Pieneneekö Kelan maksama sairauspäiväraha sairauden pitkittyessä.
Työnantajan maksama sairausajan palkka pienenee mutta pieneneekö Kelan maksama korvaus (työnantajalle/työntekijälle tileva korvaus).
Sairauspäivärahan määrä
5
735
Vastaukset
- kllöä--
Pysyy samana 300 maksupäivää,jonka jälkeen loppuu kokonaan.
- kjcnjscbnkjbns
mitä tapahtuu sen 300pv jälkeen???jos esim.sairausloma jatkuu yhä.
- mitäpä luulet
Jos lääkärin ja kelan mielestä oot työkyvytön, niin kuntoutustuelle.
Jos katsotaan pysyvästi, niin eläkkeelle.
Jos vain omasta mielestäsi, niiin työttömäksi työnhakijaksi vajaakuntoisena ja tarvittaessa sossuun. - skjcbksa
miten pieni raha on kuntoutustuki?
- - kakkara -
Minua käskettiin kelassa laittamaan liittoon ansiopäivärahahakemus kun tuo 300 päivää täyttyi. Olen ollut sairaslomalla yhtäjaksoisesti tammikuusta - 08 asti ja olen edelleen. Kertaakaan minulle ei kelassa ole edes puhuttu kuntoustuesta. Syytä en tiedä.
Lääkärin lausunnon perusteella kela myönsi kaksi kuntoutusjaksoa Ruissalon terveyskylpylään kylläkin. Ensimmäisellä kerralla olin 12 vrk viime vuoden elokuussa ja 5 vrk tämän vuoden maaliskuussa. Näistä kuntoutusjaksoista kela myönsi päivärahan matkakorvaukset. Olen kaksi kertaa tänä aikana ollut kelan sairaspäivärahoilla, viimeisin päättyi huhtikuussa 2011. Nyt olen jälleen liiton päivärahoilla.
Jos en pahasti väärässä ole niin kuntoutusrahan suuruus määräytyy aikasempien tulojen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232