Olen pian 15 vuotta täyttävä tyttö. Esiintymiskokemusta on, mutten ole näytellyt teattereissa tai muussakaan virallisemmissa. Olen eräällä postituslistalla, josta satelee työtarjouksia, mutta ne edellyttää lähes aina pääkaupunkiseudulla asumista. Eli miten voisin toteuttaa unelmaani ja eläytyä joiksikin muiksi?
Miten 14v:n olisi helponta ja järkevintä aloittaa näytteleminen?
10
217
Vastaukset
Liity paikalliseen harrastajateatteriin. Suomi on väärällään harrastelijateattereita.
- Musiikki friikki
Suomeen pitisi tulla enemmän musiikki,tanssi ja teatteri paikkoja missä harrastajat voisivat olla ja harjoitella
- Todella innokkaat
laittavat itse pystyyn tällaisia porukoita. Ja vieläpä pitävät ne kasassa.
"Suomeen pitäisi tulla.." Tulla?
Harrastajateattereita tuntuu olevan joka niemen nokassa ja kylässä, musiikki harrastuskin on täällä aika laajaa. Helsingissä voi olla vähän jonoa bändien treenikämpille, mutta kyllä nyt yleensä jotain löytyy. Tanssista en tiedä tarkemmin, mutta kyllä niitä tanssiryhmiä tuntuu olevan vähän joka paikassa. Se että onko esim monipuolisesti ja tarpeeksi erilaisia/haastavia harrastemahdollisuuksia onkin sitten eri asia, mutta siihen taas jokainen voi vaikuttaa itse.
- neljätoista minäkin;)
millä postituslistalla olet? Joo, kannattaa liittyä paikalliseen harrastelijateatteriin, saa hyvää kokemusta :) itse olen mukana harrastelijateatterissa ja viime syksynä teimme siellä revyyn, se oli mahtavaa, suosittelen :D
- Kesäteatteri?
Ja jos talvella ei ole aikaa, voihan liittyä kesäteatteriin. Tanssitunteja ja vaikka soitto- ja laulutunteja kannattaa myös ottaa. Postituslista voi olla hyvä juttu, sen lisäksi itsekin voi olla aktiivinen ja ottaa suoraan yhteyttä läheisiin teattereihin ja vaikka mainostoimistoihin.
- hml-.-
mulla olis aina aikaa, mutta jotenkin kesäteatteri kiinnostaa kaikkein eniten. muttta esim. hämeenlinnassa ei oo pahemmin näkyny mitää hakuja hämeenlinnan kesäteatteriin
- Kaukot
http://www.youtube.com/watch?v=nF4MYh6UoHA Youtubessa
- hml!
hämeenlinnassa on harrastaja teatteri nimeltään miniteatteri. Sillä on ryhmiä minne voit liittyä, siellä harrastetaan kerran viikossa ja opetellaan näytelmä taitoja yms. erittäin hyvä paikka:) rento meno ja hauskoja ihmisiä! miniteatterilla on esimerkiksi joka kesä näytelmä minne haetaan miniteatterin sisältä ihmisiä, kesällä se on lasten teatteria ja talvella yleensä nuorille/aikuislle suunnattua. Kannattaa googlaa miniteatteri ja sieltä pääset sinne sivuille:)
- jokuvain
niin ja millä postituslistalla olet:)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812