Eli mitkä ovat lentokenttien ikärajat, ostettaessa alkoholia ? Samat kuin ko. maan, vai jotkut muut ?
Lentokenttien ikärajat? (alkoholi)
10
1950
Vastaukset
- JULLIJUOPPO__
MMM... ALKOHOLIA
- mietipä itse
Mietipä itse miksi lentokentillä myytäisiin alkoholia vaikkapa 13-vuotiaalle.
- BTBT
Kentällä 18, Koneessa ei ikärajaa. Ainakaan Business-Luokassa. Shamppanjaa tarjoillaan ennen koneen nousua.
Kyllä multa ainakin kysyttiin ikää JA papereita Thai Airwaysin koneessa ja vieläpä kansainvälisessä ilmatilassa, kun tilasin konjakkia. Lentoyhtiöt noudattavat kotimaidensa lakeja alkoholin suhteen.
- näin on
ennen nousua ei tarjoilla yhtään mitään.....hevosmiesten juttuja sinun tarinasi.
- hölmö.
näin on kirjoitti:
ennen nousua ei tarjoilla yhtään mitään.....hevosmiesten juttuja sinun tarinasi.
Oletko "87k"-nimimerkki?
Bisneksessä nimenomaan tarjotaan sampanjaa koneeseen saavuttua, nimenomaan ennen nousua.
Ei kannata kommentoida, jos ei tiedä asiaa.
- totuus tämä
ei takuulla on sampanjaa...kuoharia ehkä eikä tosiaan ennen nousua sitäkään.
- rftghujiklöä'
Riippuu ihan yhtiöstä ja reitistäkin.
Jotkut yhtiöt tarjoavat joskus shampanjaa, yleensä jotain kuoharia.
Saa sitä toki vettäkin. - -=OO=-
Lentokentät noudattaa tietysti kyseisen maan lakeja. Esim. Japanissa et voi ostaa alkoholia ja/tai tupakkaa ellet ole 20v. Matkustajalla sama juttu, eli sen maan lakien mukaan mennään, missä satut olemaan. Vaikka voisitkin jostain ostaa alkoholi- ja tupakkatuotteita laillisesti alle 18-vuotiaana, niin Suomeen saapuessasi ne olisivat kuitenkin laittomia, koska Suomen laki kieltää alaikäiseltä niiden hallussapidon.
- !!!!!
Eli vaihto saksassa ja pääsen ostamaan bisseä. Jihuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904