Olen 13 vuotias. Lähdin pereheeni kanssa 9kk matkalle kun olin 11v. Kävimme: Intia, Thaimaa, Kambodza, Malaysia, Spore, HK, macao, Australia, Uusi-seelanti, Fidzi, U.S.A.( hawaii)
Elikä kuinka moni nuori on kiertänyt maailman?
Kuinka moni nuori on kiertänyt telluksen?
3
197
Vastaukset
- rahatankki
no ethän sä ole maailmaa sit kiertänyt jos vaan tollasen tripin teitte.
- joo ok
joo varmaa, kävitte spore-maassa ja HK:n tehtailla :D
- heraa jo
Serkkuni matkusti kerran luokseni Ateenaan tyttarensa kanssa. Ostettiin hieno jumpperi, jotta kylalla Suomessa sitten voisi sanoa etta MEKIN KAYTIIN ULKOMAILLA HEI HUOMATKAA UUSI PUSERO !
Mita sina talla viestillasi haluta ilmoittaa ? Etta vanhempasi matkustelevat vai mita? Onko se nyt niin tarkeaa etta kaytiinn Kauko-Idassa. Nama maathan ovat kaikki samalla reitilla. Se on vahan niinkuin kertoisi, etta kavin Helsingissa, Turussakin ja Porvoossa, sitten tukholmassa, Goteborissa, Oslossa ja Koopenhaminassa.
Elamassa on muitakin arvoja kuin tama itsensa julistaminen etta kaytiin ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568