Sisustusköyttä listoiksi?

Rabbari

aattelin laittaa mokille listojen tilalle köyttä, niin ei tarttis jiirailla joka kulmassa, sekun ei oo vahvinta alaani.

Onko jollain kokemuksia ja mistä kannattais tollaista köyttä hankkia? Rautakaupassa oli hamppuköyttä mutta se oli liian paksua ja vähän harmaatakin.

Tollasen firman kekkasin http://koysipunomo.weebly.com/

Enno vielä soittanu, onko joku ollu tekemisissä?

9

9599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saksantero

Köysi listan tilalla oli oikeastaan ainoa järkevä vaihtoehto pyöröhirsimökkiini.

Kyseinen firma, Ulvilan Köysipunomo, ei enää ole Ulvilassa vaan Kiukaisissa (joka taitaa kuulua nykyisin Euraan?). Tilasin sieltä sisustusköydet (listaköydet ja kaideköydet), ja sain juuri sellaiset kuin tarvin, neuvojen kera.

Tilaamani köydet ovat juuttia, joka on paljon nätimpää kuin hamppu ja vähän halvempaakin. Ulkökaideköydet otin valmiiksi tervattuna, ja mukaan tervaa sekä ohjeet huoltotervaamisen tekemisen. Muutaman vuoden ovat jo olleet, ja siistinä pysyneet.

• Naurettava monologi

Laita köysi listojen tilalle jos siivoaminenkaan ei kuulu vahvoihin alueisiin?

• Kunnon listat

Osta edullinen jiirisaha jostain halpiskaupasta. Tulee helposti siistiä jälkeä. Narut nurkissa ei vaikuta kovin fiksun näköisiltä ellet suunnittele jotain merimieskuppilaa.

• 5v sitten

tilasin laiturin kaiteeksi köyttä tuolta punomolta, otin sellaista valmiiksi tervattua. Lopputulos oli oikein hyvännäköinen.

• Rabbari

Vähän merihenkinen juttu ois kyllä tavote.

Sellanen perunasäkin värinen juutti ei innosta. Puuvillaköyden sais varmaan helposti petsillä tervan ruskeaksi?

• Kokemusta on..

Moi Rabbari
        Ostin 3vsitten keväällä paikallisesta rautakaupasta jotain luonnköyttä jonka laitoin myyjän ohjeiden mukaisesti paikoilleen. Köysi kesti hyvin ensimmäisen kesän mutta ekan talven jälkeen seuraavana keväänä kun menimme mökille oli köysi aivan musta ja homehtunut. Löysin jostain viestiketjusta tuon köysipunomon ja soitin onko mitään tehtävissä, sain asialliset neuvot köyden pesuun ja puhdistukseen sekä tervaukseen. Tervaus on kuulemma ainoa tapa millä luonnonköydet saa kestämään uklona. Älä ala petsin kanssa lutraamaan vaan soita tai laita sähköpostia tuonne köysipunomolle ja kysy mitä köydet maksaa tai jos sulla on jo köydet valmiina niin neuvot miten toimia. Katoitko tuolta sivuilta tervatun köyden väriä, ei se kyllä perunasäkiltä näyttänyt :)

• Rabbari
        Kokemusta on.. kirjoitti:

Moi Rabbari
        Ostin 3vsitten keväällä paikallisesta rautakaupasta jotain luonnköyttä jonka laitoin myyjän ohjeiden mukaisesti paikoilleen. Köysi kesti hyvin ensimmäisen kesän mutta ekan talven jälkeen seuraavana keväänä kun menimme mökille oli köysi aivan musta ja homehtunut. Löysin jostain viestiketjusta tuon köysipunomon ja soitin onko mitään tehtävissä, sain asialliset neuvot köyden pesuun ja puhdistukseen sekä tervaukseen. Tervaus on kuulemma ainoa tapa millä luonnonköydet saa kestämään uklona. Älä ala petsin kanssa lutraamaan vaan soita tai laita sähköpostia tuonne köysipunomolle ja kysy mitä köydet maksaa tai jos sulla on jo köydet valmiina niin neuvot miten toimia. Katoitko tuolta sivuilta tervatun köyden väriä, ei se kyllä perunasäkiltä näyttänyt :)

Mulla köydet ei tulis ulos vaan sisälle listoiksi niinkuin tossa kuvassa.

http://koysipunomo.weebly.com/uploads/2/7/3/8/2738175/6269870.jpg?142

Se on varmaan juuttia kun on niin vaaleeta. Terva haisee sisällä siksi väri petsillä. Kiitos kuiteskin, soittelen köysipunomolle!

• Anonyymi

Miten juuttiköyttä voi pestä?

• Anonyymi

Jos kiertelis nartsast mehilääspesän ja lopuks hyppäis katon reijäst sissää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe