Elikkäs aiheesta en paljonkaan tiedä, mutta kiinnostas alotella tätä perhokalastusta ja kyselisin mielipiteitä, että minkäslaista perhokalastussettiä kannattas hommata joka riittäs tämmöselle alottelijalle? mielellään hintahaarukkaan 70-120€, vai kannattaako nuin "halpaa" settiä edes ostaa?? Ja mistä kannattaa vaikka netin kautta tilata?
Kiitokset vastanneille.
apua amatöörille
2
177
Vastaukset
- kalanero
Varuste.net istä löydät paljon kalatarvikkeita. En ole varma onko siellä perhokalastus juttuja mutta kannattaa käydä ehdottomasti katsomassa!
- Jeijje
Älä osta halvinta, lopahtaa harrastus alkuunsa. Hyviä aloitussettejä löydät Visionilta, Loopilta ja Greysiltä (valmistajia siis). Takuuhommat hoituu ehdottomasti parhaiten Visionilla.
Visionin valmispaketteja löydät esim. Samfishing'iltä. Helpoiten tietysti pääsisit alkuun, jos sulla olis joku vähän kokeneempi opettamassa alkuun: säästyisit aika monelta mutkalta:)
Nettisivu, jolla kannattaa vierailla on Perhokalastajat.net. Sieltä löytyy apua ja tietoa välineistä, tekniikoista ja niin eelleen.
On muuten laji joka koukuttaa varmasti:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026