Luuletteko te PELLET todella välttävänne näiden lasten identtitenttikriisiä noilla naurettavilla Kiina seminaareillanne maassa, jossa yhä noin 99% ihmisisä on valkoisia? Onko tämä olevinaan joku vitun VITSI!!?
http://yle.fi/alueet/pohjanmaa/2011/07/adoptiolapselle_oma_kulttuuri_on_tarkea_2738314.html
Mitäs räpiköintiä tämä on?
4
121
Vastaukset
- r6yey
kiinalaiset ovat myös valkoihoisia.
- JonesHenry
Yes;=)) Ja minä olen kai sitten värisokea!
- muut maat
Mitä arvelet, jos Suomessa olisi yhtä monenlainen populaatio ja monenlaiset kulttuurit toistensa seassa ja rinnakkain kuin esim. tämän päivän Yhdysvalloissa, niin eikö silloin tällaisille muista maista adoptoiduille tulisi liian suurta identiteettikriisiä.
Uskon, että lapset kiusaa ja pahoin. Näin just tällaisen tapauksen ohikulkiessani, "rodullisesti" loukkaavat sanat tummaihoiselle pikkupojalle kahdelta vaaleaihoiselta pikkupojalta. Teki mieli puuttua, mutta ei uskalla, kun ne kaksi vaaleaihoista poikaa kasvaa isommiksi, ne voi haluta kostaa huomauttajalle, vaikken enää itse muistaisi koko tapahtumaa ja se olisi mielestäni mitätön. Mutta nämä lapset, mahdollisesti tulevat teinihäiriköt, muistavat kyllä. Raakaa kiusaamista ne tekee tosin kaikille, lukemattomista eri syistä, pituudesta, lyhyydestä ja paksuudesta ja vaikka mistä, myös pienet tytöt tekee raakaa kiusaamista pojille. Ennen oli toisinpäin.
Mitä h....n väliä ihonvärillä on????? Ei siis voi ymmärtää tällaista. - JonesHenry
Voi meitä Jumalan lapsia! Onneksi RAKASTAVA ISÄ ottaa takaisin luokseen, vaikka palaisimmekin sinne lopulta omin avuin niinkuin Raamatun tuhlaajapoika. Isä ei tuomitse, isä RAKASTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839