Hääyöjäynät??

Tuleva bestman

Olisko mitään hyviä ehdotuksia kunnon hääyöjäynistä? Tuleva hääpari on vähän tiukkapipoista porukkaa, ajateltiin kaasojen kanssa vähän ravistella niiden vanteita päässä.

Saa olla rankkojakin ehdotuksia, me valitaan parhaat päältä!!

35

20333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

Nuoripari vietti hääyön hotellissa muoveja repien. Oli kääritty muovikelmuun sänky, jääkaappi, muutkin kaapit ja laatikot, vessanpönttö, lavuaari, kaikki mahdollinen. Eikä käsillä ollut tietenkään puukkoja tai saksia, joilla sen kelmun olisi saanut siististi pois.

• rami

oli Riksussa hotellihuone ja jatkomeininki. Sulake oli otettu pois ja riisiä sänky täynnä. Henkilökunnalle möykättiin ensin mut sit tajuttiin jäynä. Ei se nyt nin kiva juttu ollut kun jurrissa tuli möykättyä henkilökunnalle.

• Minä

Opeta pieni porsas nukkumaan sängyssä ja anna se häälahjaksi avioparille.

Sängyssä nukkumaan opetettu porsas ei suostu lähtemään sängystä kiljumatta.

Siinäpä ikimuistoinen hääyö vietettynä kiljuva porsas avioparin välissä.

Tätä minä en ole keksinyt, näin on kuulemma jossain tehty!

• Eläinrakas sinkku

Kerrassaan suloinen ajatus...varsinkin jos se on pikku possu eikä 200-kiloinen karju :D

• Minä

Laita runsaasti näkkileivänmurusia morsiusparin häävuoteeseen. Siinä voi kyllä mennä kaveruus katkolle.

• jou oulusta

Sukulaismies kertoi, että heidän häävuoteeseensa oli kaadettu tölkillinen siirappia. Tuo menee minusta jo ilkivallan puolelle. Eihän sitä sänkyä saa edes siivoomalla kuntoon.

• vaimo
        jou oulusta kirjoitti:

Sukulaismies kertoi, että heidän häävuoteeseensa oli kaadettu tölkillinen siirappia. Tuo menee minusta jo ilkivallan puolelle. Eihän sitä sänkyä saa edes siivoomalla kuntoon.

..ja entäpä jos hääpari sattuisi ensimmäisenä kaatumaan sängylle "parhaat" yllään. Mahtaisi siirapin kaatajalla olla mukavaa, kun saisi laskun hääpuvun pesemisestä..

Miksi ihmeessä pitää tehdä jotain "jäyniä", jotka eivät taatusti ole hauskoja.. Miksi pitää "testata hääparin huumorintajua", miksei hääyön voi antaa olla mukava..

Onneksi meillä ei ollut minkäänlaisia jäyniä, vaan saimme nauttia kuohuviinistä saunassa, myös suolaista syötävää oli tuotu, jne. Kiitos ystäväni, kun ette pilanneet hääyötäni :)

• Rogue
        vaimo kirjoitti:

..ja entäpä jos hääpari sattuisi ensimmäisenä kaatumaan sängylle "parhaat" yllään. Mahtaisi siirapin kaatajalla olla mukavaa, kun saisi laskun hääpuvun pesemisestä..

Miksi ihmeessä pitää tehdä jotain "jäyniä", jotka eivät taatusti ole hauskoja.. Miksi pitää "testata hääparin huumorintajua", miksei hääyön voi antaa olla mukava..

Onneksi meillä ei ollut minkäänlaisia jäyniä, vaan saimme nauttia kuohuviinistä saunassa, myös suolaista syötävää oli tuotu, jne. Kiitos ystäväni, kun ette pilanneet hääyötäni :)

Tulipa tuosta mieleen eräs juttu, jossa hääparin ystävät olivat sotkeneet koko hääsviitin. Hääpari oli kääntynyt ovelta takaisin ja marssinut respaan ja vaativat uuden huoneen. Lasku meni tietenkin huoneen sotkeneille. :)

Mut voisi kai luokitella tiukkapipoksi. Jos joku mun kavereista kehtaisi pilata mun hääyöni, pistäisin kyllä välit poikki kyseisen ihmisen kanssa.

• maarika
        Rogue kirjoitti:

Tulipa tuosta mieleen eräs juttu, jossa hääparin ystävät olivat sotkeneet koko hääsviitin. Hääpari oli kääntynyt ovelta takaisin ja marssinut respaan ja vaativat uuden huoneen. Lasku meni tietenkin huoneen sotkeneille. :)

Mut voisi kai luokitella tiukkapipoksi. Jos joku mun kavereista kehtaisi pilata mun hääyöni, pistäisin kyllä välit poikki kyseisen ihmisen kanssa.

mulla vois myös käydä niin et siinä menis hyvät kaverisuhteet pilalle turhan takia.
        minkä ihmeen takia pitää pilata toisten ensimmäinen yhteinen yö avioparina?
        oisko kivaa jos joku tekis sinulle niin?
        miettikää ensin miltä tuntus itse huomata jotain "roskaa" sängyssä jotka pitää siivota ennen kuin voi alkaa nukkuu..
        ei minusta ainakaan kivalta.
        itsellä ei oo vielä edes ollut hääyötä, eikä oo tiedossa vielä pitkään aikaan. mitä sitä turhaan kiirehtii.. ehtii sitä vähän vanhempanakin.

• respatäti
        Rogue kirjoitti:

Se riippuu siitä kuka huoneen avaimen on antanu sotkijoille. "Oikeissa hotelleissa" huoneen avainta ei anneta kuin huoneen "maksajalle"

• Anonyymi
        vaimo kirjoitti:

Etenkin jos on nuoripari kyseessä, niin mikäs tilanteeseen sopis paremmin kun siirappi. Vaikka oikeen siirappiselle pariskunnalle joutuu tilaan jo tankkiauton.

• Saija

Mun tuttavapariskunta kun meni tässä taannoin naimisiin, niin heille oli tehty sellanen jäynä, että herätyskelloja oli piiloteltu pitkin hotellihuonetta kaappeihin, patjan alle jne.. ja kaikki oli eri aikaan soimassa... Oli vissiin ollu pariskunta melko kypsä, kun väsyneenä olivat puolentunnin-tunnin välein saaneet etsiä huutavia kelloja. En suosittele, ettei välit mene...

• Migi

Mulla on useita hyviä jäyniä. Yksi on sellainen, että ennen hääyötä best-man kavereineen käy tekemässä tarpeensa (sen ison) avioparin vuoteeseen. Toinen mahtava jäynä on se, että tyhjentää kaikki avioparin aamuksi varaaman juomat. Tilalle voi pistää virtsaa. Kyllä aamulla kaikkia naurattaa, kun aviopari on joutunut nukkumaan lattialla paskan hajussa ja hörpännyt vielä kusta herätessään.

Voit käyttää myös poliisia apuna. Tee ilmoitus, että kyseisessä huoneessa asuu joku huumeiden välittäjä. Mikäs sen mukavampaa kuin herätä hääyönään poliisirynnäkköön?

• täs olis

olet oikealla linjalla. lisätään vielä poliisi-ilmoitukseen, että todennäköisesti aseita on mukana ja oletettu ammuskelu on tapahtunut. pitää vaan itse muistaa soittaa respaan riittävän usein ja valittaa, että jatkuva häiritsevä elämä huoneessa ja kovin ikävät hajut liikkeellä, mitä lie erikoishuumetta.
        johan bileet irtoaa. ja hääpari on perin onnellinen päästessään putkaan rauhoittumaan.

• näin meillä

Meillä laitettiin serkun ja hänen miehensä sänkyyn herneitä, siis niitä kuivia. Mun mielestä se on pieni ja inhimillinen jöynä ja saa helposti siivottua pois ja pääsee "nukkumaan". Tämä aviopari oli vain naureskellut, kun eivät tosiaan huomanneet ennekuin kömpivät peiton alle, herneet olivat siis jalkopäässä, jotta niitä ei heti huomaisi... Ei mennyt välit poikki kehenkään! Laitettiin kyllä vastapainoksi pieni yöeväskori yöpöydälle ilahduttamaan!

• Cherie

En ole mitään järjettömämpää kuullut. .Että "tehdään hääparin vuoteeseen jäynät" Kustaan ja paskotaan. "juodaan vielä pullot tyhjiksi ja kustaan tilalle". . Lapsellisia ideoita kertakaikkiaan. Kakaratko täällä käy vastaamassa, vai kakaratko täällä menee naimisiin?!

Pitäisittekö itse näistä rikkaista ideoistanne?!
        Herätyskellot ja kuivat herneet ovat ihan ok.
        eväskori aamuksi, tai huikopalaa yöksi.

Kaverin häissä oli vesiilmapalloja patjan alla. Paljonhan niitä vesiilmapalloja oli, mutta ei niin paljon vettä että olisivat menneet rikki.
        Aamulla vain nauroivat idealle. .

Miksi pitäisi tehdä niin iso jäynä, että välit menee poikki?! Mikä idea siinä on?

Järki hoi älä jätä!

• Tane
        Cherie kirjoitti:

En ole mitään järjettömämpää kuullut. .Että "tehdään hääparin vuoteeseen jäynät" Kustaan ja paskotaan. "juodaan vielä pullot tyhjiksi ja kustaan tilalle". . Lapsellisia ideoita kertakaikkiaan. Kakaratko täällä käy vastaamassa, vai kakaratko täällä menee naimisiin?!

Pitäisittekö itse näistä rikkaista ideoistanne?!
        Herätyskellot ja kuivat herneet ovat ihan ok.
        eväskori aamuksi, tai huikopalaa yöksi.

Kaverin häissä oli vesiilmapalloja patjan alla. Paljonhan niitä vesiilmapalloja oli, mutta ei niin paljon vettä että olisivat menneet rikki.
        Aamulla vain nauroivat idealle. .

Miksi pitäisi tehdä niin iso jäynä, että välit menee poikki?! Mikä idea siinä on?

Järki hoi älä jätä!

Ei se aikainen herätyskään mitenkään nerokas ajatus ole. Joillekin ihmiselle tulee pelkästä punaviinistä aamulla kova päänsärky, vaikkei kovassa humalassa illalla olisikaan. Kuinka kiva on herätä aamulla aikaisin päänsärkyyn, kun vaihtoehtona on nukkua pitkään päänsäryn yli. Esimerkiksi minä en herää päänsärkyyn, mutta jos joku muu asia herättää, en saa enää sen jälkeen unta.

Työntäkää vaikka hehkuva rauta omaan perseeseenne, jos haluatte jotain jäynää keksiä. Antakaa nyt saakeli hääparin viettää hääyönsä rauhassa ilman mitään lapsellisia "herneitä sänkyyn ja herätyskello kaappiin" -juttuja.

Nuo sänkyyn paskomiset ja pulloon kusemiset ovat vitsejä. Mielestäni ne ovat kuitenkin periaatteessa ihan samalla tasolla kuin herneitten heittäminen sänkyyn.

• Ivine
        Tane kirjoitti:

Ei se aikainen herätyskään mitenkään nerokas ajatus ole. Joillekin ihmiselle tulee pelkästä punaviinistä aamulla kova päänsärky, vaikkei kovassa humalassa illalla olisikaan. Kuinka kiva on herätä aamulla aikaisin päänsärkyyn, kun vaihtoehtona on nukkua pitkään päänsäryn yli. Esimerkiksi minä en herää päänsärkyyn, mutta jos joku muu asia herättää, en saa enää sen jälkeen unta.

Työntäkää vaikka hehkuva rauta omaan perseeseenne, jos haluatte jotain jäynää keksiä. Antakaa nyt saakeli hääparin viettää hääyönsä rauhassa ilman mitään lapsellisia "herneitä sänkyyn ja herätyskello kaappiin" -juttuja.

Nuo sänkyyn paskomiset ja pulloon kusemiset ovat vitsejä. Mielestäni ne ovat kuitenkin periaatteessa ihan samalla tasolla kuin herneitten heittäminen sänkyyn.

Eipäs ole samalla tasolla. Hääyöjäynät, ne fiksut sellaiset, ovat ihan yhtä lailla "perinteitä" kuin vaikka morsiamen ryöstö tai polttarit. Vitsi on siinä, että pitää tietysti olla varma siitä, että hääpari pitää perinteistä.

Meillä oli perinteiset häät ja olisin ehkä ollut jopa pettynyt ;) jos kaaso ja bestman eivät olisi onkineet tietoonsa hotellihuonettamme. Sängyssä oli pari kiloa (!) kuivia herneitä...

Hysteerisen naururemakan jälkeen siivosimme sängyn ehkä 10 minuutissa, samalla kun odotimme kuumaan vaahtokylpyyn pääsyä. Musta se oli hauskaa. Mutta rajansa tietysti vitseilläkin, aina.

• morsian minäkin
        Ivine kirjoitti:

Eipäs ole samalla tasolla. Hääyöjäynät, ne fiksut sellaiset, ovat ihan yhtä lailla "perinteitä" kuin vaikka morsiamen ryöstö tai polttarit. Vitsi on siinä, että pitää tietysti olla varma siitä, että hääpari pitää perinteistä.

Meillä oli perinteiset häät ja olisin ehkä ollut jopa pettynyt ;) jos kaaso ja bestman eivät olisi onkineet tietoonsa hotellihuonettamme. Sängyssä oli pari kiloa (!) kuivia herneitä...

Hysteerisen naururemakan jälkeen siivosimme sängyn ehkä 10 minuutissa, samalla kun odotimme kuumaan vaahtokylpyyn pääsyä. Musta se oli hauskaa. Mutta rajansa tietysti vitseilläkin, aina.

Mua ei kyllä naurattais. Sais kenkää molemmat kaverit jotka moista tekisivät. Herranen aika, halvat on huvit teilläkin.

• ?!?
        morsian minäkin kirjoitti:

Mua ei kyllä naurattais. Sais kenkää molemmat kaverit jotka moista tekisivät. Herranen aika, halvat on huvit teilläkin.

On se sääli, että kaikkia ei ole siunattu edes ripauksella huumorintajua!

• Hoh hoh hah hah hee
        ?!? kirjoitti:

On se sääli, että kaikkia ei ole siunattu edes ripauksella huumorintajua!

"On se sääli, että kaikkia ei ole siunattu edes ripauksella huumorintajua!"

On tietty mukava tehdä jäynää muille ja pitää sitä huumorintajun osoituksena. Huumorintaju saattaa tosin olla koetuksella jos itse joutuu pilojen kohteeksi. Kyseessä siis savolainen huumorintaju. Olen samaa mieltä, että jos haluaa tehdä jäynää, voi työntää vaikka ne herneet ja herätyskellot vaikka omaan perseeseensä. Eikö olekin vitsikästä ja hauskaa hyymöriä? :D

• Tiina6999999

Sanot hääparil et nyt mennää Shelli huoltoasemal panemaa raha-automaattie etee, ni ne raha-automaatit maksaa hyvästä näytöstä. Mulle kävi niin! Panoo x)

• häh

Maksoiko raha-automaattiyhdistys siitä, että hääpari paneskeli automaatteja?

• Halinen

Juu, vois olla aika rankka veto jos tekisikin vain jotain tosi hienoa, esim. koristelisi sängyn kukilla, tai ruusun terälehdillä, tai miettisi jotain muuta luksusta uudelle pariskunnalle.

• Rauli

Tällaisen version olen kuullut:

Hääparin saapuessa morsiussviittiinsä, sänkyä eikä muitakaan paikkoja oltu sotkettu. He hetken ihmeteltyään kiittelivät mielissään ystäviään siitä, että pääsivät suuremmitta häiriöittä keskittymään hääyön viettoon...tunnetusti aktiivinen pari kun kerran kyseessä oli.

Aamulla herättyään sulhanen oli tilaamassa puhelimitse aamiaista vuoteeseen, kun yllättäen vuoteen alta kuului bestmanin ääni: "tilaa samalla kolmelle hengelle". Oli kaveri nauhoittanut kaikki strategiset äänet myöhempää levitystä varten.

• idea

Huone pimeeksi ja bestman sänkyyn odottamaan. Kaaso samaten. Sitten kimppakivaa ilman kumia. Näin on kaikilla kaveruksilla samat taudit ja lasten isätkin on taatusti ystäviä eikä vieraita posteljooneja. Toinen hyvä idea: muurahaisia sänkyyn, mieluiten kusiaisia.

• M25

Menis kyllä ystävyys katkolle tommosen jälkeen. Eiköhän olis parempi antaa morsiusparin viettää hääyönsä rauhassa. On se sen verran herkkä yö kuitenkin. (Toivottavasti)

• Kirsikka

No joo....

Jos pari itse "harrastaa" jonkinasteisia käytännön piloja ja huumoria, niin jonkun miedon/pienen jäynän voi tietysti järjestää, kunhan pitää mielessä sen, että pari voi olla hyvin väsynyt tai haluavat olla mukavasti kahdestaan.

Itse ennemminkin (jos kaaso olisin) järjestäisin nättejä kukkia hotellihuoneeseen, pienen eväskorin, jonkun viimehetken yllätyslahjan (lahjakortti tms), muuta koristusta, tai järjestäisin ehkä yksityisen aamiaisen huoneeseen parin itsensä toivomaan kellonaikaan (ettei tarvitse mennä aamiais saliin). Jotain mikä saisi parin hyvälle tuulelle ja ilahduttaisi heitä.

Kamalasta pilasta jäisi ikävät muistot itse juhlasta ja etenkin "ystävistä", hääjuhlanhan kai tulisi olla luonteeltaan onnellinen.

tätä mieltä tästä aiheesta...

• esimerkiksi

tuli tehtyä sellainen juttu, että laitettiin lukkoon parin asunto ja asuntoon jätettiin niitten avaimet. Eikä toisia avaimia ollut. Me ei sitä hoksattu/muistettu tms. No, sitten kun pari oli sinne menossa, niin olivat joutununeet miettimään, miten saa oven auki. Lopulta joku vahtimestari tms oli päässyt pienestä aukiolleesta ikkunasta menemään sisälle... Silleen pääsivät sisään...

• tämä...

hääpari yöpyivät suvun kartanon vinttikammarissa. siinä vinttikammaria siivotessa ja sänkyä laitettaessa huomattiin, että suuren parivuoteen alle mahtuu aikuinenkin piiloon. siellä meitä oli kolme miestä kuuntelemassa, kun teini-ikäinen morsian puhkaistiin.

• Tätä kannttaa kokeil

Suosittelen tätä hyväksi havaitsemaani käytännön pilaa: Paskanna iso jööti hääparin sänkyyn. Toimii.

• dfjodfiidf

Voin kertoa että itse olisin ainakin HYVIN hermona jos just nukkumaan mennessä sängystä löytyisi herneitä, siirappia tai muuta jäynää joita pitäisi alkaa siivoilemaan. Hääohjelmia katsellessa oon monesti sanonut että MINÄ en sitten tuollaista halua, kun kaverit koristelevat sängyn ruusunlehdillä ja kaikella romanttisella. Ihana ajatushan se on, mutta luultavimmin noin rankan päivän päälle ei jaksaisi muuta kuin kaatua sänkyyn :)

Mies on muuten hotellin vastaanotossa töissä, heillä kaasoja ja bestmaneja ei enää edes päästetä hääsviittiin, kun siitä aina seurasi vain hirveä sotku.

• j-j96

Eikö kukaan ole tilannut pitsaa/kebua hääparille? ;-D

• RouvaXX

Meillä oli viritetty muovikelmu wc-pönttöön rinkulan alle... sitten oli pari herätyskelloa soimassa kaapeissa yöllä, kenkien nauhat oli solmittu, miehen housujen lahkeet samoin (siis niistä asuista, jotka oli tarkoitus pukea ylle seuraavana aamuna).. sängyssä oli riisiä.. mitähän vielä... no oli myös jätetty herkkuja ja shamppanjaa. Pidimme noita ylläreitä aika hauskoina, tästä on aikaakin jo useita vuosia.

• Anonyymi

Hääpari asteli komiasti alttarille, katsoin vain morsianta, olin nähnyt sen vahingossa mökillä alasti, Rinnat nuoret suipot ja karvaton pillu Anja vain nauroi ei luvattu sisnulle ja kääntyi se muisto oli minulla silmissä. Nuoret joi tietenkin kun oli häät, minulle oli varattu alakerran huone. Juhlissa kaadoin loppu illasta pirtua lasiin sekoitettuna ja sulholle käteen näytti maistuvan porukkaa alkoi vähentyä tyyräsin vielä lasia eteen joi melkein kerralla Anja jo motkotti sanoin siitä se akaa sinun koulutus sulhanen joi tietenkin lisää sen kaverit vei levähtämään ja porukka väheni nopeaan. istuin yksin pöydän edessä kun Anja tuli hääpuvussa itkuisena se nyt jo joi itsensä nukkumakuntoon musiikki soi vielä hiljaa Anja meni sammuttamaan hyppäsin eteen kuiskasin tanssitaan.
      Anjan vartalo tuntui kuin olis alasti Anja kuiskas sinä olet kumminkin mukava, Anja tanssi ihan lähellä hyväilin paljasta selkää kuiskasin tuntuu kuin olisit alasti Anja naurahti non näithän sinä sanoin sen muistan aina hyväilin kylkiä Anja kuiskas herääköhän se sanoin kuuluu kolinaa jos herää Anja meni pöydän luo otti boolia menin taakse ja otin kauhan ja kaadoin lasiin Anja joi sievästi lasista työnnin kädet hääpuvun alle Anja jäykistyi sanoin pitäähän minun vähän koskea Anja nojasi taakse ai morsiamen ryöstö hyväilin vatsaa sanoin ryöstäisin mielellään helma oli pitkä keräsin sitä käsillään kosketin pitsi housujen päältä Anja sanoi ihan turhaan nuokin, kuiskasin haluasin nuolla sinua Anjan pää kääntyi niinkölaitois sormia sievästi kuminauhan alle sanoin oletkuin pikku tyttö ei karvoja pääsin huulien ylä osaan hiieroin siitä Anja huokasi sinä olet ensimmäinen morsiamelle ja lähti minun huoneeseen, kun pääsin huoneeseen olo enää sukat ja pikkuhousut kääntyi ja meni sänkyyn kuiskas ovi lukkoon.
      Laskeuduin alas ja vedin housut pois maistelin anja hypähti nuolin lisää jonkin aikaa Anja veti ylös sanoi tule ja ohjasi kalua sisään kuiskas hullua hääyö ja annan vieraalle ihana muisto jää. Nain morsianta edestä ja takaa kolmesti Anja meni ukkonsa viereen aamu yööstä. Heräsin siihen kun Anja huusi ukolleen se oli viimmeinen kerta hääyö ja sammut Asko pyyteli anteeksi moneen kertaan, päivällä sanoin ole täällä käyn ostamassa jotain nättiä.
      Kun Asko lähti katsoin Anjaa tiukat housut ja pusero, Anja juoksi kaulaan olit eilen ihana hieroin pillua Anja nauroi hakuttaako haluttaako hieroin koko ajan nykäisin housut alas ja maistoin Anja huokasi taasko nuolin ja maistelin präänty pöytää kohti vedin housut jalasta Anja levitti haarat kuiskas vieläkin tykyttää eilinen nousin ja työnnin sisään Anja oli liukkaan valmis tunsin että olin tiukasti pillussa oti pakaroista kiinni jo silloin alkoi vavista kuiskas nyyyt ja vapisi sanoi olet ihana syvällä liikuin vähän sanoinolet niin porno että tulen kohtapainoi pakaroista tule tule lauksin ihan pohjassa Anja supisteli ja halsi nauroi pitäis useammin mennä naimasiin tämä on naimsiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe