Yhä useampi on innostunut valkaisemaan peräaukkonsa. Cosmopolitan-lehden mukaan kylpylät ja kauneushoitolat markkinoivat palvelua, jossa peräaukon alueelle levitetään valkaisevaa happoa.
Aine poistaa mahdolliset läiskät, tahrat sekä tummentumat ja jättää takamuksen puhtoisen väriseksi. Lehden mukaan noin kahdenkymmenen minuutin mittainen toimenpide maksaa 100-150 dollaria. Lisäksi asiakkaat voivat ostaa mukaansa valkaisevaa voidetta tai geeliä, jolla valkaisua voi jatkaa kotona.
Toimenpiteen voi joutua uusimaan, jos ihon väri on tummempi. Los Angelesissä sijaitsevasta kauneushoitolasta kerrottiin, että sitkeimmissä tapauksissa valkaisu joudutaan toistamaan kahdesti viikossa jopa kahdeksan viikon ajan. Peräaukon lisäksi hoitoloissa tehtiin valkaisuja myös vaginan alueelle.
http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia/2011071314054275_kf.shtml
TÄRKEÄ TIEDOTUS MORSIAMILLE: VALKAISKAA PERÄAUKKONNE!
2
160
Vastaukset
- tärkeä asia!
Sellaista olen kuullut puhuttavan, että uusien määräysten mukaan nainen ei nykyään enää pääse naimisiin, jos ei valkaise peräaukkoaan.
Kuulutuksia haettaessa morsian opastetaan paikalliseen terveyskeskukseen, jossa lääkäri tekee tarkastuksen: onko peräaukko valkaistu vai ei.
Mikäli morsiamen kohdalla toteutuu jälkimmäinen vaihtoehto, hänelle kirjoitetaan lähete kyseiseen toimenpiteeseen.
Parasta siis, että jokainen morsian hoitaa tämän tärkeän asian etukäteen, muuten eivät hääkellot soi. - Uskomatonta!
Juu ja minä luin ihan oikeasta asiallisesta lehdestä että toimenpide on kivulias ja suurimman osan kohdalla peräaukko vaalenee aivan liikaa ja onkin sitten vieläkin hirveämmän näköinen. Ja mitäs väliä sillä on minkä värinen perä on kun itse sitä et näe eikä luultavasti moni muukaan tule näkemään!
En ole kyllä kuullut vielä että morsian häissään vilauttaa kaikille peräaukkoaan hyväksynnän merkiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842063
- 1321762
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161027- 78983
- 52966
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh299962