Miten kivitalossa olette tehneet ikkunan/oven pielien tasoitustyöt?
Jos ulkoa ja sisäpuolelta rapataan ikkunan karmiin asti tasoite niin miten olette huomioineet mahdollisen ikkuna remontin?
löytyykö netistä esim. jotain rt-korttia.
ikkunan ja ovien pielien tasoitustyö
4
901
Vastaukset
- No vaikka näin
Jätä se tasoite n. 4-5 mm irti ikkunasta ja akustoa siististi rakohon. Voit maalata suoraan akun päälle.
- D.I.Y
Höpö höpö... Karmien väriset rappauslistat (esim. Ulkop. Harmaa / sisäp. Valk.) kii ja niihin suokamuovit kii. Teet smyygit normaalisti listoihin. Karmeja tarttee harvoin vaihtaa?? Todella harvoin?? En tiedä, että koskaan olisi tarvinnut, jotain kyllä pahasti pielessä jos tarvii... Käytä tiivistehuulella olevia listoja.
Ps. Jos et jaksa käyttää s24 hakutoimintoa, niin luuletko jaksavasi tehdä smyygit ?? ;) aiheesta X kpl keskusteluja viimevuosilta...- fgjdghj
Hei nyt meni jotenkin ohi, voisitko selventää, mihin tarkoitit laittaa karmien väriset rappauslistat? tiivistehuulet, oisko jossain kuva?
- D.I.Y
Esim. Maxit / Weberin kauppaamia Catnic (Saksalainen valmistaja) rappauslistoja käyttäen. Yleensä harmaa tai Valkoinen (eli ikkunan tai seinän väri) tiivistehuuli on sitten sellainen mikä poistaa "silikooni" törsäilyt julkisivun ja ikkunanpielen väliin. Listassa on valmiiksi 8mm urat jotta smyygi pysyy suorana.
1. Liimataan lista valmiilla tarralla ikkunan pieleen.
2. Irroitetaan suojatarra johon kiinnitetään suojamuovi jolla suojataan tasoitteiden / värinlaastin roiskuminen ikkunaan.
3. Tehdään smyygit ym täytöt/värit ikkunan ympärille.
4. Revitään suojamuovi listasta irti ja jäljelle jää siisti raja rapatunjulkkartin ja ikkunan väliin.
kuva:
http://tinyurl.com/serpo393lista-jpg
esite: sivu 11-12
http://shop.e-weber.fi/kronodocs/12848.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214