Tarina...

KSFJS

Olin juuri täyttämässä 14v syksyllä 2006 kun kiinnostuin ensimmäistä kertaa elämässäni tyttöystävän etsimisestä, joka kuitenkaan silloin ei tuottanut mitään tulosta sillä etsintäni rajoittui teksti-tv:n chatteihin joista en löytänyt seuraa omasta kaupungistani. 4 vuotta myöhemmin, loka-marraskuussa 2010 tämä samainen kiinnostus iski jälleen monen vuoden tauon jälkeen. Aloin todella tehdä töitä tavoitteeni saavuttamiseksi, mm. laihduttaa, laittautua komeammaksi lähtiessäni lenkkeilemään, katsella tyttöjä silmiin ja etsiä seuraa netistä. Muutamat tytöt kiinnostuivatkin viestittelemään pidempään kanssani mutta vakituista seuraa viestinvaihtoon en kuitenkaan ennen talvea löytänyt. Sitten tielle sattui yksi tyttö jonka kanssa aloimme vaihtamaan ajatuksia useamminkin, ja eräässä vaiheessa hän sitten halusi tavata minut henkilökohtaisesti. Tämä oli elämäni pelottavimpia tilanteita tähän mennessä...

Nyt olemme hyviä ystäviä. Kuitenkin huomasin heti alussa, etten todellakaan pystyisi olemaan niin läheisessä suhteessa toisen ihmisen kanssa kuin mitä olin ajatellut. En kykene siihen, mutta olen onnellinen yksin kuten olen aina ollutkin :) Suhde ei sitäpaitsi enää tunnu niin ihmeelliseltä asialta kuin vielä kuukausia sitten... Välillä sen ajattelen päässäni jopa vankilana jossa kaksi ihmistä ovat kahlinneet toisensa ulos normaalista elämästä. En etsi enää seurustelua vaan katson tulevaisuuteen ja muihin asioihin mitä siellä kenties odottaa kuten mielenkiintoinen työ, korkea asema ja suuri rahavirta. Odotan luxuselämän alkua... Unelmistani ovat kenties lopullisesti poistuneet perheen perustaminen ja parisuhde, olen jopa iloinen että näin on lopultakin käynyt. Yksin on mukava olla...

Toivon siis että te kaikki jotka unelmoitte parisuhteesta, miettisitte todella tarkasti ennen etsinnän aloittamista kuinka sitten todella käy jos toinen haluaakin alkaa seurustelemaan kanssanne. Haluatteko todella omistaa elämänne toiselle ihmiselle vai mieluummin suuren maallisen omaisuuden, vallan, kunnian, ylpeyden, mielihyvän ja vapauden tavoittelulle? Itse tulen torjumaan kaikki lähestymisyritykset mitä tulevaisuudessa mahdollisesti tulee, aion myös perustella torjuntani näillä saavuttamattomilla asioilla joita kohti kuljen. Jokaisella on vapaus valita, mitä elämältään haluaa, muistakaa se!

13

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • as i say

onneksi olkoon, sait juuri itsesi vaikuttamaan narsistilta. Jos olet noin itsekäs niin et sä naista saakkaan yhdenillanjuttua pidemmäksi ajaksi. Ja raha on tämän maailman suurin pahe ja pahanaiheuttaja. Ainut hieno juttu on että itselläsi on tavoitteet korkealla, mutta jos valitsisin noin niin rahan sijaan ottaisin joko ammatin josta todella pidän tai ammatin mistä on yleistä hyötyä, esim lääkäri, poliisi...

Tai sitten olet trolli.

• Cave-troll-blond

"Tai sitten olet trolli", sanoo as i say.
      "Troll.... Hmm.... Cave troll", sanoi brittiblondi

• Sevenzero

Hienoa, KSFJS! Elämänsä omistaminen itselleen on erittäin jalo ja tavoiteltava asia, kuten on eläminen parisuhteessakin! Itsekin olen harkinnut yksinäistä loppuelämää luksusympäristössä.

Ja tekopyhä as i say olkoon hiljaa

• as i say

ja mikäs minusta teki tekopyhän?
        Elämän omistaminen itselle, hah, ahne ja narsisti on tuo aloittaja. Ja oletko sinä joku muutaman kerran pakit saanut ihminen joka on nyt pettymyksen tuloksena päättänyt että olet ikuisesti yksin? Kai tajuat että kansan talouden kannalta tarvitaan vain lisää työvoimaa eli kun sinulla on se yksi tai kaksi lasta niin olet tehnyt tehtävän jota suomen talous vaatii

• Sevenzero
        as i say kirjoitti:

ja mikäs minusta teki tekopyhän?
        Elämän omistaminen itselle, hah, ahne ja narsisti on tuo aloittaja. Ja oletko sinä joku muutaman kerran pakit saanut ihminen joka on nyt pettymyksen tuloksena päättänyt että olet ikuisesti yksin? Kai tajuat että kansan talouden kannalta tarvitaan vain lisää työvoimaa eli kun sinulla on se yksi tai kaksi lasta niin olet tehnyt tehtävän jota suomen talous vaatii

Itseasiassa en ole ikinä saanut pakkeja - sen sijaan minä olen antanut monelle pakit.

Aloittaja ei ole mikään narsisti, vaan harvinaisen rehellinen ihminen. Totta hemmetissä nyt ihminen tavoittelee rahaa ja rikkauksia - oman edun tavoitteleminenhan on äärimmäisen inhimillistä. Ei siitä voida ketään tuomita.

Totta on, että ihmisten täytyy lisääntyä - sen takia annankin arvoa henkilöille, jotka niin päättävät tehdä. Mutta vain sillä edellytyksellä, että myös nuo kyseiset henkilöt arvostavat meitä, jotka olemme suunnitelleet yksinäistä elämää.

• as i say
        Sevenzero kirjoitti:

Itseasiassa en ole ikinä saanut pakkeja - sen sijaan minä olen antanut monelle pakit.

Aloittaja ei ole mikään narsisti, vaan harvinaisen rehellinen ihminen. Totta hemmetissä nyt ihminen tavoittelee rahaa ja rikkauksia - oman edun tavoitteleminenhan on äärimmäisen inhimillistä. Ei siitä voida ketään tuomita.

Totta on, että ihmisten täytyy lisääntyä - sen takia annankin arvoa henkilöille, jotka niin päättävät tehdä. Mutta vain sillä edellytyksellä, että myös nuo kyseiset henkilöt arvostavat meitä, jotka olemme suunnitelleet yksinäistä elämää.

Aloittaja tavoittelee juuri niitä asioita joista johtuu monet tämän paskan maailman asiat, kun hänellä on näitä hän rupeaa narsistiksi hän ajattelee vain itseään ja polkee muiden asioita minkä ehtii. Ja tiedän helvetin hyvin myös että oman edun tavoittelu on inhimillistä, naiivia olisi väittää että joku ei tavoittelisi myös omaa etua. Omaa eutansa nekin tavoittelevat ketkä etsivät parisuhdetta.

Ja en tuomitse halua elää yksin, en ole sitä vaihtoehtoa pois sulkenut. Mutta kun näiltä yksineläviltä narsisteilta rikkailta ei riitä arvostusta mitään muuta kuin rahaa kohtaan...

• nuorinaineeeeeen

Kokisit ensiksi kunnon parisuhteen, niin voit vasta sitten sanoa. Susta tuntuu jännältä, koska et tiedä mitä ajatella ja miltä kunnon parisuhde tuntuu. (luulisin näin)..
      Se että tuliset intohimon liekit ja ihana rakkaus loistaa, niin kun sen olet kokenut jonkun kanssa, luulen että ajatuksesi muuttuvat. Tottakai saat niinkin elää, siis olemalla yksin/sinkkuna koko elämäsi, mutta mites käy kun sinulle iskee jokin henkisen/fyysisen läheisyyden tarve, niin etsitkö vain niitä lyhyitä tyydytyksiä elämääsi, ja päätät taas olevasi yksin ja itsenäinen sinkku...?

Yksin on mukava olla, mutta voiko mielestäs kokonainen luxuselämä olla jotain muuta ilman rakkauden tai muun läheisyyden tunnetta? Tarkotaks että aiot suhteillas pyrkii vain yhden illan juttuihin, jos mieli tekee, vai päätätkö olla ilman läheisyyden tunnetta koko elämäsi? Voihan luxuselämää elää ilman rakkauttakin, mutta voiko sitä tosiaan koko loppuelämän olla vain itsensä seurassa?

Jos suhde on mielestäsi kahden ihmisen välinen vankila, niin silloin olet pahasti erehtyny mistä rakkaudessa on kyse...:D Mut onnee elämään, ilman rakkautta...:)

• this is what i think

no jos aloittaja onkin narsisti (eikä itse tajua sitä..?) niin silloin hän luultavasti haluaa elää ilman rakkautta toista osapuolta kohtaan; hänhän voi rakastaa itseään

• eh

juuri noin mäkin olen aina ajatellut....

• Jo33

Kirjoittaja pelkää suorituskykyään naisten kanssa ja korvaa läheisyyden puutteen materialla. Tää on niin nähty.

• Sevenzero

Miksei materia voisi olla yhtä hyvä vaihtoehto kuin läheisyys? Totuushan nimittäin on se, että raha TEKEE onnelliseksi.

• missarmeija

omasta mielestäni aloittaja epäonnistui siinä että lähti etsimään niin kiivaasti parisuhdetta; ei sitä kunnollista löydy etsimällä niinkuin sieniä metsässä.. se tulee kun tulee

• Halipatsuippa131

Ihmiset luo oman elämänsä. Aikas vitun tyhmää väittää ett itteensä ajatteleva olis pahasta. Jos parisuhde ei sovi niin sitten se ei sovi....vaan taivas on rajana mitä sä oikeesti maailmassa voit tehä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3545
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3330
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2781
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      45
      2527
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1963
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    9. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1268
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe