Lentokenttien ikärajat? (alkoholi)

FF

Eli mitkä ovat lentokenttien ikärajat, ostettaessa alkoholia ? Samat kuin ko. maan, vai jotkut muut ?

10

1950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JULLIJUOPPO__

MMM... ALKOHOLIA

• mietipä itse

Mietipä itse miksi lentokentillä myytäisiin alkoholia vaikkapa 13-vuotiaalle.

• BTBT

Kentällä 18, Koneessa ei ikärajaa. Ainakaan Business-Luokassa. Shamppanjaa tarjoillaan ennen koneen nousua.

• Kyllä multa ainakin kysyttiin ikää JA papereita Thai Airwaysin koneessa ja vieläpä kansainvälisessä ilmatilassa, kun tilasin konjakkia. Lentoyhtiöt noudattavat kotimaidensa lakeja alkoholin suhteen.

• näin on

ennen nousua ei tarjoilla yhtään mitään.....hevosmiesten juttuja sinun tarinasi.

• hölmö.
        näin on kirjoitti:

ennen nousua ei tarjoilla yhtään mitään.....hevosmiesten juttuja sinun tarinasi.

Oletko "87k"-nimimerkki?

Bisneksessä nimenomaan tarjotaan sampanjaa koneeseen saavuttua, nimenomaan ennen nousua.

Ei kannata kommentoida, jos ei tiedä asiaa.

• totuus tämä

ei takuulla on sampanjaa...kuoharia ehkä eikä tosiaan ennen nousua sitäkään.

• rftghujiklöä'

Riippuu ihan yhtiöstä ja reitistäkin.

Jotkut yhtiöt tarjoavat joskus shampanjaa, yleensä jotain kuoharia.

Saa sitä toki vettäkin.

• -=OO=-

Lentokentät noudattaa tietysti kyseisen maan lakeja. Esim. Japanissa et voi ostaa alkoholia ja/tai tupakkaa ellet ole 20v. Matkustajalla sama juttu, eli sen maan lakien mukaan mennään, missä satut olemaan. Vaikka voisitkin jostain ostaa alkoholi- ja tupakkatuotteita laillisesti alle 18-vuotiaana, niin Suomeen saapuessasi ne olisivat kuitenkin laittomia, koska Suomen laki kieltää alaikäiseltä niiden hallussapidon.

• !!!!!

Eli vaihto saksassa ja pääsen ostamaan bisseä. Jihuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe