Olen lukenut täältä, että Egyptissä on myytävänä hyvää ripulilääkettä. Mitä muuta esim. Suomessa reseptillä myytäviä lääkkeitä voi saada Egyptistä?
Menossa
8
283
Vastaukset
- jklöj
Egyptistä saa melkein mitä vain. Ei välttämättä täsmälleen saman merkkistä, mutta rinnakkaistuotetta kuitenkin. Kannattaa täällä Suomessa jo kirjoittaa haluamasi lääkkeen vaikuttavat aineet ylös, jotta apteekkari osaa sitten katsoa vastaavan tuotteen. Kiinalaisia lääkkeitä ei katsota luotettaviksi Egyptissä, mutta monet suuret lääkeyritykset valmistavat tuotteensa Egyptissä, joten paikalliset lääkkeet ovat yleensä turvallisia.
Tuossa kuva Egyptissä myytävästä mahatautilääkepakkauksesta: http://aijaa.com/v.php?i=009068363789.jpg
Kaksi kapselia aamulla ja kaksi illalla, niin tauti menee ohi vajaassa vuorokaudessa.
Näillä Suomessa myytävillä vastaavilla lääkkeillä ei ole vaikutusta koska bakteerikanta on erilainen.
Tuo yksi laatikko maksaa 5 euroa ja sisältää 12 kapselia.
Kannattaa mielestäni tehdä investointi jo heti matkan alkuvaiheessa, tuolla kun on nopein vaikutus heti taudin alkuvaiheessa, eikä tarvi kipeänä lähteä apteekkiin.
- QASDEQW
Tuo on maitohappobakteeri pakkaus eikä mikään lääke. Maitohappobakteereita saa myös suomestakin. Ja ovat täysin samaa tavaraa. Erikseen egyptissä on antinal ja muita vastaavia antibiootteja mitkä auttavat vatsavaivoihin ja vastaavia ei suomessa ole saatavilla. Ja se lääkepakkaus ei maksa muistaakseni euroakaan virallisella hinnalla, mutta turistithan maksavat tyhminä vaikka mitä. Noita maitohappoja usein syödään samalla kertaa, kun niitä antibioottejakin koska ne voivat jossain tapauksissa pistää vatsan sekaisin, kun antibiotiit tappavat myöskin niitä hyviä bakteereja mitä mahassa kuuluukin olla.
Ja muutenkin ihmettelen tuota itse ostamista lääkkeistä? Eikö nykyään ihmisillä ole matkavakuutusta ollenkaan? Ei tarvitse kuin ilmoittaa hotellissa tarvitsevansa lääkäriä ja tunnin sisällä lääkäri tulee hotelliin eikä maksa mitään lääkkeineen jos vakuutus on kunnossa. Osassa hotelleja on jopa oma lääkäripäivystyskin. - Matkaaja35
Anital ainakin on vatsatautilääke. 12 kaps(vai olikohan siinä 10) maksaa 5 puntaa ja niitä otetaan kuudentunnin välein.
Ja mitä tulee tuohon matavakuutukseen, niin en nyt yhden vatsataudin takia lähde kotonakaan heti soittamaan lääkäriä paikalle enkä matkoillakaan ole lääkäriin hakeutunut kun tauti on mennyt vajaassa vuorokaudessa ohi.
Kesäkuussa ainakinTritonissa joutui itse maksamaan ensin lääkäri- ja lääkekulut (hotellin oma lääkäri) jotka sitten hain Fennialta. - Faaraon kirous
Noi Egyptissä myytävät ripulilääkkeet tehoavat hyvin sikäläisiin bakteerikantoihin, eli jos siellä sairastuu, ni kannattaa hakea kuuri apteekista, mutta ei niitä Suomeen kannata kuskata, täällä niin eri bakteerikannat!
- plaaaplaaplaa nipo
Eri bakteerikannat joo , mutta kun tuo Antinal toimii kaikenlaisiin bakteereihin esin Salmonella yms vaarallisempiinkin pöpöihin ja ihan jopa täällä Suomesssa toimii.Lueppa siitä pakkauksesta tai tarkemmin pakkauksen sisällä olevasta lappusesta siellä ne lukee
- plaaplaaplaa nipo
plaaaplaaplaa nipo kirjoitti:
Eri bakteerikannat joo , mutta kun tuo Antinal toimii kaikenlaisiin bakteereihin esin Salmonella yms vaarallisempiinkin pöpöihin ja ihan jopa täällä Suomesssa toimii.Lueppa siitä pakkauksesta tai tarkemmin pakkauksen sisällä olevasta lappusesta siellä ne lukee
Sensuuriko saakeli iski kun puolet tekstistä katos matkalla???
- juujuujuu.....
Kantsii vissiin hakea paketti tuota ihmelääkettä jo heti ku mennään Hurghadaan 9.10, ihan vaan varmuudeks jos alkaa tuntumaan että paska lentää. Ja kyllä minä meinaan sen matkavakuutuksen ottaa matkan ajaks, jos tarvii lääkärin palveluita siellä niin eipä mee omasta pussista kaikki. Ja samoin hepatiitti A:n otan tottakai. Terveydenhoitaja sanoi, että egyptiin ei kyllä kannata lähteä ilman tuota rokotusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423