niin et tommosen omistan ja kysyisin miten sen sais menee noin 55kmh (siis oikeaa nopeutta) koska se olisi nyt melko tarpeellinen pikku lisä,tiedän että hukkaputken poistolla menis noin 60-65kmh mutta jos vaikka tukkis sen noin puolest välist nii meniskö se sitte aböyt 55? auttakaa vaa
derbi senda xrace 2009 viritys
6
318
Vastaukset
- liikennehidaste
ja minkäkokone suuti pitäs hankkii
- epeliperseepeli
minkä löysän derbin sie omistat ko ite gepsitin vakio derbiä 57kmh
- sdfg4
Erittäin jyrkkään alamäkeen joo...
- asdsasdsasdsad
No 2005 alkaen derbit on vaan laiskistunu.
Kävin tuossa kaupassa kahtelemassa -11 derbiä niin oli vaikka mitä kuria putki täynnä ja rajoitintakin varmaan xd. - näin.
vakio derbi 57km/h? paskat. mittaris kusee. nii ja sinä liikenne hidaste ota putken alkukäyrästä kuri pois. (poraamalla) sit menee yli 50km/h.
- asdffdas
mitekäs ku alkukäyrässä ei ole kuria :S itellä on sama vehje eikä mulla ollu kuria alkukäyrässä, muutakuin hukkis jonka olen tukkinut. Minulla menee n.65km/h ja minulla on rajoittamaton boksi, 13 piikkinen eturatas, muuten kuriton vakioputki paitsi että änkässä on kuri ja 75 suutin. Eroja Xrace ja Xtremen välillä on kuitenkin ku kaverilla on xtreme '10 ja sillä oli kaasarissa reikälevy kuristuksena, kun taas itelläni ei sitä ollut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m994513Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513240
- 432932
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232156
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735