Oon 12v tyttö, joka on konenu aika paljon jo tähän mennessä.
Kun mä pääsin tutustuun kolmosella mun tulevaan kouluun, ne mielisteli heti, enkä mä tietenkään pystyny tajuumaan sitä. Sitten, kun vihdoin sinne pääsin, kaikki oli hyvin- hetken. Pian mun selän takana jopa mun bestikset alko suunnitteleen kaikkea. Eräänkin kerran yks niistä tahallaan härnäs, ja lopulta suuttu kun en huomioinu sitä. Niin se sitte haukku mut, mä vastasin samalla mitalla, kiivasluonteinen kun olen. Se oli ensimmäinen rako. Sitten kerran, eräänä päivänä kouluun tullessani kukaan kolmesta bestiksestä ei puhunu mulle. Ihmettelin tätä. Sitten, kuitenkaan se ujoin ja hyväsydämmisin ei pystynyt pitää salaisuutta; ne oli sopinu ettei ne puhu mulle, ja ettei mulle kerrota. Sitten kun se idean "isäntä" sai tietää tästä, hän räjähti tälle joka paljasti jutun minulle. Silloin se yksi niistä räjähti "isännälle".
Seuraava homma tapahtui nelosella. Oltiin hyvissä väleissä, mutta sitten mun seläntakana alettiin kuiskia. Riita meni lopulta siihen, että mun rahoja katos, varpaille tallattiin yms. Ja äiti sitten otti yhteyttä opeen. Oltiin siinä sitten, kun mua syytetään kaikesta. Mutta entä jos olinkin juuri se, joka olis tarvinnut sen hetkisen, parhaan ystävänsä, sen tytön apua? Ei se ees sanonu mitään! Lopulta, kun tämä kiusaaminen jatku, se eteni reksille. Se ymmärsi mua, ja oikee syyllinen löyty.
Muina aamuina, ennen tätä hetkeä, itkin ja esitin sairasta peläten, että mua kiusataan taas.
Nyt viitosella oli myös riita; puoli vuotta riidoissa. Sitten, kun se asia lopulta selvisi, sitä tyttöä, jonka kanssa olin aiemmin riidoissa viitosella, alettiin kiusaamaan, jonka johdosta, kun tuin ystävääni, minäkin sain osani tästä.
Aina Mun Vika?
Kiusattu 12V
2
92
Vastaukset
- kedveksz
nyt on kesäloma...
hae vähä ganjaa ja hiisaa, ei tarvi miettii tommosii..
pikku juttuhan toi on. voi sua... yritä kestää :< itse oon 17- vuotias tyttö ja koko 2-9lk väli oli koulukiusaamist.. niin henkistä ku fyysistä. hakattiin, haukuttiin (nimityksii monii), syrjittiin. Olin lähes aina yksin, ennenku ylä-asteelt löysin muutaman tosi hyvän kaverin. Nyt amiksessa asiat jo aivan toisin, kaikki luokkalaiset ihanii, parempii ku koskaan enne :) yritä kestää ja etsit parempia ystäviä (: esim jonkun harrastuksen kautta? Pärjäile ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481249Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753