http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Sankaripariskunta pelasti kymmeniä leiriläisiä/1135268014839
Hyvä me.
Naiset hoitaa hommat
4
223
Vastaukset
- ......
"Hyvä me" ???
Kunnia noille naisille!Se että he ovat lesboja, ei ole mitään tekemistä heidän uroteon kanssa.
En tiedä olisinko itse uskaltanut tehdä samoin, pelätessäni oman kumppanini hengen puolesta...ja omastanikin, sen voin tunnustaa:( - mureat naiset
Lue otsikko uudelleen. Ja "hyvä me" tulee siitä, että omakohtainen kokemus on, et tiukan paikan tullen monilta naisilta löytyy vähän helvetisti rohkeutta ja aloitekykyä toimia muiden hyväksi. Kuten tässäkin. Koskee siis muitakin ku lesbonaisia. Oli vaan pieni lisä et naiset sattuu olemaan MYÖS lesboja.
Ja mä vähän luulen et tosipaikan tullen aika moni vaan tekee ensin ja pelkää myöhemmin. Vai luuletko et voisit katella rannalta ku porukka hukkuu sun silmien edessä? En usko. Mä en ainakaan pystyis.
Tsori jos nyt joku muukin koki jotenkin loukkaavaksi suoran kunnianosoituksen rohkeille naisille yleisest ottaen. Olen silti sitä mieltä, et hyvä me! - .....
Yhtä hyvin sä et pysty sanomaan että "et pystyis katsomaan rannalta kun toiset hukkuu", kuin mä että "en uskaltais mennä pelastamaan luotien iskiessä ihan lähelle".
Mielestäni sitä ei voi tietää etukäteen miten menettelee kriisitilanteessa!
Moni arvioi että pystyis sankaritekoihin, arvelen kuitenkin että harvempi tositilanteessa pystyy kuitenkaan!Ihmisen luontainen sisäänrakennettu selviytymiskeino on kuitenkin pakeneminen.
Mut se siitä.Hyvä me! :) - normallylesbian
Tosi rohkeita ihmisiä! Sukupuolella (saatika sitten seksuaalisella suuntautimisella) ei ole sitten niin mitään merkitystä tuollaisessa tilanteessa. Hyvä me! Ihmiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088