Olen 18-vuotias nainen ja aloitan elokuussa opiskelut.Etsin siis huonetta tai ihmistä joka olisi valmis kanssani muuttamaan kämppikseksi jonnekkin päin helsinkiä.
Luonteeltani olen rauhallinen,savuton,metelöimätön,mukava ja iloinen.Vastapuolelta toivon myös savuttomuutta ja rauhallisuutta (siinä määrin että bileitä ei tuoda kotiin ja omaa rauhaa annetaan)
KÄMPPIS HELSINKI!
2
294
Vastaukset
- 2572012
Moikka,
Olisin itse myös vailla kämppäkaveria, ja samoin asunto. Olen etsiskellyt Helsinki/Vantaan alueelta asunto mutta en ole täyspäiväisesti töissä joten en pystyisi maksamaan vuokraa yksin. Huomioksi vain se, että tupakoin, mutta en polta parvekkeella tai sisällä, ja minulle ei ole ongelma mennä esim. kerrostalon parkkipaikalle tupakalle.
Olen 18 v. tyttö ja viimeinen vuosi opintoja menossa, ja olen luultavasti lähdössä ulkomaille jatko-opintoja varten 2012 kesällä.
Jos etsit vielä kämppistä, niin laita s-postia tulemaan. johannajantunen[at]hotmail[dot]com - bellabambinohhhh
moi, olen iloinen, sydämellinen 19 vuotias, asun tällä hetkellä nokialla ja suunnittelen muuttoa hesaan. olen rauhallinen mutta osaan pitää hauskaa tarvittaessa. olen kiinnostunut taiteista ja alan opiskelemaan jotakin taidealaa luultavasti. http://asunnot.oikotie.fi/vuokrattavat-asunnot/6852329 tässä on aika kivan kokoinen kämppä ainakin.. kirjota mulle! : ) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721954
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761412Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821374Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101107Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391026Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209951- 94814
- 38795
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755