Apua olisko ??

Jokuuu789

Elikkäs mun jätkäkaveri oli täs vähää aikaa tosi mukava ja kaikkee, mut eilisest lähtie se ei oo vastannu oikee viesteihi eikä puheluihinkaa ja sanoo ettei "pysty puhumaan et jos ei viestittely kelpaa ni ei sitte" . Meiän piti tällä viikolla nähdä ja kysyin joka päivä täs et koska nähtäis ni se sanoo et perjantaina eli tänään, mut kun eilen sit kysyin et voiko se olla mun kanssa ni vastaus on että "e" . Ja jos sanon tälle jätkälle että sua ei vissii kauheesti kiinnosta ni vastaus on jtn tyyliin: "haista vittu aina tota paskaa ettei mua kiinnostais." . Se ei koskaan sano mulle mitään kivaa ja kerran se jätti mut sen takia ku puhun kuulemma paskaa ja vaadin sitlä muka jtn mihin se ei pysty. Mitä helvettiä teen oikee?? Haluisin olla sen kanssa ja saada se tajuamaa vähä asioit, mut miten ku se suuttuu kaikesta? Eikä suostu ikinä selvittää mitään riitoja puhelimessa aina viesteillä, joista voi just pahentaa riitaa ku voi käsittää helposti väärin. :g

5

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cvvfdbgf

hmm... miksi haluat vielä olla kyseisen jätkän kaa jos se noin törkeästi käyttäytyy? kysy suoraan että etkö sä enää pidä musta? ja jos se vastaa haukkuen sua, hauku takas ja lopeta suhde :P

• just do it

ei koskaan sano positiivista sinusta, miksi vielä tuhlaat aikaa ihmiseen joka ei sinua ansaitse.
      Jos tämä on ensimmäinen kerta niin ehkä jotain voi vielä tehdä, mutta muussa tapauksessa kannattaa jättää se

• kamoon gööl

Kun seuraavan kerran tapaatte kasvotusten, ota poikaystäväsi käytös puheeksi. Kerro, että hänen sanansa loukkaavat ja satuttavat sinua, ja haluat tuommoisen kuittailun ja töykeilyn loppuvan. Jos hän ei näytä tajuavan miten tosissasi olet, tai jos hän ei muuta käytöstään, uhkaa erolla.

Sinun ei tarvitse sietää tuollaista alentavaa kohtelua.

• kaveri koki saman...

Kaverillani oli iihan sama tilanne. Hän haluis olla poikaystävänsä kanssa ja viettää aikaa kahdestaan, mutta pojalla oli muita kavereita ja kiireitä. Niin ne sitt riiteli ja riiteli ainavaan, kunnes mun kaveri lopetti tn suhteen, sillä tää kyseinen poika ei enää vastannu puheluiin ei enää moikannu koulus ym.

Nykyään mun kaveri on mulle sanonu, että ehkä se vaati liikaa, ku odotti et poika soittas jokapäivä, tai ees vaik tekstais jtn. Tai et se ois esim. neljäkertaa viikos sen kaa...

Tarkotan vaan että kannattaa miettiä miltä teistä kummastakin tuntuu. Jos ei toimi, ja haluat selaisen kundin joka jaksaa olla kanssasi enemmän, niin lopeta suhde, ennen kuin se on pelkää riitelyä

• Jokuuu789

Mä tiedän sen et tällä mun jätkäkaverilla ei paljoo oo varaa tekstailla, mut sitä en tajua miksei se "pysty puhumaan" mun kanssa puhelimessa koskaan. Eilen kun puhuin sille niin se sano että se vois muuttuu parempaa suuntaa, mut sitten kun en heti osannu selittää et millai se vois muuttuu niin se sano että unohda ja sit tuli riitaa..... Hän ehdotti kyllä et nähtäis 3 kertaa viikossa. Ja mulle se kävi ihan. Mut nyt se sitten sanoo että sen käytös on normaalia ja että nyt se miettii tuleeko meiän jutusta enää mitään. Laitoin sille viestin tänään et haluisin puhua sen kanssa kasvokkain tai puhelimessa ja että jos se omasta mielestään vois muuttua ni eikö se vois sit olla sellanen kun se oli about viikko sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5030
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1590
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1189
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1119
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1093
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      733
    Aihe