Jussin Pesula antaa nykyisin meille 65 vuotiaille "senioreille" 20%:n alennuksen pesuista. Lisäksi työstä saa vähentää 60% kotitalousvähennyksenä.
Käykää katsomassa!
http://www.jussinpesula.fi
(päävalikosta "Seniori-sivu)
Seniorietu mattojen ja huonekalujen pesettämisessä!
5
244
Vastaukset
- Seniori-tamma
No parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
Käytin Jussin palveluita nyt keväällä ja olin erittäin tyytyväinen niin tulokseen kuin tuloksentekijäänkin... No ensi kerralla on sitten vielä 20% huokeampaa! :) - BI-SENIORIT
ihme paskaa, eikö muuten oo varaa mainostaa kun kirjottaa itse tänne mainoksia?!?!?!?!? EI MEE LÄPI, kusetus kun kirjoittaa ite niin varmaan jälkikin on samanlaista!
- Minä vaan
...voi olla, että tämä tulee hiukan myöhään, mutta olen seurannut tämän kaverin edesottamuksia jo jonkin aikaa...
Tutkikaapa tätä heeboa tarkemmin. Se harrastaa tätä samaa laajemminkin. Se avaa keskustelun minne milloinkin ja sitten alkaa sadella aivan sairaasti POSITIIVISTA palautetta. Jätkä kirjoittelee selvästi itse. Sen puljun kotisivut ovat suorastaan tragikoominen ilmestys "suosituksineen". Hmmm... kukahan ne on mahtanut kirjoittaa?!? Onhan yrittäjän hyvä ottaa nettinäkyvyys haltuun, mutta jokin raja paskan levittämisessäkin täytyy olla !! - Jussin Pesula
Minä vaan kirjoitti:
...voi olla, että tämä tulee hiukan myöhään, mutta olen seurannut tämän kaverin edesottamuksia jo jonkin aikaa...
Tutkikaapa tätä heeboa tarkemmin. Se harrastaa tätä samaa laajemminkin. Se avaa keskustelun minne milloinkin ja sitten alkaa sadella aivan sairaasti POSITIIVISTA palautetta. Jätkä kirjoittelee selvästi itse. Sen puljun kotisivut ovat suorastaan tragikoominen ilmestys "suosituksineen". Hmmm... kukahan ne on mahtanut kirjoittaa?!? Onhan yrittäjän hyvä ottaa nettinäkyvyys haltuun, mutta jokin raja paskan levittämisessäkin täytyy olla !!Hei "Minä vaan"!
Olen Juha Vuorinen, Jussin Pesulan omistaja. Kävin tässä aikani kuluksi katsomassa, mitä Suomi24:sta löytyy hakusanoilla "jussin pesula"... ja törmäsin yllä olevaan kirjoitukseesi.
Saanen vastata syytöksiisi(?)...
1. En ole kirjoittanut ainuttakaan asiakaspalautetta itse. Olen kyllä kirjoittanut palstalle, mutta aina nimimerkillä "Jussin Pesula".
2. Kotisivuilta löytyy "Dokumentoituja asiakassuosituksia" -sivu. Dokumentoitu tarkoittaa sitä, että jokaisesta suosituksesta löytyy asiakkaan kirjoittama ja allekirjoittama dokumentti. Näytän nämä dokumentit aina jokaiselle asiakkaalleni. Mielelläni näytän ne myös sinulle ja kenelle tahansa muulle, joka epäilee niiden aitoutta.
3. Kirjoitustapasi perusteella uskon tietäväni kuka olet, mutta asiastahan ei voi olla varma ennen kuin tavataan.
4. Uskoisin, että olet sama henkilö, joka kirjoitti tässä jokin aika sitten "vastineen" OmaKaupunki-sivulleni ( http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/jussin_pesula/ ).
5. Minulla on sinulle kaksi kysymystä: "Tiedätkö mitä on kunnia?" ja "Kukahan sitä paskaa levittää?"
Jos sinussa on yhtään miestä, niin ota yhteyttä... jutellaan. Kotisivuilta löytyy yhteystiedot.
Ystävällisin terveisin,
Juha Vuorinen, Jussin Pesula
www.jussinpesula.fi
www.facebook.com/jussinpesula - HuijariTunnistin
Jussin Pesula kirjoitti:
Hei "Minä vaan"!
Olen Juha Vuorinen, Jussin Pesulan omistaja. Kävin tässä aikani kuluksi katsomassa, mitä Suomi24:sta löytyy hakusanoilla "jussin pesula"... ja törmäsin yllä olevaan kirjoitukseesi.
Saanen vastata syytöksiisi(?)...
1. En ole kirjoittanut ainuttakaan asiakaspalautetta itse. Olen kyllä kirjoittanut palstalle, mutta aina nimimerkillä "Jussin Pesula".
2. Kotisivuilta löytyy "Dokumentoituja asiakassuosituksia" -sivu. Dokumentoitu tarkoittaa sitä, että jokaisesta suosituksesta löytyy asiakkaan kirjoittama ja allekirjoittama dokumentti. Näytän nämä dokumentit aina jokaiselle asiakkaalleni. Mielelläni näytän ne myös sinulle ja kenelle tahansa muulle, joka epäilee niiden aitoutta.
3. Kirjoitustapasi perusteella uskon tietäväni kuka olet, mutta asiastahan ei voi olla varma ennen kuin tavataan.
4. Uskoisin, että olet sama henkilö, joka kirjoitti tässä jokin aika sitten "vastineen" OmaKaupunki-sivulleni ( http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/palvelut/jussin_pesula/ ).
5. Minulla on sinulle kaksi kysymystä: "Tiedätkö mitä on kunnia?" ja "Kukahan sitä paskaa levittää?"
Jos sinussa on yhtään miestä, niin ota yhteyttä... jutellaan. Kotisivuilta löytyy yhteystiedot.
Ystävällisin terveisin,
Juha Vuorinen, Jussin Pesula
www.jussinpesula.fi
www.facebook.com/jussinpesula...koira älähtää, kun keppi kolahtaa...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2356674Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne653890Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1303133- 1562312
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171853Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701577- 821474
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291441Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371369Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061