Kertookas yökerhojen ja baarien nimiä, joissa porukka käy iskemässä vastakkaisen sukupuolen edustajia, siis sellaisia joissa on ikärajana 18 vuotta? Itse olen käynyt Onnelassa (nyk. Prima ja Aura) ja Club Marilynissa, mutta noissa paikoissa tuntuu niinkuin ihmiset tulisivat vain viettämään iltaa kavereidensa/tyttö-ja poikaystäviensä kanssa ankaran alkoholin kittaamisen kera. Toisaalta em. kaltaisissa paikoissa musiikki jytää muutenkin sellaisella volyymillä että tarvitaan korvatulppia jos meinaa kuulla omia ajatuksiaan, niin eipä siinä mölyssä paljoa pysty tekemään tuttavuutta/keskustelemaan. Tanssimassa en ole käynyt koska se nyt ei oikein tunnu ihan omimmalta jutulta.
Naisten iskeminen Turussa?
luusari
4
567
Vastaukset
- kunnarikalle
tyttöjen iskeminen onnistuu parhaiten pesäpallomailalla. Näitä löydät mm. sportioista tai muista hyvin varustelluista urheiluvälineliikkeistä. Kokeile jo tänään!
- 1234567891
olet muuten törkeen hauska!!
- Realsdynam
http://www.youtube.com/watch?v=0KCgjYeGHBA
Ei tekosyitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943