Minulla on iso ongelma. Oon 16 vuotias tyttö ja olin raskaana. En ole enään, koska minut raiskattiin, enkä muutenkaan olisi vielä valmis ollut äidiksi. Edelleenhän se kyllä harmittaa kun tapoin oman lapseni vain sen takia että olen liian nuori ja sen takia että lapsi ei koskaan olisi nähnyt isäänsä. Toisaalta päätös oli varmaan oikea..
Tämä koko raskaus ja raiskaus tapahtuma on hoidettu, eikä minun tarvitsisi asiasta enään murehtia. Mutta sillon kuin minut raiskattiin niin kerroin asiasta poikaystävälleni. Luulin että hän olisi tukenut minua, mutta ei :( hän ei uskonut minua ja sanoi että valehtelen hänelle ja että olin keksinyt koko raiskaus jutun. Hänen mielestään olin pettänyt häntä jonkun toisen pojan kanssa ja siitä tullut raskaaksi. Vaikka se ei ole totta. Hän myös suuttui minulle siitä kun en pitänyt lasta ja hän nykyään aina saa minut tuntemaan asiasta syyllisyyttä, niin että abortti olisi ollut väärä valinta. Erosimme hetki sitten koska hän luulee edelleen että olen pettänyt häntä ja valehdellut raiskauksen plus tappanut vauvan.
Olo ei tällä hetkellä ole kovin hääppönen, en varmaan koskaan ennen ole ollu näin onneton. Nyt suren ihanan pojan perään ja surkuttelen aborttiin päätymistä ja mietin päänipuhki että olisiko pitänyt pitää vauva. Mitä olisi nyt järkevintä tässä tilanteessa tehdä?
Raiskaus, raskaus ja ero
4
149
Vastaukset
- neuvoja.
Poikakaverisi on minusta tässä asiassa väärässä. Et olisi voinut pitää vauvaa vielä tuossa iässä. Yritä päästä henkisesti eroon poikakaveristasi, vaikka se onkin vaikeaa.
- 20+19
Ei kukaan voi olla niin tyhmä ,että pitäisi lapsen, joka on tullut raiskauksen seurauksena. Kiva sen lapsen joskus tietää, että raiskaamisen seurauksena maailmaan syntynyt...Älä naurata helvetti
- minä;((((8977907
ymmärrän että olet todella onneton mutta kuitekin aijot vielä jokus harrastaa seksi.kannattaa testata että et saanut mitään tautia:)..PÄRJÄILE
- äöplyu
Poikaystäväsi toimi ihan väärin. Minua muuten on jo pitkään ihmetyttänyt se, miksi miehet ja pojat suhtautuvat niin negatiivisesti raiskattuihin tyttöihin ja naisiin. Kun kertoo miehelle, että menneisyyteen liittyy raiskaus, niin mies menee ihan hiljaiseksi, alkaa syyttää, tai pahimmassa tapauksessa jättää. Mistähän sekin johtuu? Tollasia tarinoita olen siis kuullut useempia, ja parille tutulle on kanssa käynyt juuri niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506