Onko Riksussa kaupungin työntekijöille työterveyshuoltoa? Koetin ettiä Riksun sivuilta. Ei löytyny. Hyvinkään sivuilta kyl löyty. Elikkä, onko Riksussa?
Työterveys
10
163
Vastaukset
- vr vr
Eiks työterveyshuollon järjestäminen ole lakisääteinen. Elikkä kyllä pitäis olla.
Mutta voihan se olla työt.huolto on eräällä firmalla joka lomailee heinäkuun ja kuulemma riihimäen sairaalan väki on ilman työterveyshuoltoa kuukauden verran. Että silleen.- ettivä
Kait pitäs olla. Olen kuullu huhuja et meil kaupungin työntekijöil ei nyt ole. Pitääkö paikkansa? En ite asu Riksus mut olen nyt siel töissä. Tarttisin lekuria nyt lomalla. Kuka tietää?
- Työntekijäzz
Työterveyshuolto on suljettu heinäkuun loppuun saakka. Työnantaja maksaa terveyskeskuskäyntimaksun. Pyydä lasku mukaan.
Maksaa toivottavasti myös jos joutuu käymään Hämeenlinnassa jatkotutkimuksissa sairauslomaan liittyen?- ettivä
Ok, kiitti! Ensi viikollahan on jo elokuu. Taidan sit ootella siihen asti. Kaipa Riksun kotisivuille sit ilmestyy kyseinen puhelinnumero mihin soittaa!
- TuntematonPotilas
Nyt taitaa olla jo työterveyskin auki kun elokuu alkoi
- Työntekijä--
Onneks aukesi. Kurja taistella terveyskeskuksesta lääkäriaikoja, kun ei meinaa saada. Onkohan se vielä Työsyke mikä työterveydessä on, vai vaihtuiko, kun kuulin sellaisen huhun että olisi vaihtumassa? Miksiköhän vaihtavat jatkuvasti, ei kauaa kun tuo työsyke aloitti.
- Työ/tön
Älä tee työtä, niin ei sairastu.
Tyhmät ne töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä! - TYÖläinen oon
Ihanks totta?
- Kaupunkilainen
Jos oot Riksun kaupungilla töissä, kysy esimieheltäsi, jos itselläsi ei ole sähköpostia, johon työterveysasiat tiedotetaan, kuten myös kaupungin sisäiseen Intraan.
- Ei onnex kapungilla
Esimieheltä Riksun kaupungilta: salli mun nauraa! Sama kuin kysyisit puupölkyltä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208