Eli nyt etitään matkaseuraa! Ei, en etsi seksiseuraa,lesbokaveria tai mitään siihen viittaavaa (näitä kommentteja tulee
luultavasti) vaan mielellään tyttöä joka on yhtä innoissaan matkustamisesta kuin minäkin! Itse olen rakastunut
Turkkiin ja sinne mieli tekisi taas matkustaa. Ehkä talvella jo! Eli,jos tämän lukee nyt joku matkustamis intoinen ihminen,
pistäkää kirjotusta :)
matkakaveri
8
203
Vastaukset
- yksin reissaava
Ja mikäs siinä on ettei yksin voi matkustaa? Parempi yksin kuin huonossa seurassa. Ja talvella nyt ei turkkiin kannata lähteä.
- TurkiyeFan
Turkkiin ei todellakaan kannata talvella matkustaa. Itse aion suunnata elokuussa Kusadasiin - ja yksin. Tuskin kuitenkaan täysin vieraan kanssa lähtisin - ikinä ei nimittäin tiedä toisen taustoja... Mietipä tarkkaan kenen kanssa sitten lähdet. Kavereilla huonoja kokemuksia tällaisista kuvioista. Yksin voi ihan hyvin matkustaa : )
- vitsit on vähissä
Etsii maksajaa ehkä. Tuon varoituksen voi lukea myös toisin päin. Kuka takaa tuon kummajaisen joka talveksi Turkkiin pyrkii.
- tarkennusta
minkä ikäistä seuraa etsit ja minkä tyyoppistä seuraa etsit?
yms...minkä ikäinen itse olet? - Turkkirani
Olinap huilimaton 64 v ja rikatsa meestä
- tURKKIoNiHANA
Turkki-palsta vetää puoleensa kaikkea negatiivista. Kaikki on NIIN vaarallista. Muista sitten, ettet lankea turkkilaisen miehen ruskeisiin silmiin!
EIKU ANNA PALAA!!!! - turkkifani
voi taivas näitä juttuja :D Kiitos vain suuresti huolenpidosta, osaan kyllä pitää itsestäni huolta. Ja ei,en aio mennä talvella sinne ja ei en etsi rahoittajaa matkalleni! Ainoastaan ihmistä jonka intohimo niinkuin minunkin on matkustus :) itse olen iältäni 23 ja etsin suurinpiirtein saman ikäistä seuraa!
- faniani
Päättäisit jo, aloituksessa kerroit matkustavasi Turkkiin jo talvella ja nyt et aiokaan mennä talvella...?
Mihin sinä seuraa kaipaat? Koko Turkki on pullollaan seuraa, mikäli koet itsesi yksinäiseksi. Mieluummin yksin kuin tuntemattoman kanssa.
P.S. Moni haluaa fiksun matkakumppanin ja siksi kannattaa yrittää edes esittää fiksua ja opetella kirjoittamaan esim. isot alkukirjaimet ja yhdyssanat oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904