Hei, mietimme ekaa kertaa Kultahietikolle lähtöä. Sunny Beachilla ollaan oltu kolme kertaa, ja tykätty kyllä kovasti siitä paikasta, mutta mietiään vaihtelua välillä.
Onko samanoloinen paikka kuin SB, ja onko miten pahasti mäkistä seutua, kuten olen joistain kirjoituksista tulkinnut? Onko myös rannan läheisyydessä mäkiä?
Onko kokemuksia Perunika tai Ambassador hotelleista, niiden sijainnista ja huoneen näkymistä (merelle?). Tai voi suositella muitakin hotelleja, jotka ovat rannan ja keskustan lähellä.
Kiitos.
Perunika vai Ambassador
1
188
Vastaukset
- hotelleja löytyy
Perunikas muutaman kerran olleena:aivan baarikadun ytimessä,alhaalla Muppet-karaokebaari,vastapäätä Bonker-club ympärillä kladulla pörräävät horot,eli aika meluisa paikka sinänsä. Perunikan uima-allas ihan pieni ja allasalue rantatuoleineen vain vähän aikaan auringossa, koska korkeat puut peittävät suuren alueen pihasta jossa vois aurinkoo ottaa. Parhaat paikat menee aamusta, joita ehkä vain muutama makuupaikka.Nuorille bailaajille hyvä hotelli keskeisellä paikalla.Rantaan pääsee kätevästi hotlan takana lähtevällä polulla alaspäin.
Ambassador-hotlasta ei tietoa, mutta ehkäpä on teille parempi kuin tämä. Muita hyviä,rauhallisia hotlia on:Pliska-baarikadun rauhallisessa päässä, jossa iltaisin ohjelmaa,hyvä allasalue ruoka palvelu edulliset hinnat ruokalistatkin suomeksi. Toinen rauhallinen hyvä hotla on Dravetz ja sen vieressä oleva Golden Yavor hotla.
Itse lähen kohta testaan Bonita -hotlaa n. 20metriä rannasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283355- 953130
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim692923"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522862Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862632- 352460
- 572311
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412157- 321933