jos menette koira puistoon ja näette siellä agressiivisen koiran joka saattaa hyökätä koiranne kimppuun tai koira käyttäytyy sillein provosoivasti koiraanne kohtaan. Niin aina ei kannata miettiä kumpi koira/koiran omistaja on oikeassa ja suostuuko poistumaan koiransa kanssa. jos agressiivisen koiran omistaja ei ymmärrä että on väärässä ja ei suostu poistumaan tai ymmärrä poistua / käskeä koiraansa, silloin voi itse poistua vaikka se ei välttämättä oikein olisikaan, ei kannata koiran kanssa jäädä odottelemaan ehkä se koira hyökkää tai ei.. älä altista koiraasi vaaralle/ agressiiviselle käytökselle vain sen takia kumpi on oikeassa...
Koirapuistossa kävijät HALOO!!!
ei aina tarvitse...
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk813065Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911746Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll831596- 1371452
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651438- 1571344
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591273Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821217Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981207- 831192