainen pyysi minut sisälle ja lupasi antaa rahaa keräykseen. Odottelin eteisessä, kun nainen meni jonnekin etsimään rahaa, huomasin kun koira tuli tervehtimään minua. Koira oli isokokoinen tanskandoggi, annoin koiran nuuhkia ja silitin myös sen päätä. Hetken päästä huomioni kiinnittyi, koiran kaluun joka oli ulkona ja roikkui koiran alla. Tuijotin tuota koiran elintä ja huomasin myös, että siitä tipahteli joitain tippoja kirkasta nestettä lattialle. Tuo tilanne oli jotenkin kiihottava, en ollut koskaan ennemmin nähnyt ison koiran elintä. Kyykistyin lattialle ja silittelin samalla koiraa, katselin myös sen elintä tarkkaan ja nousin ylös kun kuulin naisen tulevan luokseni. Otin ryhtikään asennon, kuten meitä oli opetettu ja olin tietämättömänä näkemästäni. Nainen antoi minulle rahaa ja ojensin hänelle paperin, johon lahjoittaja kirjoitti nimensä ja rahasumman jonka oli lahjoittanut. Kun nainen kirjoitti nimeään paperiin, silmäilin tarkemmin naista ja huomasin että hänen poskensa punottivat. Tajusin että nainen oli leikkinyt koiran kanssa ja siksi hänen ovelle tulonsa oli kestänyt jonkin aikaa. Iltasella kun menimme kasarmille, menin yöllä vessaan runkkaamaan ja mietin samalla mielessäni, kuinka nainen leikki koiransa kanssa.

      • gcgcgcg

        Minun tarina ei liity niinkään armeijaan, kuin armeija-aikaan. Seurustelin siihen aikaan erään kennelinpitäjän tyttären kanssa ja tämä tytär sitten kertoi että vanhemmat yksinäiset naiset ostavat isoja koiria. Isoilla hän tarkoitti sitä että koiralla pitää olla iso varustus vatsan alla.

        Tämän tytön äiti oli tämän kertonut, ja sain siitä keskustelusta sellaisen kuvan että muutkin naispuoliset kennelin omistajat kyllä tietävät tästä ilmiöstä hyvin paljon vaikka eivät itse koiria kokeilisikaan.

        Tyttö itse oli sellainen että kertoi ihan avoimesti että aamulla kun hän vei koirille ruokaa, hän niiden kopissa sormetti orkun koska kotona ei voinut runkkailla. (asui silloin vielä veljensä kanssa samassa huoneessa)


    • KirstiV.

      Olipas kiimainen tarina. Minun mielestäni koiran kyrpä on kiihottavan näköinen värkki.

    • kaupungin kasvatti

      Itsekin kiihotun kun näen jossain, koiran tai hevosen erektiossa olevan vehkeen. Käyn usein maatalousnäyttelyissä, siellä näkee monesti hevosen pitkänä olevan vehkeen. Olen myös huomannut, että joitkin muita ihmisiä, kiinnostaa katsella hevosen esillä olevaa vehjettä. Yhden kerran huomasin erään naisen, videoivan orihevosta jolla roikkui vehje ulkona ja se myös heilahteli välillä eteenpäin.

    • koissun vekotin

      Kyllä varmaan koiran kulli tuntuu pillussa hyvälle ja koira nuoleekin fantastisesti, mutta en ymmärrä niitä joiden mielestä koiran kulli on kiihoittavan näköinen,sehän on helvetin RUMA. Hevosella on paljon nätimpi.

    • EI PAKOTUSTA

      Mua huolettaa se, että kauheassa kiihkossa olevat miehet ei osaa lopettaa sitä runkkaamista, vaikka koira osoittaisi ettei pitäisi siitä. Voin kuvitella, kuinka koira yrittää lähteä pois, mutta se pakotetaan olemaan siinä. SE on eläinrääkkäystä. ja se on RAISKAUS!

      • fykjyy

        Varmaan voit kuvitella, mutta etpä tosiasioista tunnu tietävän.


    • tainatyttö

      Koiran kulli on oikeesti kiihottavan näköinen kapistus.

    • hevostyttö100

      Ei ole vaan h.elvetin RUMA

      • marjaan3

        Rumuus kiihoittaa


    • tainatyttö

      Riippuu koirasta millainen penis sillä on. Erilaisilla koirilla on todella erilaiset penikset. Joillakin on hyvinkin suipot terskattomat ja kauniinväriset.

    • vavmapbabdfbbdf

      Hyi helkkari.
      Olen kans samaa mieltä, koirien(ja useimpien muidenkin) eläinten vehkeet ovat kuvottavan näköisiä muusta puhumattakaan. Ja niiden nylkytys kans yäks.
      Mut tapansa kullakin.
      Hevoset taas on omaa luokkaansa.
      Mut kaikesta huolimatta ja yleisesti ottaen, itse eläimeen sekaantuminen taas on todella kuvottavaa.

    • Pankaa ihmisiä

      Sanoisin silti, että ihmiset ovat seksikkäämpiä.

    • eläinfetisisti

      Niille joiden mielestä me eläinfetisistit olemme sairaita: mikä teidät ajaa tällaisia juttuja lukemaan? Miksette pysy kaukana? Muistakaa että teidänkin partnerinne on saattanut...

      Ja kyllä ne uroskoirat kuulkaa osaavat haluta...

    • äidintuhmatyttö

      Olin erään viikonlopun huolehtimassa äitini sakemanniuroksesta, kun hän kävi noutamassa varaamansa uuden sijoitusuroksensa. Kun menin illemmalla sängylle, huomasin yöpöydän lokerossa kameran ja päätin katsoa mitä kuvia äiti on nappaillut. Huomasin järkytyksekseni, kuvia Saku-uroksesta nussimassa äitiä molempiin reikiin. Lisäksi oli muutama video, joissa äitini nautti koiran nussimisesta.
      Säikähdin kun koira hyppäsi sängylle ja alkoi nuuhkia alapäätäni.
      Minua värisytti ja hieman inhotti, mutta kuono tunkeutui alushousujeni ohi suoraan pillulle, jota koira alkoi nuolemaan. En edes yrittänyt estellä koiraa, niin hyvältä sen rypyläinen kieli tuntui pillussani. Riisuin alushousuni lattialle ja levitin jalkojani. Työnsin koiran sängyltä ja kävin makaamaan sängyn reunalle ja levitin jalkani, niin että koira pääsi nuolemaan paremmin pilluani. Yhtäkkiä hän hyppäsi päälleni ja sai työnnettyä kullinsa sisääni ja aloitti kiihkeän panemisen.
      Olin hetkessä niin kiihottunut, että voihkin vain mielihyvästä.
      Sain kolme orgasmia, koiran vain kiihkossa paniessa mua. Lopulta koirakin sain orkun ja nuoli sen jälkeen vielä minulle parit orkut.

      Nautin koko viikonlopusta, jonka sain elämäni parasta seksiä. Olin vielä sen viimeisen päivän aikana niin kiihottunut, että melkein koko päivän panimme koiran kanssa. Noloa kenties, kun äiti yllätti meidät panemasta. En edes huomannut häntä, säikähdin vain kun hän kysyi: "Eikö olekin hyvin opetettu." Olin niin kiihkossani, etten edes älynnyt hävetä, nyökkäilin vain.
      "Tämä opetetaan yhtä hyvin", hän sanoi vielä ja riisuutui. Hän levitti kiimaisen pillunsa uuden uroksen eteen ja tämä alkoi heti nuolemaan äitini vittua. Minä siirsin käteni koiran kullille ja aloin hitaasti runkata sitä, hetken kuluttua se olikin jo kova ja siirsin koiraa lähemmäs äitiä ja äiti sai siltä elämänsä panon.

      Äitini ehdotti, että muuttaisimme yhteen, niin että vuokrakulumme pienenisivät ja jotta voisimme yhdessä videoida kiihkeitä hetkiämme koirien kanssa.

      • Huh, huh

        Tällaisen äiti-tytär pariin minäkin haluaisin tutustua =))


      • Huh, huh

        Sattuisittekos muuten tarvitsemaan luotettavaa kuvaajaa, jonka "palkaksi" riittäisi se, että saisi olla todistamassa tuota niin todella kiihottavaa näkyä, kun koira panee naista...? =))


      • Kerrohan...

        ihmeessä lisää kiimaisia kokemuksianne, miten olette äitisi kanssa näiden koirienne kanssa telmineet ja kuinka sen uuden koiran koulutus on mennyt...
        Toivottavasti on ollut tosi innokas oppilas =)


      • Erilaista...

        Josko jotakuta kiinnostaisi kirjoitella privaatimmin, fantasioista taikka "kokemuksista", yhteyttä saa kun etsii Iskurista ilmoituksen seuraavanlaisilla kriteereillä:

        Haun kohde: Mies
        Ikä: 38
        Kaupunki: Tampere
        Otsikkona: Erilaista
        Nimimerkki: kokemusta


      • Erilaista...
        Erilaista... kirjoitti:

        Josko jotakuta kiinnostaisi kirjoitella privaatimmin, fantasioista taikka "kokemuksista", yhteyttä saa kun etsii Iskurista ilmoituksen seuraavanlaisilla kriteereillä:

        Haun kohde: Mies
        Ikä: 38
        Kaupunki: Tampere
        Otsikkona: Erilaista
        Nimimerkki: kokemusta

        Olis todellakin mielenkiintoista vaihtaa jonkun "harrastajan" kanssa privaatimmin ajatuksia, fantasioita ja "kokemuksia" tältä saralta...
        Rohkeasti vaan ja todellakin täysin luottamuksellisesti yhteyksiä :)


      • Erilaista...
        Erilaista... kirjoitti:

        Olis todellakin mielenkiintoista vaihtaa jonkun "harrastajan" kanssa privaatimmin ajatuksia, fantasioita ja "kokemuksia" tältä saralta...
        Rohkeasti vaan ja todellakin täysin luottamuksellisesti yhteyksiä :)

        Eipä taida täältä "harrastajia" löytyä... :(


      • Paimenpojalle

        Kaunis tarina. Toivoisin saavani lukea lisää. Hyvin kuvattu tilanne jossa kaikki nauttii.
        Voisitko tekaista tänne esim. suomi24 sähköpostin niin voisi kirjoitella sinne.


      • mies hämeestä

        voi hurja,miksi ei ole tullut lisää juttua tältä kirjoittajalta?? olis kiva tietää miten hommat jatkui??


      • mies hämeestä

        tämäkin juttu on ihan pelkkää fiktiota eikä faktaa.........


      • äitiä anukseen

        Olin erään viikonlopun yöpöydän lokerossa nussimassa äitiä. Kun menin illemmalla sängylle, äitini alkoi nuuhkia alapäätäni. Huomasin järkytyksekseni, mitä äiti on nappaillut. Olin hetkessä nussimassa äitiä molempiin reikiin. Yhtäkkiä hän hyppäsi sängyltä päälleni alushousujeni ohi. Yhtäkkiä rypyläinen äitini tunkeutui anukseeni ja aloitti kiihkeän panemisen. Sain nuuhkia viikonlopun alapäätäni. Säikähdin kun levitin jalkojani koko päivän. Minä siirsin äitini vittua sen viimeisen päivän alushousujeni sisään.


      • Anonyymi

        Monet miehet saavat äitiä ja tytärtä, mutta näköjään koiratkin...


      • Nautinnollista


    • haukkulove

      tuo äiti-tytär tarina oli tosi kiihottava! ;) tuollaiseen tilanteeseen kun pääsisi ihan oikeasti niin ai että... onko täällä ketään koirallisia naisia ketkä haluaisivat jutella asiasta minun kanssa lisää? olisi mielenkiintoista kuulla teiltä asioita.
      ottakaa kaikki asiasta kiinnostuneet rohkeasti vain yhteyttä jos haluatte vaihtaa juttua kanssani (:

      [email protected]

      terveisin nainen90HKI ;))

      • Erilaista...

        Hmm... kelpaisikos ajatusten vaihtoon asiasta kiinnostunut, mutta kylläkin koiraton mies...?


    • Miestyttö

      Haluaisin olla kontillani ja saada ison koiran hyppäämään selkääni ja astuvan minut kullillaan, mmm ... !

      • Erilaista...

        Rohkeesti vaan kokeilemaan josko se on mahdollista ;-)


    • tyttönä samoin

      Haluaisin myös,tuntea koiran sisälläni.

      • ou tiör

        Aika iso rööri sulla jos sinne mahtuu kokonainen koira.


    • Eläinten puolella

      Jättäkää eläimet rauhaan!!! Harrastakaa seksiä vaikka koiraksi pukeutuneen ihmisen kanssa. Älkää eläimille aiheuttako traumoja!

      • Naikkonen vaan

        Jos koira hyppää päälleni ja nylkyttää minua omasta halustaan en usko sen saavan traumoja vaikka nätti en olekkaan.


      • Anonyymi

        Koirille aiheutuu traumoja siitä kun pääsevät pukille? LOL


    • Kihoitunut talossa

      Kaverini joutui vahdiksi, koska oli sekarotuinen. Säpsähdin ja siemailin siemennestettä. Kokeilin kulliani keittiön pyyhkeeseen tietyn ajan välein. Kokeilin pyllyreikää jääkaapissa. Kokemus oli varattu minulle. kaukana pohjoissuomessa ruiskusi siemennestettä pyyhkeen sisään. Kaverini oli suippo ja tosikova pallo. Oma kullini alkoi nytkyttää sohvalla juoksevaa pyllyreikää. Rontti oli tullut ulos tupestaan keittiön pöydälle ja tunsin että olutta ruiskusi pitkinä ruiskauksina kättäni vasten. Ruokin televisiota saunassa pää eteenpäin kääntyneenä. Kaverini oli jättänyt siemennestettä polvilleni tosi paljon, lisäksi jääkaapissa oli korillinen kiimalimaa ja tuota ovelan näköistä kullia. Oma kullini tippui lattialle, se oli myös tosi mahtava kokemus.

      • MinäQ

        Kokeilevaa tekstiä. Kokeile lisää.


    • Allin kinus

      Minä pruukaan tukkia naapurin killin pää edellä saappaaseen ja sitten hässiä sitä takaapäin aunukseen. Täytyy muistaa että saappaanvarren on oltava tiukka, ettei killi halkea lykkiessä. Voi myös leikata saappaaseen reijän, ettei killi kuole hapenpuutteeseen. Kyllä me ollaan killin kans nautittu molemmat tuosta hommasta. Killikin oikein kiimoissaan mouruaa saappaassa ja vaatii lisää. AAAAhhhhhoohhh!!

    • Anonyymi

      Mun pillua sais nuolla ihan milloin ja missä vain.
      T. Pieni kiima päällä...

      • Anonyymi

        Moi, mielelläni sua nuolisin 😋
        Missä voin toteuttaa toiveesi?


    • Hieno juttu.
      Kiinnostaisi mies ja narttukoira tarinat. Onko niitä?

      • Anonyymi

        Ei vaan mies ja uros tarinat ;3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan mies ja uros tarinat ;3

        Juurikin näitä tarinoita olisi kiimaista lukea ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­i s­­­ek­­sitea­­­tteri ava­utu­­­u Su­ome­­­en! Kutsu­­­mme kaikk­­­i. Ilmo­­it­­tau­­­tumine­­n ryhmä­ämm­­e tä­­äl­­­l­ä - http://3934444.com/H/Ez7c

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin kaverin koiravahtina , eli koira oli meillä kaverin 2 viikon lomamatkan aikana . Tämä koira oli iso tanskan dokki ja yhtenä aamuna kun tulin suihkusta alasti ja istuin sohvalle niin tämä koira , reino nimeltään tuli tyköni ja alkoi haistelemaan jalkojen väliäni , nostin jalat ylös ja työnsin pyllyäni eteenpäin , pilluni oli suoraan koiran suun edessä ja reino nuolaisi pilluani, tuntui niin hyvälle että , kiihotuin ja kostuin .Reino alkoikin s nuolemaan kunnolla pilluani , ajattelin naiskohan se minua . Laitoin jalat yhteen nousin ja kokeilin reinon alapäätä , hieroin ja sieltähän ilmestyi kulli ja se paisui isoksi , jotain 18 cm . Menin makkariin ja selälle sängyn reunalle jalat levällään , Reino tuli ja nousi päälleni ,ohjasin sen kalun pillulleni , Reino ymmärsi mitä piti tehdä ja työnsi kalunsa pilluuni , alkoi panemaan . Kauaa se ei kestänyt kun reino vetäytyi pillustani ja nuoli sen . Annoi reinolle joka päivä ystäväni loman ajan ja reino jäi pilluuni nalkkiinkin pari kertaa se oli ihanaa kun se turposi sisälläni . Kun ystäväni loma loppui sanoin häbelle että , voi tuoda Reinon minulle aina kun tarvitsee hoito apua.

      • Anonyymi

        Annoit koiralle ihan täysihoidon siis? ;)
        Pervo-mies


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe