Olen vastikään muuttanut pk-seudulle, enkä tunne täältäpäin juuri ketään. Olisi mukava löytää kavereita samanhenkisistä, n. 18-25-vuotiaista naisista, joiden kanssa käydä vaikkapa yhdessä ulkona tai ihan muutenvain viettää aikaa. Jos kiinnostaa, niin kerro jotain itsestäni ja ilmoita sähköposti-/meseosoitteesi :)
Seuraa pk-seudulta?
6
303
Vastaukset
- kiitosjakumarrus
itsestäsi*
- juu_lia89
Moi, itselläni on sama tilanne!! :) Mailaile juu_lia89 at suomi24.fi
- jessie91
Heitetään tänne nyt vaikka toi sähköposti [email protected]. Ei ne uudet tuttavuudet koskaan ole pahitteeksi:)
- perus,ei liian tavis
[email protected] Jos kiinnostaa Vantaalaisen 25v lessepariskunnan koirailuelämä, satunnaiset konemusiikkibileet, frisbeegolf, saliseura, dinnerpartyt, saunaillat tai ihan vaan kahvit partsilla niin miksei, heitä säpolla. Mitään mieletöntä lesseskeneilyä ei harrasteta, mutta elämää on jokapäivästä kallio-kaljottelua verraten HURJASTI.
- provider
Itselläni sama tilanne, muutin hiljattain takaisin pk-seudulle ja tuntuu, että olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin :). Itse olen 23v. ja meiliä voi laittaa osoitteeseen dreamer_88 at wippies.com
Mäkin haluisin lisää samanhenkisii kavereita. Oon 18v lesbotyttö pk-seudulta. Meilata voi osotteeseen [email protected]. Voin sitte antaa mesenkin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251