Moottoripyörä Englannista

VesiHeebo

Eli itselleni olisi tarjolla tilaisuus hankkia moottoripyörä Englannista. Pyörä on valmiiksi suomen kilvissä, mutta se pitäisi rahdata suomeen. Itse en ole koskaan mitää kulkuneuvoa ulkomailta tuonut suomeen niin en asiasta tiedä, joten kysynkin teiltä jotka enemmän tietävät ja voivat auttaa.. Minkälaisia lisäkuluja itse pyörän hintaan tulee kun se on jo valmiiksi suomen rekisterissä ? Vaikuttaako verojen suuruuteen se onko se englannin rekkarissa vai suomen ? Onko mahdollista maksaa pyörä vasta kun se on rahdattu suomeen ja sitä on päässyt näkemään ? Mielelläni en pyörää maksa etukäteen jos en tiedä yhtään millainen se on.. Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

9

1705

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veliju

Mulla sama homma,olen vain ostamassa mönkkäriä samasta maasta..

• kurki-alli

Onko aloittaja nettimotosta löytänyt houkuttelevan ilmoituksen tyyliin "puolet suomipyynneistä, rekisteröitynä suomeen"? Ja tämä veliju kanssa? Luotettava kuljetusyritys tuo kulkineen suomeen, rahat lepäävät sen aikaa kolmannella osapuolella kunnes olet tarkistanut kauppatavaran? Kuljetusyrityksestä ei tosin Google tiedä mitään.
      Osuinko edes sinnepäin?
      Oli tämä sitten provo tai ei, älkää lähtekö näihin. huijari saa rahansa, te ette saa mitään.

• London-Bremen

Joku saksalainen kuljetusfirma joka on erikoistunut pyörien tuonnista englannista saksaan ottaa n 450euroa kun uittaa pyörän kanaalin yli, esim lontoosta saksan bremeniin. Hintalaskelma on v 2010. Voisin etsiä yrityksen yhteystiedot sinulle, laitan ne tänne kun löydän. Mielestäni rahtikulut ovat melkoiset ja se sai minut jättämään tuonnin silloin sikseen.

• GO RIDE

LENTÄKÄÄ EASYJETILLÄ LONTOOSEEN JA AJAKAA PYÖRÄ ITSE TAKAISIN.....

• JUSTERMAN

JA VAROKAA HUIJAREITA....EI RAHOJA ENNENKUIN PYÖRÄ JA PAPERIT HALLUSSANNE

• London!

Niin jos aletaan oikein nuukasti senttejä fiilaamaan niin lontooseen(Stansted) kannattaa lentää Ryanairilla, meno halvimmillaan n 30 egee ja ajais sitten prätkän lontoosta pois. Kuinka moni muuten uskaltaa lähteä enskertalaisena ajamaan londonin väärää puolta? muuten menee hyvin mutta kun tulee vilkas risteys niin siinä voi ajatus tehdä tepposen.

• hyvä vitsi

Ei kai kukaan oikeasti lähtisi nigerialaisten huijauksiin mukaan?

• pmwr100r

Ei Englannista voi pyörää ostaa, niissä oikeanpuoleinen ohjaus

• juawa 175cc

juu ja kytkin on oikealla puolella ja kaasu vasemmalla ja satula päin persettä! mutta siihen tottuu mutamien klippojen jäläkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73