Heippa!
Olen 18 -vuotta muutaman kuukauden kuluttua täyttävä runsaasti lastenhoitokokemusta omaava nuori nainen. Olen hoitanut lapsia heidän kotonaan jo lähes viiden vuoden ajan satunnaisesti opiskelujeni ohella, ja hoitoperheitä onkin ehtinyt olla noin kymmenen. Nyt olen muuttanut uudelle paikkakunnalle, ja uudet hoitoperheet olisivat tervetulleita, sillä nautin hommasta ja lasten kanssa olosta niin kovasti. :-)
Opiskelen lastenhoitajaksi ammattikoulussa Tampereella.
Luonteeltani olen erittäin luotetava, rehellinen ja maalaisjärkeä sekä huumorintajua omaava ihminen - ja olen havainnut nämä myös hyviksi ominaisuuksiksi lasten kanssa toimiessa. Luotan omaan harkintakykyyni ja olen myös omatoiminen, eli pienet kodnhoitotyöt hoituvat kyllä sujuvasti lastenhoidon lomassa.
Olen käynyt MLL:n lastenhoitokurssin syksyllä 2010 ja toimin MLL:n hoitajana satunnaisesti. Olen myös suorittanut EA1 -kurssin.
Kuten sanottu, kokemusta on useista perheistä ja hyvinkin erilaisista lapsista - ja monet vaikeudetkin on tullut matkan varrella selvitettyä. Nuorin hoitamani lapsi oli aloittaessani 4kk ikäinen, ja vanhin on ollut yli parikymppinen henkilö, jolla on Downin syndrooma. Kaikki vaipanvaihdoista ja uhmaikäisen raivareista kooltaan aikuisen henkilön käsittelyyn on siis tuttua.
Enimmillään olen vahtinut neljää saman perheen lasta samaan aikaan. Olen ollut myös useasti ollut öitä lastenvahtina, joten ilta- & - yöhommatkin ovat tervetulleita. :-)
Palkkaus on keskusteltavissa, mutta minulle tärkeintä työssä on oikeastikin lasten kanssa oleminen, enkä tee tätä millään muotoa rahankuvat silmissä kiiluen.
Jos siis hoitajalle on vaika vain satunnaisestikin tarvetta, olettehan pikimmiten yhteydessä minuun!
Annan tietenkin lisää yhteystietojani seuraavissa yhteydenotoissa. Myös suosittelijoita löytyy.
Yhteydenottoa odotellen & ystävällisin terveisin ,
Laura
mailiosoite:
[email protected]
Kokenut lastenhoitaja tarjolla, TRE
Lauraaaa
2
124
Vastaukset
- kolmenäititampereelt
Meillä on kolme lasta; 1v 8kk, 3v & 4v ja asustelemme Itä-Tampereella. Olisiko sinun mahdollista käydä vahtimassa lapsia kerran viikossa iltaisin äidin treenien ajan? :-)
- Lauraaaa
Kyllä varmastikin, laitathan postia [email protected] tai sitten voin lähetellä sinulle mailia jos annat osoitteesti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse834597Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103820Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1733612Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.552046Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291104
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882