Kone tekee temput valmiustilassa ja lepotilassa

näin123

Elikkä, kone aloitti muutama kuukausi sitten temppujen tekemisen, kun koneen virtanappia painaa jotta se tulisi pois valmisutilasta tai lepotilasta, niin musta ruutu vaan jää, lepotilassa tuli joskus BSOD, enkä virhekoodia muista, biosista asetukset ennallaan, ei oo muokattu joten ei siitä ota kiinni. Se ei muuten häirihe, mut olisha se hauska että nekin toimis vielä niiku on tarkotus, muuten on turhaan tuo "Sleep" nappikin tuossa, ja jos kysytte niin ikää 14, en minäkää mikään jeppe ole näitten kaa... toistaiseksi

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jan Toivola

Temppujen teko ei onnistu lepotilassa, pitää olla valmiina juhlakunnossa.

• gfdggfghhjhjkj

no mikähän tämä "kone" on? Tiskikone vaiko oikein tietokone?
      Pöytäkone vai läppäri? Merkki ja malli?
      Ja windowsin versio?

• gooooooooog
    • 9 + 19

"Kone tekee temput valmiustilassa ja lepotilassa"

Melko viriiliä menoa. Hyvällä tuurilla kohta on tiedossa monta konetta, ei kai se koneilla 9kk vie ;-)

Itse asiasta. Toivottavasti joku voi auttaa tilanteen korjaamiseksi. Lisätietona varmaankin käyttis olis hyvä tietää. Itse XP:ssä alkuun käytin lepotilaa, mutta sen kanssa oli myös hieman murheita, niin luovuin kokonaan sen käytöstä. Kuulema melko yleistä, syytä siihen en muista;

• Pyyhis

Kokeile päivittää ACPI ajuri. Acpi säätelee emolevyn virranhallintaa. Omassa koneessa oli samantapaisia ongelmia Windows 7:ssä. Windowsin päivityspalvelun kautta tuli uusi ajuri, ja ongelma korjaantui. Uudempi ajuri voi löytyä koneesi- tai emolevyn valmistajan sivuilta.

https://secure.wikimedia.org/wikipedia/fi/wiki/ACPI

• näni123

Päivitänpä ACPI:n huomenna, kyseessä on trollit tietokone, ja käyttis on XP, kone on vuodelta 2005, Asuksen emo, jos on väliä niin voin kattoo tarkan merkinki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen