Minulla ja ihastuksella nyt juttua meneillään ja tuntuu että tästä voisi jotain enemmän saada aikaiseksi, kuin pelkkää ystävyyssuhdetta. Olemme keskustelleet tunteistamme toisiamme kohtaan ja täsmäävät täydellisesti.
Olen huomannut mitä 2vuoden seurustelu ja ero jätti jälkeensä.
Ensiksi tykkään ihastuksesta , sitten annan itseni oikein kunnolla ihastua häneen niin että kyyneleet valuvat kun ikävä. Sitten rupean etsimään pojasta huonoja puolia ja sitten näänkin hänessä vain ne huonot puolet enkä enää niitä hyviä, mitä hänestä niin paljon löytyykin.
Niitä huonoja asioita voi olla näinkin typerät asiat kuin, hiusten harjaaminen, vaatteet? Ei niin hienot kengät ? Tämä on ihan naurettavaa, mutta en tiedä miten saan tästä lopun.. Tahdon hänet ja nyt kun minulla olisi siihen mahdollisuus, en anna itseni rakastua, mennä pidemmälle ..
Kiitos jos joku viitsii vastailla.
Rakastaa , ei rakasta
5
55
Vastaukset
- 10+16
Kirjoita kaikki hyvät puolet vsikks paperilapulle nyt heti, kun vielä löydät niitä. Kun sitten alkaa tuntua siltä, että pojassa on vain huonoa, lue lappu ja huomaat olleesi väärässä ja ihastuksesi olevan maailman mahtavin ihminen :D
- as i say
jos oikeasti olet ihastunut niin et kyllä kiinnitä noin paljoa huomiota kaikkiin "huonoihin" puoliin ja en nyt sano että kaikki pitää vain sivuuttaa.
Ja jos oikeasti kaikki tollaiset pienet asiat häiritsee niin paljon että unohdat hyvät puolet niin pakko kysyä, mikä helvetin perfektinoisti olet? Täydellistä et löydä edes etsimällä joten kerää itses ja unohda turhat huonot puolet ihastuksessa. - Rii94f..
Niin helppoa se on sanoa. Kukaan ei ole täydellinen, et sinä , en minä. Paljon sain tuskaa edellisestä parisuhteesta, koita asettaa itsesi minun tilanteeseen äläkä rupea viisastelemaan siellä.
Kyllä olen oikeasti totisesti ihastunut, mutta katsos kun kysyn juuri apua, vinkkejä miten voisin ongelmaani ratkaista? Onko kenelläkään muulla ollut samantapaista?
Tämä minun ongelmani suhtautua ihmisiin vaivaa minua itseäni hirveästi, enkä osaa auttaa itseäni. Joten kysyn apua, mitä väärää tein?
Kiitos paljon 10 16, pitää koittaa kaikkea mahdollista. - as i say
koitinkin asettaa itseni sinun asemaan. En vain tajua minkälainen ihminen alkaa näkemään ihastuksessa yhtäkkiä vain huonoja asioita joten ihan perusteltua epäillä oletko oikeasti ihastunut. Ei ole itselläni samanlaista ongelmaa, päin vastoin näen nimenomaan itsessäni oikeastaan huonoa ja minimaalisen vähän hyvää. Ei elämä ole helppoa kenelläkään. Ja mitä teet väärin, keskityt liikaa ihastuksen huonoihin puoliin
- zdxfxdfg
no sano poitsulles että pistäis jotain parempaa vaatetta päälle ja emt voit vaikka ite kammata sen tukkaa :D ja sit voit sanoo et oi ku sul on vähä takkuinen tukka, silleen ystävällisellä sävyllä ;)
kui vanha se poika on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455040Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101149- 131103
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2872Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743