Avautukaapa hieman, missä täällä voi tavata miehiä, ei siis niitä varattuja tai täysin alkoholisoituneita baarijääriä, vaan ihan tavallisia ihmisiä?
Missä tavata miehiä?!
6
483
Vastaukset
- awlerh2whrl32h
Minun pitäisi opetella tanssimista, perinteistä, seinäjoen ja kauhajoen yhteyksissä olen ollut, joilla on sitä perinnettä.
Että olisi joku tyttö syksyllä joka opettaisi, kun en osaa oikein. - AntoniusBanderolles
Kokeiles etsiä vaikka täältä Suomi24:n treffit-palvelusta.
- Single lady
Vastaus: Ei missään!
- kursseille mars
Kansalaisopiston kursseilla miehisten harrastusten (puukontaonta tms.) parissa
Kirjasto, kahvilat, urheilutapahtumat ja harrastusten kautta. Näin ainakin mulla on käynyt. Mm karaokea tosissaan harrastavat olen huomannut että juovat ravitoloissa vain kahvia tai limua.
- ulkumalainenopiskilj
Maybe swimming pool, gyms??? Or just look at the facebook for the men from Varkaus, pick some handsome, a small chat and then an invitation to have a cup of coffee in city center or a walk around city....how does it sound:)????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036