Mary Higgins Clark

Uusi

Ilmestyy uusi kirja syksyllä nimeltä Jäävuorenhuippu !!!!!

9

1234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Phyllis

      Mary Higgin Clarkin dekkarit ovat "menneet alaspäin " vuosi vuodelta. Nykyään en enää edes lue niitä, takakannen teksti ja pikainen selailu riittävät kertomaan ainakin minulle, ettei kannata kuluttaa aikaa niihin. Jossakin vaiheessa Clark retkahti kummallisiin "henkimaailman juttuihin" ja minun osaltani peli oli selvä; oli niin epäuskottavaa tekstiä..Uransa alkupuolen kirjoissa MHC oli mielestäni hyvä, sopuisia viihdyttäviä dekkareita...Mutta tämä on makuasia.

      • amano

        mahtaakohan Clarkin "kotikadullasi" kirja kuulua "henkimaailman" juttuihin? En viitsisi kuluttaa aikaa sen lukemiseen, jos kirja sisältää jotain yliluonnollisia juttuja.


      • lukutoukka
        amano kirjoitti:

        mahtaakohan Clarkin "kotikadullasi" kirja kuulua "henkimaailman" juttuihin? En viitsisi kuluttaa aikaa sen lukemiseen, jos kirja sisältää jotain yliluonnollisia juttuja.

        Kotikadullasi ei mun mielestä ollut niitä henkimaailman juttuja, mutta jos olet lukenut useamman MHC:n kirjan osaat arvata syyllisen tästäkin jo alussa. Kovin ovat kaavamaisia.


    • uusia

      Sheldonilta ja Cookiltakin on tulossa myös uudet kirjat syksyllä...

    • Ei hyva!

      Olen samaa mielta aiemman arvostelijan kanssa: MHG todella osasi kirjoittaa hyvia kirjoja, mutta ian myota on teksti muuttunut herttasarja/harlekiini/kartanoromantiikaksi ja muutenkin kirjat ovat nykyaan tylsia!

      Ehka hanen olisi kannattanut lopettaa ajoissa - tai sitten raha ja maine pakottavat hanet yha uudelleen kuvailemaan paahenkiloiden ulkomuotoa ja vaatetusta aitoon herttasarjatyyliin?

    • Yksikin hyvä riittää

      Tuttu ilmiö. Pitäisi osata lopettaa ajoissa. Mutta ymmärrän kyllä, että kun rahahana on löytynyt, niin sitä pitää yrittää hyödyntää vaikka ideat ovat lopussa. Joskus on käynyt mielessä, että onko sarjan jatko-osia palkattu kirjoittamaan joku muu. Kun sabluuna on valmiina, siitä on helppo jatkaa. Mutta kun palo muuhun kuin rahaan puuttuu, kirja ei palkitse lukijaansa.

    • jounipaljast..

      Katsokaapas näitä kirjoja niin läheisin ihminen on yleensä syyllinen!!?Viime kirjassa jonka luin,muistaakseni isä..

      • Lukutoukka minäkin

        Oo lukenut Higgins Clarkin lähes koko tuotannon uusinta kirjaa myöten ja täsmälleen samaa mieltä tänne kirjoittaneiden kanssa. On mennyt alaspäin ja kirjat ovat tosi kaavamaisia. Melkein aina on sillä sankarittarena olevalla nuorella, kauniilla ja älykkäällä naisella kaksi komeaa, kirjan alussa tosi mukavaa miestä, joista toinen paljastuu rikolliseksi ja murhaajaksi.


    • T'''' T''''''''

      Sääli et Higgins Clarkin kaltane hyvä kirjailija on menny näin alas. Hänen ensimmäisensä olivat loistavia, mutta sitten jotakin tapahtui ja alamäki alkoi. Ei vuosiin enää yhtään hyvää-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe