Onko vaarallista ?

hamsterii..

Onko vaarallista, kun pidin omaa talvikkoani pöydällä, ihmettelin että mitä se repii tosta pöydästä. Sitten kun katon niin sehän syö sinitarraa joka unohtui pöydälleni, no... En kerennyt ottamaan sitä pois sen hampaista.. Niin nyt se on sen poskessa. Olen huolissani talvikostani, joko aivan turhaan, tai syystä. Mutta vähän aika sitten talvikollani Tepalla, (sama talvikko) oli tullut pahkura silmän alle, pelästyin. Mutta nyt se on kadonnut onneksi (: Sen jälkeen Tepan silmä oli jäänyt kiinni eikä avautunut sen jälkeen. Hetken päästä se aukesi, mutta kunnolla pelästyinkin. Vaikka se on pienen pieni hamsteri, niin yritän olla todella varovainen hänen kanssaan, koska haluaisin hänelle hyvän ja pitkän elämän. Nyt hän on juuri täyttänyt yhdeksän kuukautta. Toivoisin hänen elävän ainakin yli vuoden. Niin onko vaarallista jos talvikko/hamsteri syö sinitarraa ? :o 12 v. tyttööö :f

6

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyrsijätietoinen!!!

      Hmmm...
      taas sanon että SOITA ELÄINLÄÄKÄRILLE VAIKKA VANHEMMAN KANSSA!
      Oletko edes kertonut heille sinitarrasta?
      Aina on vaarallista jos eläin syö jotain sille sopimatonta!
      Ja hei,olen itsekkin 12w!Kiva tutustua!:D
      Niin,kannattaa soittaa eläinlääkärille!XD

    • elkkuz

      saattaa olla vaarallista joten suosittelen viemään eläinlääkäriin... oon ittekki 12 :D

    • hamsterii..

      Kyllä olen kertonut äidilleni, siitä on jo viikko kait... unohdin kertoa äidille joten kerroin vasta eilen, äiti sano et ei se varmaa hirveen vaarallista oo ku ei se oo muuttunu tai mtn... Mut pitää kysyy äidilt et voisko se soittaa eläinlääkärille ja kysyyy... Kaikist eniten pelkään et se kuolee tollasee ;( Mut toivottavasti se tulee ees kakkana ulos xD :D pitää kattoo jos se sit pitää viiä sinne eläinlääkärii :)

    • hamsterii..

      Ja nyt sitten olen huomannut hänen nenässään jotain mikä ei kuulu sinne. Entiä mikä se on, mutta näyttää haavalta ja sieltä nenästä näkyy joku oranssin punainen pieni ihon pala joka tulee nenästä päin. No yritin kertoa äidilleni siitä muttä ei uskonut minua. Mitä teeen ? Kukaan minun perheestäni ei näe sitä, koska he eivät halua nähdä ! Yritin näyttää veljellenikin äsken, mutta hän vain sanoi minulle korkealla äänensävyllä " SIELLÄ EI OLE MITÄÄN ! " Kukaaan kukaan ei usko minua, minun mielestäni hänet pitäisi viedä eläinlääkäriin mutta äiti ei suostu koska hänen mielestään talvikko näyttää ihan normaalilta.
      Jos talvikkoni kuolee joko sinitarraan, tai siine ihmeen nenä(haavaan) niin olen varma että syytän hänen kuolemastaan vanhempiani. Koska tiedän sen, sitten vasta ku jotain alkaa tapahtua he ovat vaan " hupsista :o nytten se pitää viedä eläinlääkäriin. " joka on tietenkin liian myöhäistä.



      Voiko joku auttaa ja kertoa MITEN SAAN ÄITINI YMMÄRTÄMÄÄN ETTEI HÄN OLE ENÄÄN MIKÄÄN TERVE !!! ja että se pitää viedä eläinlääkäriin.

    • Omena1

      Moi! tiitteks onks vaarallist jos kulta hamsteri syö tosi pienen palan sinitarraaa ja se ei anna sitä pois huolestun ihan kauheesti

      • Anonyymi

        Tosi myöhäs mut mun syrkki teki just saman😭 pelottaa et se kuolee tms se on just parhaassa iässä tai vähän vanha reilu vuoden mut apuaa😭 mun led valoista oli pudonnu pala ja siit hävis vähän😭


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe