Hei. Ajattelin kirjoittaa tänne kun on pakko päästä jollekin vuodattamaan. Tarina lyhyesti: Olen lesbo, enkä koe olevani edes vähän biseksuaali. Viime yönä kuitenkin harrastin seksiä miehen kanssa humalassa.
Kokemus oli kamala kaikin puolin. En ole edes ikinä halunnut tietää miltä seksi miehen kanssa tuntuisi. Ihan kauheaa se seksi oli, vaikka mies näytti nauttivan. En vain jotenkin saanut sanotuksi et hei lopetetaanko. Ei se kuitenkaan sen miehen vika ollut, ite en vaan sanonut. Ei siis ole todellakaan kyse raiskauksesta. Paitsi että kamalalta tuntuu edes ajatella koko juttua näin jälkikäteen. Miksi en vaan sanonut ei. En tajua mikä minuun meni. Ei voi olla pelkästään siitä kiinni, että olin niin kännissä. Olen kuitenkin aikuinen ja pitäisi tietää paremmin.
Toinen asia on se, että vaikka käytimme kondomia, en osaa luottaa siihen, että käytimme sitä oikein. Mitä jos siinä olikin reikä? En ole ikinä ennen joutunut huolehtimaan tuollaisia asioita, nyt ahdistaa ihan siinä määrin, että ajattelin ostaa jälkiehkäisypillerin. Se ilmeisesti vielä toimii yhden päivän jälkeen. Sekin ahdistaa, että toimiiko vai eikö.
Harmittaa tällä hetkellä ihan hirveästi. En voi edes kertoa kellekään, kun pelkään, että tulee ikäviä kommentteja siitä, että en olekaan "aito lesbo". Itse ajattelen edelleen olevani täysin lesbo. Itseasiassa tämä kokemus vain vahvistaa käsitystäni seksuaalisuudestani. Silti nyt on kamala olo. Ihan ällöttää oikein kun ajattelen koko juttua. Olen käynyt tänään viisi kertaa suihkussa. Hirveän likainen tunne on silti.
Onko kellään vastaavia kokemuksia? Mitä minun nyt pitäisi tehdä, että tulisi edes vähän parempi olo?
kaduttaa
100
3147
Vastaukset
- ceeceeh
Jos katsot olevasi lesbo, sitten olet. Ei sitä kellekään tarvitse erikseen todistaa.
Pillerit on huonoja, mitkä eivät tee hyvää kehollesi mutta ymmärrettävää tuossa tilanteessa. Varmista myös vaikka raskaustestin kautta tarvitseeko sitä aborttia tehdä vai ei.
Jos haluat paremman olon, hyväksy tilanne ja tunteesi. Huomaa ettei mikään ole muuttunut konkreettisesti. Ainoastaan huolestumisesi "aidon lesbo"-imagon särkymisestä ja lähinnä toi kaikki on omassa päässäsi. Hyvät ystävät eivät käänny sinua vastaan tuollaisessakaan asiassa.
Olet vain nainen, joka huomasi viimeistään nyt ettei miehen kanssa sekstaaminen ole juttusi. Ei ole tarkoitus vähätellä mutta haluatko todella paisutella tuota mielessäsi?"Olet vain nainen, joka huomasi viimeistään nyt ettei miehen kanssa sekstaaminen ole juttusi"
Ja noinhan se juuri opitaan tietämään, ettei haluta suhteeseen kenenkään miehen kanssa. Mennään humalassa toikkaroimaan jonkun ventovieraan kanssa.- kyllästynyt poruun..
pkeckman kirjoitti:
"Olet vain nainen, joka huomasi viimeistään nyt ettei miehen kanssa sekstaaminen ole juttusi"
Ja noinhan se juuri opitaan tietämään, ettei haluta suhteeseen kenenkään miehen kanssa. Mennään humalassa toikkaroimaan jonkun ventovieraan kanssa.Kuulehan nyt....en sano että kirjoittaja teki fiksusti, tai että tapahtunut määrittäisi hänen seksuaalista suuntautuista suuntaan jos toiseen. Moni hetero saattaa pari kertaa kokeilla samaa sukupuolta olevan kanssa, muttei silti identifioi itseään homoseksuaaliksi. Jos kirjoittaja kerran pari kokeilee seksiä miehen kanssa, eikä koko juttu yksinkertaisesti tunnu hyvältä tai oikealta, niin eiköhän homma ole aika selvä???Hän on sitten nainen, joka viehättyy ja kiihottuu vain naisista ja saa seksuaalista nautintoa harrastaessaan seksiä naisen kanssa. Tälle määritelmälle on nimikin ja se on lesbo.
Big deal.
Voin omasta elämästäni sanoa sen verran, että minulla on heterovanhemmat ja kaikki ystävät ovat heteroita. En ole ikinä saanut mitään "homovaikutteita" ja vanhemmat ei ole myöskään mitään hirvittävän suvaitsevaisia. Olen tuntenut kuitenkin jo ihan teini-ikäisestä asti vetoa vain ja ainoastaan tyttöihin. Mieti miten helppo minun olisi ollut mennä harrastamaan seksiä tai seurustelemaan kaikkien niiden mukavien kivojen jätkien ja poikien kanssa, jotka oli kiinnostuneita musta. Mieti sitä, kun kaikilla ystävillä on poikaystävät ja ne kuhertelee siinä mun ympärillä onnellisina, tai sitä kun hyvännäköiset ja mukavat, asialliset miehet pyytää mua treffeille. Olisi ollut niin helppoa sanoa kyllä. Mähän olisin elänyt just niin, kuin miten kaikki muut odotti mun elävän ja ne olisi olleet NIIN tyytyväisiä muhun ja hyväksyneet mut.
Mun kaverit olisi ajatellut että vihdoin se löysi miehen ja vanhemmat hyppineet riemuissaan kattoon, että nyt sillä on poikaystävä. Eli kaikenkaikkiiaan se oli se tie ja heteromalli, mihin mun elämää oli pedattu ihan pienestä lähtien. Ihana poikaystävä ja vähän nolostunutta seksivalistusta vanhemmilta, sitten kihlat ja kesähäät, jossa koko suku olisi taputellut mua päähän ja site pari muksua vielä kaiken ihanan hattaran päälle. ...
En kuitenkaan voinut tehdä kaikkia muita tyytyväisiksi, koska se olisi merkinnyt sitä, että mä olisin ollut onneton. Jos miehen kanssa halailu ja suutelukin tuntuu vaivaannuttavalta, miksi mun pitäisi kokeilla seksiä ja seurustelua vaan tietääkseni etten halua sitä? Tiedän sen jo nyt. Mulle tulee hyvin vaivaantunut ja kiusallinen olo, sekä vahva fyysinen ja henkinen olo siitä, että "EI, en tahdo. En halua, se ei ole mua varten!!"
Pidän miehistä kyllä kovasti,-mutta VAIN läheisinä kaverimiehinä. Kaikilla on tärkeä osa mun elämässä ja en voisi kuvitella elämää ilman osaa heistä. He ovat mulle todella tärkeitä ystävinä, mutta siihen se jää. En halua enkä pysty ajattelemaan miehiä seksuaalisessa mielessä tai itseäni seurustelemassa miehen kanssa, (tai jäisi aika platoniseksi suhteeksi)koska mielestäni seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta.
Palaten alkuperäiseen: minun ei tarvitse kokeilla jotain vain tietääkseni, etten pidä siitä ja se ei ole mua varten. Olen todella iloinen mun kaikkien heteroystävien puolesta ja on mielestäni on kiva, että maailmassa on olemassa hyviä ja mukavia miehiä.............mutta mä olen lesbo, ja vaikka se on vaan yksi osa mua, niin silti identifioin itseni naiseksi, joka haluaa seksuaalisessa mielessä vain muita naisia. Siihen ei auta mun vanhempien pettymys, ei mun kavereiden supina, ei työpaikalla syrjintä. Mä en oikeasti välitä, koska en aio olla itse onneton vaan siksi, että muut voisivat olla tyytyväisiä muhun. Eikä ole itsekästä pyytää saada elää omaa elämäänsä muita vahingoittamatta ihan omana rehellisenä itsenään tehden sitä, mikä itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta ja suoden muille saman.
Mielestäni voisit lopettaa tän jonkun asteisen käännytyksen täällä. Osallistuminen asiallisesti keskusteluun on ok, mutta kukaan seksuaalisuuttaan puntaroiva nuori tyttö, joka kirjoittaa lesbopalstalle ei halua, että aikuinen mies tulee moralisoimaan ja ehdottelemaan, että olisi hyvä kuitenkin vielä ajatella mahdollista heterouttaan. Voin nimitääin lyödä vetoa, että näitä päivittelijöitä riittää, mun tielle on ainakin osunut monia..ja yksikin vähemmän voisi olla todella iso apu itsensä hyväksymisen ja rehellisyyden tiellä. - simpsakka
kyllästynyt poruun.. kirjoitti:
Kuulehan nyt....en sano että kirjoittaja teki fiksusti, tai että tapahtunut määrittäisi hänen seksuaalista suuntautuista suuntaan jos toiseen. Moni hetero saattaa pari kertaa kokeilla samaa sukupuolta olevan kanssa, muttei silti identifioi itseään homoseksuaaliksi. Jos kirjoittaja kerran pari kokeilee seksiä miehen kanssa, eikä koko juttu yksinkertaisesti tunnu hyvältä tai oikealta, niin eiköhän homma ole aika selvä???Hän on sitten nainen, joka viehättyy ja kiihottuu vain naisista ja saa seksuaalista nautintoa harrastaessaan seksiä naisen kanssa. Tälle määritelmälle on nimikin ja se on lesbo.
Big deal.
Voin omasta elämästäni sanoa sen verran, että minulla on heterovanhemmat ja kaikki ystävät ovat heteroita. En ole ikinä saanut mitään "homovaikutteita" ja vanhemmat ei ole myöskään mitään hirvittävän suvaitsevaisia. Olen tuntenut kuitenkin jo ihan teini-ikäisestä asti vetoa vain ja ainoastaan tyttöihin. Mieti miten helppo minun olisi ollut mennä harrastamaan seksiä tai seurustelemaan kaikkien niiden mukavien kivojen jätkien ja poikien kanssa, jotka oli kiinnostuneita musta. Mieti sitä, kun kaikilla ystävillä on poikaystävät ja ne kuhertelee siinä mun ympärillä onnellisina, tai sitä kun hyvännäköiset ja mukavat, asialliset miehet pyytää mua treffeille. Olisi ollut niin helppoa sanoa kyllä. Mähän olisin elänyt just niin, kuin miten kaikki muut odotti mun elävän ja ne olisi olleet NIIN tyytyväisiä muhun ja hyväksyneet mut.
Mun kaverit olisi ajatellut että vihdoin se löysi miehen ja vanhemmat hyppineet riemuissaan kattoon, että nyt sillä on poikaystävä. Eli kaikenkaikkiiaan se oli se tie ja heteromalli, mihin mun elämää oli pedattu ihan pienestä lähtien. Ihana poikaystävä ja vähän nolostunutta seksivalistusta vanhemmilta, sitten kihlat ja kesähäät, jossa koko suku olisi taputellut mua päähän ja site pari muksua vielä kaiken ihanan hattaran päälle. ...
En kuitenkaan voinut tehdä kaikkia muita tyytyväisiksi, koska se olisi merkinnyt sitä, että mä olisin ollut onneton. Jos miehen kanssa halailu ja suutelukin tuntuu vaivaannuttavalta, miksi mun pitäisi kokeilla seksiä ja seurustelua vaan tietääkseni etten halua sitä? Tiedän sen jo nyt. Mulle tulee hyvin vaivaantunut ja kiusallinen olo, sekä vahva fyysinen ja henkinen olo siitä, että "EI, en tahdo. En halua, se ei ole mua varten!!"
Pidän miehistä kyllä kovasti,-mutta VAIN läheisinä kaverimiehinä. Kaikilla on tärkeä osa mun elämässä ja en voisi kuvitella elämää ilman osaa heistä. He ovat mulle todella tärkeitä ystävinä, mutta siihen se jää. En halua enkä pysty ajattelemaan miehiä seksuaalisessa mielessä tai itseäni seurustelemassa miehen kanssa, (tai jäisi aika platoniseksi suhteeksi)koska mielestäni seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta.
Palaten alkuperäiseen: minun ei tarvitse kokeilla jotain vain tietääkseni, etten pidä siitä ja se ei ole mua varten. Olen todella iloinen mun kaikkien heteroystävien puolesta ja on mielestäni on kiva, että maailmassa on olemassa hyviä ja mukavia miehiä.............mutta mä olen lesbo, ja vaikka se on vaan yksi osa mua, niin silti identifioin itseni naiseksi, joka haluaa seksuaalisessa mielessä vain muita naisia. Siihen ei auta mun vanhempien pettymys, ei mun kavereiden supina, ei työpaikalla syrjintä. Mä en oikeasti välitä, koska en aio olla itse onneton vaan siksi, että muut voisivat olla tyytyväisiä muhun. Eikä ole itsekästä pyytää saada elää omaa elämäänsä muita vahingoittamatta ihan omana rehellisenä itsenään tehden sitä, mikä itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta ja suoden muille saman.
Mielestäni voisit lopettaa tän jonkun asteisen käännytyksen täällä. Osallistuminen asiallisesti keskusteluun on ok, mutta kukaan seksuaalisuuttaan puntaroiva nuori tyttö, joka kirjoittaa lesbopalstalle ei halua, että aikuinen mies tulee moralisoimaan ja ehdottelemaan, että olisi hyvä kuitenkin vielä ajatella mahdollista heterouttaan. Voin nimitääin lyödä vetoa, että näitä päivittelijöitä riittää, mun tielle on ainakin osunut monia..ja yksikin vähemmän voisi olla todella iso apu itsensä hyväksymisen ja rehellisyyden tiellä. kyllästynyt poruun.. kirjoitti:
Kuulehan nyt....en sano että kirjoittaja teki fiksusti, tai että tapahtunut määrittäisi hänen seksuaalista suuntautuista suuntaan jos toiseen. Moni hetero saattaa pari kertaa kokeilla samaa sukupuolta olevan kanssa, muttei silti identifioi itseään homoseksuaaliksi. Jos kirjoittaja kerran pari kokeilee seksiä miehen kanssa, eikä koko juttu yksinkertaisesti tunnu hyvältä tai oikealta, niin eiköhän homma ole aika selvä???Hän on sitten nainen, joka viehättyy ja kiihottuu vain naisista ja saa seksuaalista nautintoa harrastaessaan seksiä naisen kanssa. Tälle määritelmälle on nimikin ja se on lesbo.
Big deal.
Mielestäni voisit lopettaa tän jonkun asteisen käännytyksen täällä. Osallistuminen asiallisesti keskusteluun on ok, mutta kukaan seksuaalisuuttaan puntaroiva nuori tyttö, joka kirjoittaa lesbopalstalle ei halua, että aikuinen mies tulee moralisoimaan ja ehdottelemaan, että olisi hyvä kuitenkin vielä ajatella mahdollista heterouttaan. Voin nimitääin lyödä vetoa, että näitä päivittelijöitä riittää, mun tielle on ainakin osunut monia..ja yksikin vähemmän voisi olla todella iso apu itsensä hyväksymisen ja rehellisyyden tiellä.Tarkoitin kommentillani lähinnä sitä että mennään harrastamaan seksiä ilman rakkautta(romanttista) jonkun kanssa, niin varmasti petytään. Eli en pidä noita pikakokeiluja ja testejä omasta seksuaalisuudestaan kovin vakuuttavina. En erota ihmisen fyysistä puolta so. seksuaalisuutta hänen henkisestä puolestaan vaan ne muodostavat kokonaisuuden. Hyvässä suhteessa molemmat olisivat tasapainossa.
- 2+9
No en tietenkään halua miettiä sitä liikaa. Onko pillerit oikeasti niin huonoja? Ehkä mun ei kannata sellasia napsia. Minä nyt vaan ehkä ylireagoin...
Kyllä nyt on jo vähän parempi olo. Ehkä tämä nyt vain pitää pitää poissa mielestä. En vaan tajua että miksi minun pitää olla näin tyhmä.- ...
On ne huonoja mutta hyvä sun on varmistaa silti ja ottaa sellanen.
Jos yrität unohtaa ja sysätä asiaa väkisin mielestäsi, se ei onnistu ja kärsit turhaan. Härkänen muuttuu kärpäseksi kun et ruoki härkästä.
Voit lopettaa kyllä itsetyhmyttelynkin, koska se vasta tyhmää onkin sanoa itseään tyhmäksi noinkin tosissaan ;)
Ota se kokemuksena ja katso mitä opit siitä. Se riittäisi sulle, ilman itseruoskimista.
- Issun
Itse ajattelisin tilanteestasi, että on varmaan kyse suurimmalle osalle tutusta tilanteesta, jossa kiinnostaa kokeilla asiaoita, joita ei ole ennen kokenut. Onhan monilla heteronaisillakin mielenkiinto kokeilla, miltä seksi tuntuisi naisten kanssa, nuorilla eka tupakkikokeilu, esimerkkejä riittää loputtomiin.
En tiedä itse yhtään lesboa, joka ei olisi kokeillut seksiä miehen kanssa. Harrastin seksiä pari vuotta sitten viimeksi miehen kanssa, koska tuli ikäänkuin tarve kokeilla, miltä homma tuntuisi monien vuosien tauon jälkeen. No kokemus oli kokoneisuudessaan mitäänsanomaton, jopa vastenmielinen, mutta ainakin loppui asian miettiminen.
Kai tässä voi tiivistetysti sanoa, että ei kerta homoo tee, niin miksi olisi päinvastoin?- kokeiluhaluton
Nuoria onkin kiittäminen siitä, että "kokeilu" on nykyään niin negatiivissävytteinen sana. Aina se liittyy johonkin älyttömään kuten ryypiskelyyn, huumeisiin, anaaliseksiin ilman liukastetta...
Jänniä tuttuja sinulla kyllä on. Jos kyseinen akti haisee omaan nenään paskalta, niin tuskin se maistamisesta paranee? Itse en muuten tunne yhtäkään heteromiestä, joka olisi ottanut melaa kilttiin ihan vain sen takia, että pitäähän sitä nyt kokeilla. - 14+12
kokeiluhaluton kirjoitti:
Nuoria onkin kiittäminen siitä, että "kokeilu" on nykyään niin negatiivissävytteinen sana. Aina se liittyy johonkin älyttömään kuten ryypiskelyyn, huumeisiin, anaaliseksiin ilman liukastetta...
Jänniä tuttuja sinulla kyllä on. Jos kyseinen akti haisee omaan nenään paskalta, niin tuskin se maistamisesta paranee? Itse en muuten tunne yhtäkään heteromiestä, joka olisi ottanut melaa kilttiin ihan vain sen takia, että pitäähän sitä nyt kokeilla.No heteromiehet eivät varmaan lähtökohtaisesti ole lapsuudestaan asti kokeneet kaiken ympäröivän elämän johdattelevan ja painostavan niitä elämään homona homosuhteissa. Jos tilanne olisi heillä tämä, jos homous olisi yhteiskunnassa se normi, niin varmaan tulisi heteromiehilläkin useimmin kokeiltua, testailtua ja varmisteltua, että ei ole kyseinen elämänmuoto itseä varten.
Ei nyt ole ihan kelpo vertaus minusta. Ihanteellista varmaan olisi, jos jokainen ihminen kykenisi elämään täysin omien arvojensa ja itsetuntemuksensa mukaisesti. Usein kuitenkin ollaan epätäydellisiä ja joudutaan satunnaisesti tilanteisiin, joissa ei voikaan olla omaan toimintaansa täysin tyytyväinen. Tällaisia tilanteita voi tulla millä elämänalueella tahansa. Ne kuuluvat elämään ja niistä voi toivottavasti oppia jotakin.
Suurin haaste monelle varmaan onkin tunnustaa omat virheensä. Ihminen, joka ei halua nähdä itsessään mitään negatiivista on usein sellainen, joka on kärkkäimmin arvostelemassa muita. - neurotic fish
Jänniä tuttuja sinulla kyllä on. Jos kyseinen akti haisee omaan nenään paskalta, niin tuskin se maistamisesta paranee? Itse en muuten tunne yhtäkään heteromiestä, joka olisi ottanut melaa kilttiin ihan vain sen takia, että pitäähän sitä nyt kokeilla.En lähtis nyt rinnastaa heteromiehiin tätä keskustelua. Yhteiskunnan heteronormatiivisuus tai mikään/kukaan muukaan tuskin luo heterolle kovin suurta painetta kokeilla homoelämää yms. Jos lukee keskustelua pidemmälle ni täällä puhutaan siitä minkälaisia paineita ja hämmennystä erilaisuus voi luoda homoille. Ei varmasti kaikille homoille ja kaikki ei anna sille paineelle periksi, mutta silti. Joskus oma sisäinen ääni unohtuu sen hämmennyksen keskellä kun painetta sataa jostain muualta.
- hyisanonkomikä
Jänniä tuttuja sinulla kyllä on. Jos kyseinen akti haisee omaan nenään paskalta, niin tuskin se maistamisesta paranee? Itse en muuten tunne yhtäkään heteromiestä, joka olisi ottanut melaa kilttiin ihan vain sen takia, että pitäähän sitä nyt kokeilla.Hyvin sanottu!
Ja täällähän löytyy aina kasapäin myötätuntoa ihan vaikka mille älyttömyydelle, aina löytyy joku toinenkin joka on kokeillut omaa kissaa, naapurin kakaroita, kylän vanhimpia...
Great mikä suloinen yksimielisyys. - kokeiluhaluton
14+12 kirjoitti:
No heteromiehet eivät varmaan lähtökohtaisesti ole lapsuudestaan asti kokeneet kaiken ympäröivän elämän johdattelevan ja painostavan niitä elämään homona homosuhteissa. Jos tilanne olisi heillä tämä, jos homous olisi yhteiskunnassa se normi, niin varmaan tulisi heteromiehilläkin useimmin kokeiltua, testailtua ja varmisteltua, että ei ole kyseinen elämänmuoto itseä varten.
Ei nyt ole ihan kelpo vertaus minusta. Ihanteellista varmaan olisi, jos jokainen ihminen kykenisi elämään täysin omien arvojensa ja itsetuntemuksensa mukaisesti. Usein kuitenkin ollaan epätäydellisiä ja joudutaan satunnaisesti tilanteisiin, joissa ei voikaan olla omaan toimintaansa täysin tyytyväinen. Tällaisia tilanteita voi tulla millä elämänalueella tahansa. Ne kuuluvat elämään ja niistä voi toivottavasti oppia jotakin.
Suurin haaste monelle varmaan onkin tunnustaa omat virheensä. Ihminen, joka ei halua nähdä itsessään mitään negatiivista on usein sellainen, joka on kärkkäimmin arvostelemassa muita.Ja silti tossa ylempänä puhuttiin taas niistä lesboilua kokeilevista heteronaisista... mikä yhteiskunnallinen paine niitä siihen ajaa?
Enkä kyllä nyt oikein ymmärrä tuota lopun vihjailua, sillä en todellakaan arvostelisi muita, jos tekisin samanlaisia virheitä. Ehkä en vain osaa elää kunnolla, kun en perseile kännissä ja rikastuta itseäni negatiivisilla kokemuksilla. Kärsiminen ei tunnu mielekkäältä elämäntyyliltä. - 14+4
Ja silti tossa ylempänä puhuttiin taas niistä lesboilua kokeilevista heteronaisista... mikä yhteiskunnallinen paine niitä siihen ajaa?
Enkä kyllä nyt oikein ymmärrä tuota lopun vihjailua, sillä en todellakaan arvostelisi muita, jos tekisin samanlaisia virheitä. Ehkä en vain osaa elää kunnolla, kun en perseile kännissä ja rikastuta itseäni negatiivisilla kokemuksilla. Kärsiminen ei tunnu mielekkäältä elämäntyyliltä.Monet "heterot" tuntevat hieman viehtymystä naisiin. Naisissa on tutkitusti enemmän biseksuaaleja kuin lesboja. Nyt kun kulttuuri on sallivampi, saattaa moni nainen rohkaistua edes kerran kokeilemaan.
Lisäksi monet miehet tuntuvat pitävän kiihottavana ajatusta bi-naisesta. Tämäkin voi rohkaista "heteroa".
- naimnainen
liiemin ottamatta antaa toteen vaan,et jos ois ollut rakastamas mies seksi ois ollu varmaan parempaa,koskaan eka kerta kelleen oo ekstaasia,sit jos olit humalass karsee yhdistelmä !ei kait kukaa nainenkaa ekalla kerralla uuden naisen kaa satasella nauti !mut joo mies on mies ja naine nainen.
- neurotic fish
Tuo oli tosiaan vain yksi kerta, joka voi vahvistaa seksuaalisuuttasi ja josta voit oppia, tiedät nyt rajasi. Koita nähdä se sellaisena kokemuksena.
Itse olen todella kontrollifriikki, neuroottinen ja konservatiivinen tapaus ja saan tuollaiset morkkikset pelkästä väärän ihmisen suutelusta. Mustakin seksi miehen kanssa on jotenkin likaista ja oksettavaa, vaikka eihän siinä oikeasti pitäis olla mitään likaista! Ylipäätään seksi ilman tunteita on mulle hankala asia käsittää. Likaista sekin pienessä mielessäni (ja siis nimenomaan itselleni, muita en moralisoi juurikaan). Jos tuo ällöttävyys on juurtunut mieleesi jollain neuroottisella tasolla, niin kuin itselläni, niin sun pitää kyseenalaistaa se: mikä tässä nyt lopulta oikeasti oli niin kamalaa ja likaista? Kun ei se oikeasti ole likaista, se ei vain ole sinun juttusi.
Elin aikaisemmin ahdasmielisessä ympäristössä ja kaapissa, joten tietyllä tapaa opin hakemaan läheisyyttä ja hyväksyntää miehiltä. Tilanteita on ollut joissa oon kokeillut läheisyyttä miehen kanssa, mutta hälytyskellot on alkanu soimaan siinä vaiheessa, että oon saanut vihellettyä pelin poikki -muuten olisin kokenut raiskaavani itseäni.
Tiedän, että olen lesbo; haluan elämän naisen kanssa, en ihastu mieheen, enkä voisi nauttia siitä seksistä niin kuin naisen kanssa nautin, en halua miestä henkisesti millään tasolla, en oikeastaan fyysisestikään. Siltikin joskus pitää tulla joku käsittämätön tyhmä halu olla samanlainen kuin muut ja KOKEILLA, saada joku varmistus tähän seksuaalisuuteen, vaikka se on musta niin s******n oksettava ajatus. Oikean tilanteen tullen huomaan kyllä heti, että ei oo mun juttu ja en mene pidemmälle. Myöhemmin saatan miettiä, että mulla on tää yksi elämä ja pitääkö kaikkea kokeilla. Kuinka ristiriitaista ja hämmentävää! Ja tyhmää pyöritellä sitä mielessä. Ehkä kännissä sitten se kokeilunhalu saattaa vain toisilla toteutua?
Jos nyt jorninani pitäisi tiivistää jotenkin niin ymmärrän kyllä yhden kokeilun, -ei se sinusta bisseä tee etenkin kun kadut- joskin itse tuntisin varmaan samanlaista ahdistusta kuin sinä. Koita nähdä sen positiiviset puolet.
Enemmän ihmetyttää, miksi jotkut lesbot päätyvät TOISTUVASTI kokemaan sen miehen, vaikka aina se tuntuu pahalta ja aina samat morkkikset. Siinä vaiheessa ei enää ole varmaan yksi virhe ja kokeilunhalu. Osaako joku valaista tätä minulle? - 3+3
Joo ihan normaalit fiilikset sulla. Mäkin olen lesbo ja tiennyt sen jo teini-ikäisestä lähtien. Koskaan en ole ihastunut mieheen enkä tuntenut minkäänlaista fyysistä vetoa. Naisen kanssa on kaikki palaset loksahtaneet kohdilleen.. silti kokeilin seksiä miehen kanssa joitakin vuosia sitten. En oikein tiedä miksi, olin kai niin turhautunut omaan tilanteeseeni, kun olin eronnut tyttöystävästäni ja koin epäonnistuneeni ja tuntui, etten koskaan saisi normaalia elämää, jos olen lesbo jne. Halusin vain kai todistaa noiden ajatusten jälkeen itselleni, että en voi heteroksi muuttua, vaikka miten turhauttaa. Kyllähän sen sitten sainkin todistettua, mutta seuraavana päivänä Aivan Kamala Morkkis. Tiedän tasan mitä tarkoitat. En kuitenkaan kadu sitä kokeiluani, koska sen jälkeen aloin taas hyväksyä elämäni näin. Se oli vain sellainen hetkellinen kapinavaihe.
Jos olette käyttäneet kondomia, niin on aika pieni todennäköisyys, että jotakin meni pieleen. Älä huolehdi siitä, noi ajatukset on ihan tyypillisiä. Mä olin itsekin aivan varma sen yhden yön jälkeen, että kuolen pian aids-potilaana ja yksinhuoltajana. No eihän siinä tietenkään niin käynyt. :)
Myös kaikki tuollaiset kapina-ajatukset on ihan mennyttä, en ikinä kääntyisi heteroksi, vaikka se olisi mahdollistakin. Tollanen kummallinen paine kuitenkin tulee niin monelta taholta, että ei se ole ihme, jos joskus hairahtuu. Älä syyllistä itseäsi siitä, oot vaan kokemusta rikkaampi. - 12+16
Kiitos,kiitos vielä kerran iso kiitos että löysin sattumalta tämän keskustelun! Olen juuri viikonloppuna päätynyt kaverimiehen kanssa samaan sänkyyn ja vaikka ei itse aktia tapahtunutkaan, niin mulla on järkyttävät morkkikset. Tunteet ovat melko samanlaiset kuin tänne kirjoittaneillakin. Sekavat.
- 9+18
Mulle kävi juuri tollai viime kesänä. Oli kyl aika huonot fiilikset sillo. Mut onneks ei vaikuttanu ystävyyteen. Jotenki sillon muistan ajatelleeni et "täähän on just niin hyvä tyyppi ja hyvänäkönenki, et miks ei?" kokeilunhalua se kai vaan oli. Silloin olin vielä aika epävarma itestäni aika monella eri tasolla. Kyllä se mieli siitö paranee ja selviää.
- Poliittisesti lesbo
9+18 kirjoitti:
Mulle kävi juuri tollai viime kesänä. Oli kyl aika huonot fiilikset sillo. Mut onneks ei vaikuttanu ystävyyteen. Jotenki sillon muistan ajatelleeni et "täähän on just niin hyvä tyyppi ja hyvänäkönenki, et miks ei?" kokeilunhalua se kai vaan oli. Silloin olin vielä aika epävarma itestäni aika monella eri tasolla. Kyllä se mieli siitö paranee ja selviää.
Lesbo ei kyllä missään nimessä edes kokeile. Ei vaikka olis kuinka hyvännäköinen mies tahansa, eikä varsinkaan sellaisesta syystä.
Mitä ihmettä te nykyajan muka lesbot oikeen touhuatte, naitte sinne tänne ja saatte kaltaisiltanne vielä hyväksyntää ja päähän silitystä.
Tyhjyyttä kolisee yläpäänne, ja sen seurauksena jaatte alapäätänne. - ei todistelua
Poliittisesti lesbo kirjoitti:
Lesbo ei kyllä missään nimessä edes kokeile. Ei vaikka olis kuinka hyvännäköinen mies tahansa, eikä varsinkaan sellaisesta syystä.
Mitä ihmettä te nykyajan muka lesbot oikeen touhuatte, naitte sinne tänne ja saatte kaltaisiltanne vielä hyväksyntää ja päähän silitystä.
Tyhjyyttä kolisee yläpäänne, ja sen seurauksena jaatte alapäätänne.Jos sinä et ole kokeillut erilaista seksiä, niin se ei tarkoita sitä, etteikö joku muu olisi voinut kokeilla. Jotkut ihmiset maistavat esimerkiksi maksalaatikkoa todetakseen etteivät pidä siitä kun taas toiset jättävät syömättä jo silkan hajun perusteella.
Pidä huoli siitä, että elät itse omien siveyskäsitystesi mukaisesti.
Kokeilu on kokeilu ja yleensä sellaiseksi jää. Jos ei jää, niin tässä tapauksessa silloin on kyseessä jokin muu seksuaali-identiteetin muoto kuin puhdas homoseksuaalisuus. Siinäkään ei olisi mitään väärää.
- ...
Tämä on aika typillistä monelle naiselle. Muista, että poikkeus vahvistaa säännön, eli tuo kokemus vain vahvistaa sitä, että tunnet olevasi lesbo.
Jatka elämääsi ja vaikka tee nyt sellaisia asioita, joista nautit. Ikuisuuksiin ei tuota kannata murehtia, vaikka jälkikäteen onkin morkkis, mutta se on ihan luonnollista. - 14+6
Kiitos vain kaikille vastanneille! On ihan hyvä saada tietää, että näin on käynyt muillekin. Ehkä osaan tosiaankin ottaa tämän vahvistavana kokemuksena, kunhan vähän aikaa kuluu.
- Nyt tiedät !!
No oliko ihan pakollista toimia heteroäijän panopuuna, sellainen kun tyhjentää pussinsa ihan mihin vaan, mikä kantaa p****a... olit sille pelkkä pano, jos se jotain lohduttaa.
Kyllä minullakin olis likanen olo. En tiedä voisinko ikinä antaa itselleni anteeksi.
No nyt tiedät kuinka ''taivaallista'' on heteronaisena oleminen, kun pitää säännöllisin väliajoin pitää äijää tyytyväisenä. Kuka siitä oikeasti voi ikinä nauttia.- stella_deus
Heteronaiset siis eivät halua seksiä mieheltään? Kaikki on vain miehen miellyttämistä? niinpä niin....
- 2+0
stella_deus kirjoitti:
Heteronaiset siis eivät halua seksiä mieheltään? Kaikki on vain miehen miellyttämistä? niinpä niin....
heteronaisethan ei sit nauti seksistä ollenkaan...jos kerta mies on kaamea ja nainen ei oo se juttu eli tästä voimme päätellä, että vain lesbo tai mies voi nauttia seksistä!! mitä järjenjuoksua taas----
- f4ck
miks sä sitten menit sänkyyn miehen kaa? Oliksä niiin känässä ettet muistanu ootko lesbo vai mikä. Sillainha sun on helpompi ymmärtää ittees ja tekojas ku mietit ett mikä sun ajatusketju oli. Ehkä sä olit vähä yksinäinen ja huomion puutteessa ja sitte siinä on joku kolli joka kehnää ja kehuu, sulla on promilleja nii ettet jaksa miettii ja siinäkö se oli sitte?
Ku sä mietit miksi noin kävi se ainaki selvittää sun päätä ja pystyt luottamaa jatkossa ittees ja tunnet ittees paremmin. Jos koko homma menee vaa viinan piikkii ni kandee lopettaa dokaus kokonaa, känni ei sovi sulle.
Ja kandee kans miettii sitä ettet jostai syystä kehdannu sanoo että tää oliki tässä, ku siltä alkoi tuntuu. Kai joku itsearvo pitää olla ja se pitää, ei vain seksissä vaa muutenki. Nyt vähä näyttäs ett sä meet vähän silläki periaatteella että jos muut tykkää nii kyllähä sä teet. Kasvunpaikka sulla ja vaikka nyt vituttaa huolella ni käy nyt koko asia tarkkaan mielessäs läpi ja opi ittestäs asioita joihin ehkä kandee vähä parannuksia tehä. - kokemusta on....
Hei!
Älä vaan masennu.
Mullakin kävi samankaltainen juttu viimekesänä. Tuli ero tyttöystävästä ja elämä meni aivan sekaisin. Päädyin sänkyyn erittäin mukavan miehen kanssa ja humalassa tietenkin asiat vaan eteni seksiin (enkä todellakaan nauttinut siitä). Ensin järkytyin ja kuljin siipi maassa muutaman viikon ja ruoskin itseäni, mutta loppujen lopuksi sain ainakin todistettua itselleni, että olen täysin mikä olen ja ylpeä siitä. Elämässä sattuu kaikenlaista ja häpeään ei kannata jäädä kieriskelemään.- NrF
Anteeksi, saanko kysyä, millä tavoin ero vaikutti siihen, että mies kelpaa? Mitä pohjimmillaan tavoittelit sillä?
Haitko hyväksyntää, lohtua, läheisyyttä, mustasukkaiseksi tekemistä vai kostoa vai mitä? Kun lesbo kuitenki yleensä tietää ettei siitä heteroseksistä nauti ni ei kai sitä tehdä sen itse seksin/tyydytyksen/orgasmin takia, ja känni on maailman huonoin tekosyy. Jotain on aina pohjalla vaikka olis kuinka kännissä. Mikä se on? Epätoivo ettei saa entistä takas?
Anteeks jos esitän kysymyksen hyökkäävästi, en halua tuomita sua tai ketään, mut haluisin ymmärtää ne motiivit, mikä siihen ajaa eron jälkeen yms. Erään erityisen ihmisen käytöksen ja monimutkaisen tilanteen takia haluisin ymmärtää, mitä päässä silloin liikkuu. Hän itse ei pysty selittämään. Ei uskalla. Ja mulle jäi aika isot haavat hänen käytöksestään ja tuhat kysymystä... - 11+20
NrF kirjoitti:
Anteeksi, saanko kysyä, millä tavoin ero vaikutti siihen, että mies kelpaa? Mitä pohjimmillaan tavoittelit sillä?
Haitko hyväksyntää, lohtua, läheisyyttä, mustasukkaiseksi tekemistä vai kostoa vai mitä? Kun lesbo kuitenki yleensä tietää ettei siitä heteroseksistä nauti ni ei kai sitä tehdä sen itse seksin/tyydytyksen/orgasmin takia, ja känni on maailman huonoin tekosyy. Jotain on aina pohjalla vaikka olis kuinka kännissä. Mikä se on? Epätoivo ettei saa entistä takas?
Anteeks jos esitän kysymyksen hyökkäävästi, en halua tuomita sua tai ketään, mut haluisin ymmärtää ne motiivit, mikä siihen ajaa eron jälkeen yms. Erään erityisen ihmisen käytöksen ja monimutkaisen tilanteen takia haluisin ymmärtää, mitä päässä silloin liikkuu. Hän itse ei pysty selittämään. Ei uskalla. Ja mulle jäi aika isot haavat hänen käytöksestään ja tuhat kysymystä...Minulla oli yhden eron jälkeen läheltä etten mennyt miehen kanssa sänkyyn. Olin loukannut naistani ja kaduin sitä valtavan paljon, ajattelin jotenkin rankaisevani itseäni seksillä miehen kanssa. Näin jälkeenpäin mietittynähän ajatuksessa ei ollut mitään järkeä, mutta eron jälkeen olin vähän sekaisin tai jotain. Loppujenlopuksi en sitten (onneksi) siihen pystynyt vaikka kännissä olinkin.
- 12+11
NrF kirjoitti:
Anteeks jos esitän kysymyksen hyökkäävästi, en halua tuomita sua tai ketään, mut haluisin ymmärtää ne motiivit, mikä siihen ajaa eron jälkeen yms. Erään erityisen ihmisen käytöksen ja monimutkaisen tilanteen takia haluisin ymmärtää, mitä päässä silloin liikkuu. Hän itse ei pysty selittämään. Ei uskalla. Ja mulle jäi aika isot haavat hänen käytöksestään ja tuhat kysymystä...Mulla ainakin oli eron jälkeen se puhdas turhautuminen, kun en saanut naisen kanssa suhdetta toimimaan ja kun tuntui, että lesbona eläminen on niin helvetin hankalaa monin tavoin. Mulla siis vitutus omaan tilanteeseen ajoi tuohon kokeiluun.
Juu ja ylipäätään.. kyllä mä sanoisin, että turhautuminen hyvin monella tasolla johti mut siihen. Heh, huvittaa kyllä nyt vuosia jälkeenpäin että olen oikeasti lähtenyt vitutuksesta jonkun ihmisen matkaan, mut niin se vain meni. Varsinaisesti exäni kanssa asialla ei ollut enää mitään tekemistä. Suhde oli jo päättynyt emmekä raportoineet toisillemme yksityisistä asioistamme.
Onneksi se kaikki on kaukaista menneisyyttä eikä surkeat ajatukset lesboelämästä enää vaivaa. Enää en tekisi samaa, vaikka miten olisin yksinäinen. Tuli todettua, että enpä saa miehestä edes hetken hupia, ainoastaan nihkeän fiiliksen. - f4ck
11+20 kirjoitti:
Minulla oli yhden eron jälkeen läheltä etten mennyt miehen kanssa sänkyyn. Olin loukannut naistani ja kaduin sitä valtavan paljon, ajattelin jotenkin rankaisevani itseäni seksillä miehen kanssa. Näin jälkeenpäin mietittynähän ajatuksessa ei ollut mitään järkeä, mutta eron jälkeen olin vähän sekaisin tai jotain. Loppujenlopuksi en sitten (onneksi) siihen pystynyt vaikka kännissä olinkin.
ooksä nyt oppinu miettimään etukäteen enemmän ja opettiko toi mitää sulle itsestäsi? Onko sun itsetunto kasvanut sellaiseksi ett kestät omat mokasi ja muiden ilman ett tarvii myydä itteensä pelastukseksi? Ooksä huomannu ett kun dokaat teet humalan piikkiin asioita vai onks siihenki tullu jokin muutos? Ihmisen kasvu on kyl herkkä paikka, siksi kysyn ett ooksä huomannu herättikö toi tapaus sussa mitään ihan erilaista.
- NrF
11+20 kirjoitti:
Minulla oli yhden eron jälkeen läheltä etten mennyt miehen kanssa sänkyyn. Olin loukannut naistani ja kaduin sitä valtavan paljon, ajattelin jotenkin rankaisevani itseäni seksillä miehen kanssa. Näin jälkeenpäin mietittynähän ajatuksessa ei ollut mitään järkeä, mutta eron jälkeen olin vähän sekaisin tai jotain. Loppujenlopuksi en sitten (onneksi) siihen pystynyt vaikka kännissä olinkin.
Kiitos, että vastasit rehellisesti vaikka lesbopalstalla tää onkin aina vähän arka aihe ja saa sellaista palautettakin osalta!
Eipä erohetkellä ajatuksissa varmasti olekaan paljon järkeä.. tai harva siinä pystyy olemaan moraalin huippu ja toimia täysin järkevästi... - NrF
12+11 kirjoitti:
Mulla ainakin oli eron jälkeen se puhdas turhautuminen, kun en saanut naisen kanssa suhdetta toimimaan ja kun tuntui, että lesbona eläminen on niin helvetin hankalaa monin tavoin. Mulla siis vitutus omaan tilanteeseen ajoi tuohon kokeiluun.
Juu ja ylipäätään.. kyllä mä sanoisin, että turhautuminen hyvin monella tasolla johti mut siihen. Heh, huvittaa kyllä nyt vuosia jälkeenpäin että olen oikeasti lähtenyt vitutuksesta jonkun ihmisen matkaan, mut niin se vain meni. Varsinaisesti exäni kanssa asialla ei ollut enää mitään tekemistä. Suhde oli jo päättynyt emmekä raportoineet toisillemme yksityisistä asioistamme.
Onneksi se kaikki on kaukaista menneisyyttä eikä surkeat ajatukset lesboelämästä enää vaivaa. Enää en tekisi samaa, vaikka miten olisin yksinäinen. Tuli todettua, että enpä saa miehestä edes hetken hupia, ainoastaan nihkeän fiiliksen.Kiitos myös sulle tästä vastauksesta!
Itse olen miettiny kans, että oliko se mun eukko niin turhautunut ja yksinäinen eron jäljiltä. Ironista on se, että se oli ite loukannut mua ja vonkas mua takasin siinä samalla kun sitä miestä kiksautteli.. Tiesi, että mä olin vihainen ja vaadin aika paljon näyttöä ja lojaaliutta ennen ku jatkaisin suhdetta....Epätoivo?
Vai halusiko se kostaa kun miehet yrittävät (tuloksetta) pokailla mua. Sellaistakin piirrettä hänessä oli, että keinolla millä hyvänsä mut mustasukkaiseksi, koska hän itse oli hyvin mustis.
Ja ilmeisesti tää oli hänelle tyypillistä toimintaa eron jälkeen... Kai siinä silloin on joku torjutuks tulemisen pelko, hyväksytyks tulemisen ja läheisyyden tarve? Emt... Mulla taas on tarve saada joku selitys, että oma ego pysyy kasas.:P - 12+13
NrF kirjoitti:
Kiitos myös sulle tästä vastauksesta!
Itse olen miettiny kans, että oliko se mun eukko niin turhautunut ja yksinäinen eron jäljiltä. Ironista on se, että se oli ite loukannut mua ja vonkas mua takasin siinä samalla kun sitä miestä kiksautteli.. Tiesi, että mä olin vihainen ja vaadin aika paljon näyttöä ja lojaaliutta ennen ku jatkaisin suhdetta....Epätoivo?
Vai halusiko se kostaa kun miehet yrittävät (tuloksetta) pokailla mua. Sellaistakin piirrettä hänessä oli, että keinolla millä hyvänsä mut mustasukkaiseksi, koska hän itse oli hyvin mustis.
Ja ilmeisesti tää oli hänelle tyypillistä toimintaa eron jälkeen... Kai siinä silloin on joku torjutuks tulemisen pelko, hyväksytyks tulemisen ja läheisyyden tarve? Emt... Mulla taas on tarve saada joku selitys, että oma ego pysyy kasas.:PMustasukkaisen ihmisen logiikasta ei vaan voi saada otetta. Tuollaisessa tilanteessa ei enää pelata järjellä. Selvää on, että mustasukkainen ihminen on pahoinvoiva ja tuota tuntuisi tuo kuvailemasi käytöskin ilmentävän. Syy ei kuitenkaan ole mikään yksiselitteinen, vaan mitkä lie itsetunto-ongelmat, persoonallisuuserot, aiempi menneisyys ym. voi olla takana.
Jokainen voi olla kuitenkin vastuussa vain omista teoistaan. Jos toinen aiheuttaa jatkuvaa pahaa oloa itselle, niin silloin on parasta päästää suhteesta irti. On mielestäni yhdentekevää, mitkä "motiivit" epästabiililla ihmisellä on vahingonteolleen. Ilmeistä kuitenkin on, että rakkaudella siinä ei ole mitään osuutta. Toisen epävakauden tunnustaminen tekee kipeää hetken, mutta sen vaikutuksesta on myös mahdollista irrottautua. Pitkällä tähtäimellä hyvää oloa saa siitä, että on ainakin itse yrittänyt olla reilu. - kokemusta on...
NrF kirjoitti:
Anteeks jos esitän kysymyksen hyökkäävästi, en halua tuomita sua tai ketään, mut haluisin ymmärtää ne motiivit, mikä siihen ajaa eron jälkeen yms. Erään erityisen ihmisen käytöksen ja monimutkaisen tilanteen takia haluisin ymmärtää, mitä päässä silloin liikkuu. Hän itse ei pysty selittämään. Ei uskalla. Ja mulle jäi aika isot haavat hänen käytöksestään ja tuhat kysymystä...Joo saa kysyä!
Ero pitkäaikaisestä naisestani sai minut tolaltani. Olin aluksi aikamoisessa shokkitilassa ja sitten kuin viimeinkin menin viettämään rentouttavaa iltaa ystävieni kanssa (n. puolivuotta erosta!) join itseni tietoisesti känniin.
Jälkeenpäin mietittyäni miksi annoin kaiken tapahtua niin en osaa siihen vieläkään vastata. En hakenut hyväksyntää, enkä kostoa, läheisyyttä yms.. Voi olla, että itseni kadottaminen ja mitätöiminen sai sen aikaan.
Suhteemme päättyminen ei ollut mikään "puun takaa juttu" vaan siitä olitiin keskusteltu useasti jo aikaisemminkin, mutta silti se otti koville ihan liian koville.
Harmi etten pysty selittämään tarkemmin hairahdustani. - kokemusta on...
NrF kirjoitti:
Anteeks jos esitän kysymyksen hyökkäävästi, en halua tuomita sua tai ketään, mut haluisin ymmärtää ne motiivit, mikä siihen ajaa eron jälkeen yms. Erään erityisen ihmisen käytöksen ja monimutkaisen tilanteen takia haluisin ymmärtää, mitä päässä silloin liikkuu. Hän itse ei pysty selittämään. Ei uskalla. Ja mulle jäi aika isot haavat hänen käytöksestään ja tuhat kysymystä...höh! Vastasin viestiisi, mutta jostain syystä se menikin tuonne alemmaksi. Vastaus löytyy siis sieltä.
- NrF
kokemusta on... kirjoitti:
Joo saa kysyä!
Ero pitkäaikaisestä naisestani sai minut tolaltani. Olin aluksi aikamoisessa shokkitilassa ja sitten kuin viimeinkin menin viettämään rentouttavaa iltaa ystävieni kanssa (n. puolivuotta erosta!) join itseni tietoisesti känniin.
Jälkeenpäin mietittyäni miksi annoin kaiken tapahtua niin en osaa siihen vieläkään vastata. En hakenut hyväksyntää, enkä kostoa, läheisyyttä yms.. Voi olla, että itseni kadottaminen ja mitätöiminen sai sen aikaan.
Suhteemme päättyminen ei ollut mikään "puun takaa juttu" vaan siitä olitiin keskusteltu useasti jo aikaisemminkin, mutta silti se otti koville ihan liian koville.
Harmi etten pysty selittämään tarkemmin hairahdustani.Kiitos sinullekin :) Oikeastaan sunkin vastauksesta on paljon mulle apua, vaikka et osaisi sen tarkemmin selittää. Mulle kun juuri on ollu hankala käsittää, miten hän ei ikinä osannut antaa vastauksia ja selittää ajatuksiaan, itselleni kun on niin helppo tiedostaa ja tunnustaa motiivini. Se tuntui sellaiselta vastuun ja totuuden välttelyltä, mutta kun huomaa että eri tilanteissa olevillakin ihmisillä on ollut niin, ni jotenki helpompi käsittää.
- 12+16
Minä ainakin eksyin tuon kaverimiehen kanssa samaan punkkaan juuri sillä ajatuksella että "täähän on niin kiva ja komee, että miksikäs ei...." Lisämausteena siinä oli, että kaipasin hellyyttä, kosketusta ja huomiota. Eritoten sitä huomiota.
- f4ck
eli sä olit bisse, eihä siin kai sitt mitää erikoista oo että sakset aukee miehellekki. Aika hurjaa tollanen attention whore meininki ett todella annetaan sitä pildee ihan vaa ett tuntee ittensä huomioiduksi. Vähän taidan sääliäkki sua, mut toisaalta niin kaukana sä et oo heteromimmeistä jotka tekee tota ihan kai normisti. Ei kukaa lesbo mee sänkyy miehen kaa ku kaipaa kosketusta, on siinä vähän eri fiilinki. Mut nii, kerro tätä nyt jollekki bisselle.
- 20
f4ck kirjoitti:
eli sä olit bisse, eihä siin kai sitt mitää erikoista oo että sakset aukee miehellekki. Aika hurjaa tollanen attention whore meininki ett todella annetaan sitä pildee ihan vaa ett tuntee ittensä huomioiduksi. Vähän taidan sääliäkki sua, mut toisaalta niin kaukana sä et oo heteromimmeistä jotka tekee tota ihan kai normisti. Ei kukaa lesbo mee sänkyy miehen kaa ku kaipaa kosketusta, on siinä vähän eri fiilinki. Mut nii, kerro tätä nyt jollekki bisselle.
Että sä jaksat aina löpistä tosta bissehommasta. Se et joku lesbo elämänsä heikkona hetkenä paukauttaa sänkyyn miehen kaa ei tee siitä bisseä. Millä oikeudella sä määrittelet jonkun toisen seksuaalisuuden?
- oletmitäsyöt
20 kirjoitti:
Että sä jaksat aina löpistä tosta bissehommasta. Se et joku lesbo elämänsä heikkona hetkenä paukauttaa sänkyyn miehen kaa ei tee siitä bisseä. Millä oikeudella sä määrittelet jonkun toisen seksuaalisuuden?
Seksuaalikäyttäytymisen perusteella oletettavasti.
- katuako vai unohtaa?
Olin itse taannoin vähän samantyyppisessä tilanteessa..ei hommiin ryhdytty mutta vähän kaikkea muuta tapahtui. Oltiin siis kaveriporukalla mökillä ja nukuttiin tiiviisti siskonpedissä kuka kenenkin vieressä. Minä satuin sit tän miehen viereen, ja aika läheisissä tunnelmissa jouduttiin olemaan, ja tilanne jotenkin meni siihen että olin vaan tosi kiihottuneessa tilassa, ja suoraan sanoen panetti. Oon joo elänyt puutteessa ihan liian kauan, ja sillä vaikutuksensa asiaan mutta muutoin en tunnista omaa toimintaani ollenkaan!
Humalassa tietenkin jne.
Oon pähkäilyt et mitä hemmettiä pääs käymään, ja tosi yllättynyt kaikesta enkä tiedä mitä mieltä koko jutusta pitäis olla, ja paras olisi kai olla miettimättä koko asiaa. Varsinkin kun sen pidemmälle ei menty.
En koe mitään romanttisia tunteita miehiä kohtaan, enkä sellaista osaisi kuvittellakaan. Onko tää jotenkin rinnastettavissa tilanteeseen jossa heteronainen hairahtuu naisen kanssa sänkyyn, ja saattaa jopa nauttia siitä fyysisellä tasolla ilman että ikinä edes ihastuisi naiseen, saati edes harkitsisi mitään vakavampaa??
Vai voiko sitä läheisyyden kaipuussa ja puutteessa vaan kiihottua jos joku on iholla ja koskee "oikeista" paikoista....??- f4ck
näköjää voi varsinki jos on känni päällä ja ei sillai ajattele että se on mies siinä vehkeensä kanssa haluamassa sua. Kauheesti näitä vahinkoja sattuu näköjää. Mut mun mielestä noi kyl on bissehommia, ei kukaan lebe anna miehen ronkkia vain siksi ett on känässä ja hellyyttä vaille. Joten joo, ehkä noiki on rinnasettavissa heteromuijii jotka kännissä haluaa naisia pussailla ja ehkä vähä jotain sutinaa.
- en kelpuuta ketä vaa
Voihan sitä aina kiihottua. Eikös sitä ihminen voi kiihottua vähän missä vain? Ainakin ku puutteessa on. Ku ruuhkabussi kivasti tärisee tai ku tv:stä tulee heteroiden seksikohtaus... ;D Yritän sanoa, että ei se varmastikaan liiity siihen mieheen, vaan kosketuksen synnyttämään ajatukseen seksistä ja mielihyvästä. Siitä että joku haluaa sen sinulle tehdä -tai sinulta saada. Sillä miehellä vain sattuu oleen luonnostaan jotain mikä sulle voi tuoda sen olon.
Ite voin tuntea joskus sellaista fyysistä halukkuutta miehen lähellä -voinhan tuntea sitä myös muuten vaan! Mutta henkisesti en voisi itselleni valehdella, -vaikka kuinka fyysisesti on puutteessa ja tuntemuksia- enkä siis pysty oikeen mennä miehen mukaan. Mielummin sit hoidan ite ja itken surkeaa elämääni yksin.
Ja puute, kännnitila, miesten lähentelyt ja läheisyyden kaipuu on niin tuttua. Mutta ei silti. Se tuntuis väärältä, kokisin toimivani itseäni vastaan ja olevani aika pohjalla ja epätoivoinen. Fyysinen nautinto o pieni ku henkisesti tuntuu raiskaavan itseään. Toisil näin. Toiset sen voi ottaa vain fyysisenä "ihmisdildona". - en kelpuuta ketä vaa
f4ck kirjoitti:
näköjää voi varsinki jos on känni päällä ja ei sillai ajattele että se on mies siinä vehkeensä kanssa haluamassa sua. Kauheesti näitä vahinkoja sattuu näköjää. Mut mun mielestä noi kyl on bissehommia, ei kukaan lebe anna miehen ronkkia vain siksi ett on känässä ja hellyyttä vaille. Joten joo, ehkä noiki on rinnasettavissa heteromuijii jotka kännissä haluaa naisia pussailla ja ehkä vähä jotain sutinaa.
f4ck rakas, nyt mun täytyy vähän olla sun kaa samaa mieltä, että känniä käytetään kyllä harmittavan usein niin loistavana tekosyynä kaikkiin hetkellisiin mielenhäiriöihin, joissa ihmiset pettävät, panevat vääriä ihmisiä tai toimivat muuten tyhmästi. Känni vaikuttaa, mutta se on sivuseikka "oikeiden syiden rinnalla".
Siltikin ihmismieli on aika monimutkane ja kummallinen paikka, et porukka päätyy outoihin ja joskus järjettömiin ratkaisuihin ratkoessaan kriisejään yms.. Mut sellasia ihmiset on, epätäydellisiä, eikä niit voi laittaa lokeroihin. - f4ck
en kelpuuta ketä vaa kirjoitti:
Voihan sitä aina kiihottua. Eikös sitä ihminen voi kiihottua vähän missä vain? Ainakin ku puutteessa on. Ku ruuhkabussi kivasti tärisee tai ku tv:stä tulee heteroiden seksikohtaus... ;D Yritän sanoa, että ei se varmastikaan liiity siihen mieheen, vaan kosketuksen synnyttämään ajatukseen seksistä ja mielihyvästä. Siitä että joku haluaa sen sinulle tehdä -tai sinulta saada. Sillä miehellä vain sattuu oleen luonnostaan jotain mikä sulle voi tuoda sen olon.
Ite voin tuntea joskus sellaista fyysistä halukkuutta miehen lähellä -voinhan tuntea sitä myös muuten vaan! Mutta henkisesti en voisi itselleni valehdella, -vaikka kuinka fyysisesti on puutteessa ja tuntemuksia- enkä siis pysty oikeen mennä miehen mukaan. Mielummin sit hoidan ite ja itken surkeaa elämääni yksin.
Ja puute, kännnitila, miesten lähentelyt ja läheisyyden kaipuu on niin tuttua. Mutta ei silti. Se tuntuis väärältä, kokisin toimivani itseäni vastaan ja olevani aika pohjalla ja epätoivoinen. Fyysinen nautinto o pieni ku henkisesti tuntuu raiskaavan itseään. Toisil näin. Toiset sen voi ottaa vain fyysisenä "ihmisdildona".ai siis miehellä on luonnostaan jotain mikä voi tuoda hyvän olon? Tässä kohtaan mä tipun kärryiltä, jos sä pidät munaa jonainen luonnon muovaamana hyvänolon lähettiläänä niin ok, mä en sitä ymmärrä kyl.
Enkä mä ymmärrä miten ihmeessä miehen läheisyys on sama ku naisen, mä en todellakaa koe mitää väristyksiä minkää miehen vierellä vaikka istuisin vielä linkoavan pesukoneen päällä. Seksuaalisuus on henkistä, ja jos joku mies saa tuntemaa jotai nii ei silloin ole lesbo ja se että "eksyy"miehen sänkyy ei ole mikää uutinen tai shokki, enempi ehkä ollu itsepetosta siitä mitä on.
Siks kun täälläki nyt on näitä jotka kännissä ja hellyydenkipeenä on miehen matkaa lähteny nii onko se tullu sitte loppujenlopuksi ees yllärinä. Ettei ikinä oo ollu mitää fiilinkiä mieheen mut sit yks känni oikeessa paikassa ja pum, nylkyn nylkyn. Eiks se ole vähän hassua? - 20
f4ck kirjoitti:
"ei kukaan lebe anna miehen ronkkia vain siksi ett on känässä ja hellyyttä vaille."
F4ck, puhu vain omasta puolestas mutta älä oleta ja yleistä että kaikki lesbot elävät ja toimivat sun lesbo-määritelmän mukaan.
Kauan aikaa sitte ihan mielenkiinnosta ja kokeilunhalusta kokeilin miltä seksi tuntuu miehen kaa. En ollu juonut alkoholia vaan halusin vain kokeilla. Vaikka mies oli ennestään tuttu ja pidin hänestä, ei seksi miehen kaa olllu mun juttu ja se vain vahvisti käsitystäni siitä että oon lesbo. Se, että annoin tän yhden miehen "ronkkia" yhden ainoan kerran ei tee musta bisseä. Elämä ei oo niin mustavalkoista kuin joskus annat kirjoituksissas olettaa. - katua vai unohtaa
f4ck kirjoitti:
ai siis miehellä on luonnostaan jotain mikä voi tuoda hyvän olon? Tässä kohtaan mä tipun kärryiltä, jos sä pidät munaa jonainen luonnon muovaamana hyvänolon lähettiläänä niin ok, mä en sitä ymmärrä kyl.
Enkä mä ymmärrä miten ihmeessä miehen läheisyys on sama ku naisen, mä en todellakaa koe mitää väristyksiä minkää miehen vierellä vaikka istuisin vielä linkoavan pesukoneen päällä. Seksuaalisuus on henkistä, ja jos joku mies saa tuntemaa jotai nii ei silloin ole lesbo ja se että "eksyy"miehen sänkyy ei ole mikää uutinen tai shokki, enempi ehkä ollu itsepetosta siitä mitä on.
Siks kun täälläki nyt on näitä jotka kännissä ja hellyydenkipeenä on miehen matkaa lähteny nii onko se tullu sitte loppujenlopuksi ees yllärinä. Ettei ikinä oo ollu mitää fiilinkiä mieheen mut sit yks känni oikeessa paikassa ja pum, nylkyn nylkyn. Eiks se ole vähän hassua?Loppujen lopuks mun mielestä ylipäätään seksuaalisen identiteetin kannalta yksittäiset kännisekoilut, tai kertaluontoiset tietoiset kokeilut eivät ole kovinkaan oleellisia. Merkitystä on sillä mitä tuntee sydämessään, ketä kaipaa, keneen ihastuu, rakastuu jne.
Sillä mitä hirveessä juubassa räpeltää pimeessä peiton alla ei todellakaan oo merkitystä. Morkkishan siitä voi tulla oli se sit naisen tai miehen kanssa, jos sähläilee kännissä, Kun tuskin mistään kauniista rakasteluhetkestä ole kyse. - en kelpuuta ketä vaa
f4ck kirjoitti:
ai siis miehellä on luonnostaan jotain mikä voi tuoda hyvän olon? Tässä kohtaan mä tipun kärryiltä, jos sä pidät munaa jonainen luonnon muovaamana hyvänolon lähettiläänä niin ok, mä en sitä ymmärrä kyl.
Siks kun täälläki nyt on näitä jotka kännissä ja hellyydenkipeenä on miehen matkaa lähteny nii onko se tullu sitte loppujenlopuksi ees yllärinä. Ettei ikinä oo ollu mitää fiilinkiä mieheen mut sit yks känni oikeessa paikassa ja pum, nylkyn nylkyn. Eiks se ole vähän hassua?Eihä täs kukaa oo väittäny munaa hyvän olon lähettilääksi, sä taisit nyt itte käsittää väärin ja liioitella asiaa, mikä on sulle tyypillistä ;DD Seksi miehen ja naisen välillä on luonnolista ja yhteiskunnan normi. Täten en pidä mitenkää ihmeellisenä ja yllärinä että joskus nainen sitten päätyy huonona hetkena hakee sitä "hyvää oloa" mieheltä -virheellinen kuvitelma sinänsä jos tietää olevansa 100% tosilesbo.
Olen täysin samaa mieltä, että seksuaalisuus on paljon henkistä. Ihmettelen itsekin, että miten se fyysinen puoli voi tuntua hyvältä jos henkinen ei ole kunnossa. Mutta ilmeisesti se joillain voi. Tai sitten tulee sellainen logiikka, että uskoo siitä seuraavan jotain hyvää ja hyvää oloa, mutta kuten huomaamme; useimmat täällä taitavat katua sitä ratkaisuaan-. Samalla tavalla kun sä keskusteluissa olet sanonut miehen tyhjentävän pussinsa mihin vain ni jollekki naiselle käy mikä tahansa fallisen jutskan omaava olento ku on tarpeeks huono hetki. Ihmisen ajatustoiminta, identiteetti ja persoonallisuus ja motiivit on muutakin kuin se lesbous. On muitakin syitä toimia jotenkin. Ja ne muut syyt satunnaisena hairahduksena ei poista sitä lesboidentiteettiä.
Sulla siis itselläsi panetus sammuu heti jos edes mainitaan sana mies tai niitä on viiden metrin etäisyydellä? Ja olet sitten true lesbian? Tiedoksi f4ck, en ole itsekään kokeillut miestä, mutta vain ymmärrän jos joku sitä kokeilee, enkä koe lesboidentiteettini särkyneen jos olen joskus kiihottunut katsoessani miestä ja naista sängyssä ;)= - katua vai unohtaa
f4ck kirjoitti:
Siks kun täälläki nyt on näitä jotka kännissä ja hellyydenkipeenä on miehen matkaa lähteny nii onko se tullu sitte loppujenlopuksi ees yllärinä. Ettei ikinä oo ollu mitää fiilinkiä mieheen mut sit yks känni oikeessa paikassa ja pum, nylkyn nylkyn. Eiks se ole vähän hassua?Kyllähän kuminen dildokin saa naisen värisemään eikä siinä mistään henkisestä yhteydestä ole kyse......
f4ck kirjoitti:
Siks kun täälläki nyt on näitä jotka kännissä ja hellyydenkipeenä on miehen matkaa lähteny nii onko se tullu sitte loppujenlopuksi ees yllärinä. Ettei ikinä oo ollu mitää fiilinkiä mieheen mut sit yks känni oikeessa paikassa ja pum, nylkyn nylkyn. Eiks se ole vähän hassua?"ai siis miehellä on luonnostaan jotain mikä voi tuoda hyvän olon? Tässä kohtaan mä tipun kärryiltä, jos sä pidät munaa jonainen luonnon muovaamana hyvänolon lähettiläänä niin ok, mä en sitä ymmärrä kyl."
Mä en voi kuin pudota kärryiltä sun asenteistasi. Pidät miehiä pelkästään munan kantajina. Luulet, että kaikki miehet haluavat tarjota vain munaansa ja ettei heillä mitään muuta tarjottavaa ole. En ihmettele yhtään, että kenelläkään miehellä ei tosiaankaan ole sinulle mitään tarjottavaa, jos käsityksesi kaikista miehistä ovat noin lapsellisella tasolla.
- elämäonlaiffii-
Kuulostaa melko tutulta. Itsellä huono omatunto ja epätoivoiset miehet aina jotenkin onnistuvat kohottamaan sitä. Pari kertaa olen ajautunut käsipeliin miehen kanssa. Toinen oli kamalaakin kamalampi keski-ikäinen juoppo. Lähdin vain mukaan leikkiin, jonka säännöt latelin minä .En vain ymmärrä mistä moinen.
Molemmilta kerroilta tuli ihan hirveä morkkis (kumpikin tapaus kännissä, niimpä tietysti) ja hirvittävän likainen olo jäi vielä viikoiksi. Silti jotenkin olen päässyt niistä yli kun ajattelen, että ei tämä ole elämää kummempaa. Tiedän ainakin voivani hyvällä omalla tunnolla sanoa itseäni lesboksi un nyt kerta tiedän melko pitkälle minkälaista on olla miehen kanssa, minulle kun se ainakin on iso ja tärkeä juttu vaikka nykyään ihmiset luulevat, että koko lokerointi on ihan yliarvostettua.
Ajan kanssa näistäkin virheistä pääsee yli ja Siperia opettaa! Nyt leuka pystyyn ja naurahda vähän omalle tyhmyydelle (/tietämättömyydelle, uteliaisuudelle tai mitä se onkin) Maailmaloppu ei koita näistäkään huolimatta! - johan pomppas
Huomaatteko muuten, mitä huvittavaa tässä ketjussa on... Bissejä syytetään aina siitä, että lesbosuhteesta ne varmasti lähtevät munan ja helpon heteroelämän perään kesken kaiken tai viimeistään sitten kun se lesbosuhde loppuu. Jos näistä viesteistä nyt mitään voi päätellä, niin suhteen päätyttyä tai muuten alakuloinen lesbo se vasta lähteekin munan perään ja mieluiten vielä mahdollisimman syyntakeettomassa tilassa. Täällä sitten lohdutetaan, että et sentään kumminkaan ole bisse. Eikö ketään muuta naurata tai edes ihmetytä tämmöinen?
- f4ck
mähän sanonki että bissejä ne on, ei kukaan lesbo mee kännissä tai hellyyden puutteessa miehen kaa. Ei siin sen kummempaa ole.
- 5+19
f4ck kirjoitti:
mähän sanonki että bissejä ne on, ei kukaan lesbo mee kännissä tai hellyyden puutteessa miehen kaa. Ei siin sen kummempaa ole.
Itseasiassa nuoruuteni vuosilta tunnen aika monta lesboa joille näin on tapahtunut. So what?! Ei parit kohellukset tai kokeilut niiden lesbo-identiteettiä ole muuttanut.
Elämässä sattuu ja tapahtuu, joillekin enemmän toisille vähemmän. - johan pomppas
5+19 kirjoitti:
Itseasiassa nuoruuteni vuosilta tunnen aika monta lesboa joille näin on tapahtunut. So what?! Ei parit kohellukset tai kokeilut niiden lesbo-identiteettiä ole muuttanut.
Elämässä sattuu ja tapahtuu, joillekin enemmän toisille vähemmän.Sehän tässä pointtina oli, että lesbot jaksavat vihata bissejä, kun niiltä aina lohkeaa miehille. Ja lesboilta vasta lohkeaakin. Vaatii melkoista pokkaa arvostella bissejä siitä, mitä itse tekee kun äijä tarjoaa tarpeeksi monta tuoppia - bisse sentään saattaa olla miehen kanssa rakastavassa parisuhteessa.
- Katua vai unohtaa
johan pomppas kirjoitti:
Sehän tässä pointtina oli, että lesbot jaksavat vihata bissejä, kun niiltä aina lohkeaa miehille. Ja lesboilta vasta lohkeaakin. Vaatii melkoista pokkaa arvostella bissejä siitä, mitä itse tekee kun äijä tarjoaa tarpeeksi monta tuoppia - bisse sentään saattaa olla miehen kanssa rakastavassa parisuhteessa.
On siinä nyt kuitenkin vissi ero, lesbot ei niitä miehiä kattele tai vilkuile eikä ajattele suhteen aikana ja harvemmin niiden välissäkään, kyse satunnaisista sähellyksistä jotka ei uhkaa parisuhdetta.
Mies ei vie eikä särje lesbon sydäntä vaikka joskus ois lohjennutkin - my 5 cents
johan pomppas kirjoitti:
Sehän tässä pointtina oli, että lesbot jaksavat vihata bissejä, kun niiltä aina lohkeaa miehille. Ja lesboilta vasta lohkeaakin. Vaatii melkoista pokkaa arvostella bissejä siitä, mitä itse tekee kun äijä tarjoaa tarpeeksi monta tuoppia - bisse sentään saattaa olla miehen kanssa rakastavassa parisuhteessa.
Kun olen lukenut tätä palstaa niin minusta tuntuu, lukemani perusteella, että ne bissekriittisimmät lesbot ovat juuri niitä, joilla moisia hairahduksia ei ole tapahtunut ja/tai ovat olleet suhteessa bi-naisen kanssa jossa on ollut pettymyksiä tai suhde on päättynyt sellaiseen. Tottakai bissevihaajien joukossa voi olla myös niitä, joilla näitä kohelluksia on tapahtunut syystä tai toisesta mutta silloin bisseviha on enemmänkin jonkinlaista projisointia sen sijaan, että myöntäisi oman koheltamisen. Sitten on sellaisia bissevihaajia, jotka hyvin nihheästi/vihaavasti suhtautuvat miehiin ja projisoinnin kohteena on bi-nainen, koska häntä kiinnostavat myös miehet.
- ...
johan pomppas kirjoitti:
Itse en ole kyllä lesbona laisinkaan ostettavissa millään tuopeilla tai muilla juomilla, jos mies tarjoaa. Lesbona minula irtoaa vain ehdoton EI miehille ja that´s it. Ei auta vaikka kuinka ruikuttais tai tarjoilisi sitä sun tätä. Vaikka kuinka kännissä olisin, niin se on ihan ehdoton EI miehille silloinkin (ja bissenaisille). Luonne ja periaatteet ei muutu miksikään olisinpa sitten kännissä tai en.
- 6+12
... kirjoitti:
Itse en ole kyllä lesbona laisinkaan ostettavissa millään tuopeilla tai muilla juomilla, jos mies tarjoaa. Lesbona minula irtoaa vain ehdoton EI miehille ja that´s it. Ei auta vaikka kuinka ruikuttais tai tarjoilisi sitä sun tätä. Vaikka kuinka kännissä olisin, niin se on ihan ehdoton EI miehille silloinkin (ja bissenaisille). Luonne ja periaatteet ei muutu miksikään olisinpa sitten kännissä tai en.
Mistä tiedät onko nainen lesbo vai bi? Kysytkö suoraan ettet vaan erehdy vällyjen alle sen kans?
- f4ck
johan pomppas kirjoitti:
ei vaa se on pointtina että lesbo on lesbo ja bisse on bisse. Lesbon mieleen ei tuu missään vaiheessa miehet, kyl mä ymmärrän ett moni lesboksi itseään kutsuva on ennen jopa ollu naimisissa miehen kaa ja varsinkin kokeillukki äijää, mut sillo se on bisse, ei lesbo.
Jostai syystä nää lesbot jotka antaa äijille kännissä ja heikkona hetkenä ei halua ett niitä sanotaa bisseksi, johtuukoha se sitte siit että bissemaineen on pilannu nää hetskut jotka haluaa vaa vähän seikkailla. En tiiä, mut sen mä tiedän ett lesbot ei vähän koklaa saadakseen selvyyden siit ettei miehet kiinnosta. - my 5 cents
f4ck kirjoitti:
ei vaa se on pointtina että lesbo on lesbo ja bisse on bisse. Lesbon mieleen ei tuu missään vaiheessa miehet, kyl mä ymmärrän ett moni lesboksi itseään kutsuva on ennen jopa ollu naimisissa miehen kaa ja varsinkin kokeillukki äijää, mut sillo se on bisse, ei lesbo.
Jostai syystä nää lesbot jotka antaa äijille kännissä ja heikkona hetkenä ei halua ett niitä sanotaa bisseksi, johtuukoha se sitte siit että bissemaineen on pilannu nää hetskut jotka haluaa vaa vähän seikkailla. En tiiä, mut sen mä tiedän ett lesbot ei vähän koklaa saadakseen selvyyden siit ettei miehet kiinnosta.Tämän on sinun määritelmäsi lesboudesta ja biseksuaalisuudesta.
Elämä ei kuitenkaan ole aina selkeäjakoinen ja mustavalkoinen, sinne kuuluu paljon harmaata. Suurin osa lesboiksi itsensä mieltävistä eivät ole ns. gold star lesboja. Siitä huolimatta en pidä heitä sen vähempää lesboina kuin itseäni.
Olen ns. gold star lesbo ja en henkilökohtaisesti tunne ketään muuta gold star lesboa vaikka asuin vuosia jenkeissä, kaupungissa jossa on yli kaksi kertaa enemmän asukkaita kuin koko Suomessa. Se hieman kertoo kuin harvassa meitä on. - en kelpuuta ketä vaa
johan pomppas kirjoitti:
Sun kanssas olen samaa mieltä, että sellanen kaksinaismoralismi on kyllä vähän naurettavaa ja koko bissejauhaminen ylipäätään. Et kuitenkaan voi tietää ketkä näistä kirjoittaneista on kaksinaismoralisteja, jotka mollaavat bissejä ja paneskelevat itse miehiä.
Huomaa;useat täällä kertovat olleensa miehen kanssa kerran tai kaksi, ja tuntevat siitä ahdistusta ja katumusta -sehän oli alkujaan ketjun ideakin.
Tää tuppaa aina riistäytyä käsistä suureksi väittelyksi, jossa kiistelemme siitä maagisesta lesbouden ja bisseyden rajasta. Joillakin kun on kauhean suuri tarve käydä ite määrittelemään toisen seksuaalinen suuntautuneisuus yksittäisen seksuaalisen teon perusteella. Mielestäni se on aivan yhtä naurettavaa kuin bisseyleistykset ja syytökset. - ö
my 5 cents kirjoitti:
Tämän on sinun määritelmäsi lesboudesta ja biseksuaalisuudesta.
Elämä ei kuitenkaan ole aina selkeäjakoinen ja mustavalkoinen, sinne kuuluu paljon harmaata. Suurin osa lesboiksi itsensä mieltävistä eivät ole ns. gold star lesboja. Siitä huolimatta en pidä heitä sen vähempää lesboina kuin itseäni.
Olen ns. gold star lesbo ja en henkilökohtaisesti tunne ketään muuta gold star lesboa vaikka asuin vuosia jenkeissä, kaupungissa jossa on yli kaksi kertaa enemmän asukkaita kuin koko Suomessa. Se hieman kertoo kuin harvassa meitä on.Ei kai meitä nyt NIIN vähän voi olla. Olisko pieni nimenhuuto paikallaan laskennan suorittamiseksi?
_o/ - 12+4
ö kirjoitti:
Ei kai meitä nyt NIIN vähän voi olla. Olisko pieni nimenhuuto paikallaan laskennan suorittamiseksi?
_o/täälläkin ilmoittautuu!
_o/ - 20+6
12+4 kirjoitti:
täälläkin ilmoittautuu!
_o/_0/
- Femmegoldstar
20+6 kirjoitti:
_0/
_o/
- ...
No, mietipä itse, sulla on aivot sitä varten =)
- ei kerta heteroa tee
Sanoisin että nyt voit tietää olevasi täysin lesbo ja ota mieskokeilusi kokemuksena :) olet elämän aikana harrastanut seksiä miehen kanssa, se ei vain ollut sinun juttusi.
- jejejeje
- Ap tiesi jo olevansa lesbo
- Kaikki kokemus ei ole positiivista, siitä tämä ketjukin
Joudunkohan itse luopumaan kohta lesbon valtuuksistani, kun en ole käynyt koettelemassa suuntaumustani.
- NiinSeOn2011
Älä nainen ressaa :) Voit ajatella, että olet nyt yhden kokemuksen rikkaampi. Ja te hoiditte ehkäisyn, voit olla huoletta. Mieti tilannetta, jossa olisitte vetäneet paljaalteen. Tiedän kyllä tunteen, kun kärpäsestä tekee härkäsen, niin asiat saa liian suuriin mittasuhtiin.
Itselläni oli parisen vuotta sitten kokeilu. menin tahalleen sänkyyn miehen kanssa, koska tahdoin yksinkertaisesti tietää pidänko heteroseksistä enää.
Lähdin miehen luota todeten, että olen 101 prosenttinen lepakko. ja se siitä.
Olet lepakko. jos nautit vain naisten kanssa ole misesta.
ja voin kertoa, monet lepakot ovat olleet miehen kanssa. se on tieto. :) - hohhoijaa...
Lueskelin tätä viestiketjua ja muutama asia tässä ketjussa pistää erityisesti silmään.
Ensiksikin, ihmettelen tätä ikuista kokeilurumbaa. "Kokeilin miestä, tulipa testattua, etten tykkää." Hohhoijaa. Olen sitä mieltä, ettei mitään kokeilemalla selviä, ei mitenkään päin. Sellaisille naisillekin, jotka epäröivät sitä, ovatko kiinnostuneita naisista, olen aina yrittänyt tolkuttaa, ettei se useinkaan kokeilemalla selviä. Vaikka olenkin umpilesbo, en minäkään halua kaikkia vastaantulevia naisia, joihin törmään milloin minkäkin kulman takana. Olen nähnyt elämäni aikana tuhansia alastomia naisia eri tilanteissa, ja harva on tosissaan sytyttänyt. Muutoinhan mulla panettaisi koko ajan ja sellaisen kiihottumisen kanssa olisi varmaan hyvin vaikea elää...
Samalla logiikalla, jos joku itseään lesboksi kutsuva yhtäkkiä pokaa jonkun epätoivoisen miehen jostakin kulmabaarista, ja kaiken sen sähellyksen jälkeen toteaa, että eipä ollut mun juttu... Mitä siitä pitäisi ajatella? Tuskin sen kulmabaarin mies ja se öinen känninen sähellys olisi ollut kovinkaan monen heteronaisenkaan juttu, vaikka he yleisellä tasolla miehistä nauttivatkin.
Menkää siis ihmiset itseenne. Voihan sitä kokeilla vaikka naapurin aitaa siinä toivossa, että saattaisi sytyttää. Kuitenkin todelliseen nautintoon ihastumisesta ja rakastumisesta puhumattakaan vaaditaan hitusen enemmän. Mitä kuvittelette kännisen räpellyksen todistavan?
Ihmettelen tätä ikuista kokeilu- ja todistamisvimmaa. Miksi pitää niin kovasti todistella itselleen ja muille, mitä on? Minä ainakin tiedän tasan tarkkaan, mitä olen, eikä minun tarvitse sitä kenellekään muille todistella, varsinkaan epätoivoisilla teoilla. Harrastan seksiä sen kanssa ketä rakastan. Mieheen en ole rakastunut, joten eipä tarvitse kokeillakaan. Se siitä.- sdjowg
mut jos sä kohtaisitkin just mr Oikeen,niin pyörtäisit sanas?ei kaikki miehet tarvii kiinostakkaan eiks nii.sit toisekseen ei alaston vartalo kiihota juur koskaan mut kun oppii ekaks tunteen ihmisen ja jos sit kiintyy siihen niin sen vaartalokin alkaa kiinostaa enemmän tajuut varmaan mitä tarkotan.
- 10poäng !
sdjowg kirjoitti:
mut jos sä kohtaisitkin just mr Oikeen,niin pyörtäisit sanas?ei kaikki miehet tarvii kiinostakkaan eiks nii.sit toisekseen ei alaston vartalo kiihota juur koskaan mut kun oppii ekaks tunteen ihmisen ja jos sit kiintyy siihen niin sen vaartalokin alkaa kiinostaa enemmän tajuut varmaan mitä tarkotan.
asiaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- f4ck
sdjowg kirjoitti:
tää on just sitä mitä en ymmärrä, lesbolle ei ole mr Oikeeta. Miksi siis sanotaan noin ett ootappas kun se herra oikea osuu kohdalle nii varmaa maistuu. Se on bissepuhetta
- 8+5
f4ck kirjoitti:
tää on just sitä mitä en ymmärrä, lesbolle ei ole mr Oikeeta. Miksi siis sanotaan noin ett ootappas kun se herra oikea osuu kohdalle nii varmaa maistuu. Se on bissepuhetta
Juuri näin f4ck! Mitä ihmettä noi edelliset selittää?! Mr. oikee voi herranpieksut...
- _ajatoN_
Opetelkaa saamaan orgasmi helposti, nopeasti ja aina.. Miksi lesbot, jotka tiedostavat lesboutensa jo varhain eivät pyri pääsemään neitsyydestä eroon naisen kanssa?! Taitaa olla tooosi harvinaista, että nainen menettää neitsyytensä naisen kanssa..? Jotenkin tuntuu, että se on jopa lesbojen mielestä luonnotonta..?
- 5+10
Ihme provoja oletuksia. Henkilökohtaisesti pidän enemmän orgasmista joka kestää vähän kauemmin tulla, mut sit kun tulee niin melkein taju lähtee.
- ...
Jos lesboutensa huomaa lapsen (alle 10v) tai vaikkapa 12v., niin ei siinä kauhean helposti etsiskellä tuossa iässä, sitä jonka kanssa neitsyydestä "pääsisi" eroon. Helppohan se on yli parikymppisenä sanoa, mutta jos jo tiedostaa itsensä siellä alakouluikäisenä tai yläasteella...
- sama 5+10
5+10 kirjoitti:
Ihme provoja oletuksia. Henkilökohtaisesti pidän enemmän orgasmista joka kestää vähän kauemmin tulla, mut sit kun tulee niin melkein taju lähtee.
Tykkään myös siitä ettei naiseni tule liian nopeasti koska nautinnon antaminen antaa nautintoa myös mulle.
- 98¨'
Kännisekoilut harvoin tyydyttäviä kenellekään. Mutta ihminen todellinen puoli paljastuu kännissä( kärjistys) eli mitä ilmeisimmin omaat jotakin taipumuksia miehiinkin päin. En nyt ymmärrä miksi muuten olisit noin vain päätynyt sänkyyn miehen kanssa, jos täysi lesbo olet.
- Määrittelemätön
Olin ensimmäistä kertaa naisen kanssa. Tuntui hyvältä, se ei ollut vain fyysistä vaan myös henkinen yhteys löytyy. Haluan häntä lisää. En aio mettiä mikä olen, ehkä olen se pahamaineinen "bisse", who cares. Mulla on ihana nainen.
- _ajatoN_
Olen suudellut, suudellut miehen kanssa monia kertoja, jos vastapuoli on sattunut miellyttämään, mutta vain humalassa ollessani. Selvinpäin olen ottanut suihin, mutta vain kondomin kanssa. Lisäksi olen vetänyt käteen lukemattomia kertoja sekä antanut hyväillä itseäni (hyvää on tehnyt, mitä sitten? se on ollut puhtaasti fyysistä. No regrets.), mutta sitä en ole koskaan antanut, koska valta päättää on aina ollut minulla. Olen ollut se ymmärtäväinen, auttava käsi.. Olen yksinkertaisesti vain ajautunut sellaisiin tilanteisiin. Kaiken tämän olen tehnyt alle 20-vuotiaana, mutta en kokeillakseni. Unohtukohan jotain. Noloahan se on ollut niiden miesten puolesta, ei koskaan omasta puolesta.
Eikä tuossa vielä kaikki. Voisin tehdä sitä ihan hyvin vieläkin, jos sopiva kohde sattuisi tupsahtaa eteen.. En kuitenkaan varta vasten etsi enkä sitä anna, tiedän sen. Mielikuvitus riittää sekä sormet että muut svälineet. Mutta jeesbox vain naisiin olen ihastunut ja katselen sillä silmällä..- 3+22
no HYI älä kerro enempää yksityiskohtia jooko
- ...
No hyi, voisiko nää miesjutut säästää tuonne bissepuolelle (tai heteropuolelle), jooko. Me lesbot kun ei haluta lukea mitään heteroseksi-juttuja täältä lesbopalstalta eikä mitään likaisia yksityiskohtia seksistä miesten kanssa. Ylipäätänsä me lesbot ei haluta kuulla, ajatella tai fantasioida miesjuttuja eikä me ajatella niitä miehiä päässämme.
- kikkiliinii
Jos yhtään huolestut niin jälkiehkäisy vaan. Ei se ole paha juttu. Sitten toiseksi jos tuntuu niin sukupuolitauti testit sitten muutaman viikon päästä. Saat mielelle rauhan ja kyllä tämä ikävä juttu siitä joskus unohtuu :(
- turhajauhaa!!!''''+?
Omaat taipumuksia miehiin, mutta todennäköisesti taipumuksesi ovat niin syvällä, että et tiedosta niitä.Tai et ole täysin rehellinen itsellesi. Todennäköisesti jollakin tasolla olet fantasioinut seksistä miehen kanssa. Humalassa ihminen vapautuu estoistaan ja on matalampoi kynnyt toteuttaa seksuaalisuuttaan/fantasioitaan. Umpilesbo ei käsittääkseni harrasta seksiä miehen kanssa. Mutta asiaa ei kannata vatvoa liikaa. kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.
- A
Itse tiesin olevani lesbo jo 11 vuotiaana.
Mutta 15 vuotiaana jotteivat lesboja ja homoja vihaavat ystäväni olisi menneet sekaisin harrastin seksiä miehen kanssa.
Oli niin kamalaa että kerroin seuraavana aamuna ystävilleni ja miehelle.
Ja kävin testissä niin paljon hermostutti - elämäävaan
Miehet vain tulevat rohkeammin ja estottomammin (monesti jopa röyhkeästi) iskemään esim. baarissa kuin naiset. Kun olet itse herkässä mielentilassa, itsetunto kaipaisi kohotusta ja olet vieläpä humalassa, olet enemmän kuin helppo saalis asiansa osaavalle pelimiehelle. Hän osaa puhua niin, että tunnet itsesi jumalattareksi. Kuka petetty ja loukattu sellaista voisi vastustaa? Huomaat vasta siinä vaiheessa kun olet jo sängyssä, että mitä ihmettä kuvittelet oikein tekeväsi. Tajuat tehneesi virheen, mutta olit liian heikko etkä jaksanut vastustella. Huomaan itse, että monesti kun hyvännäköinen mies alkaa flirttailla, flirttailen takaisin enkä tiedä mistä se johtuu. En tunnista sitä piirrettä itsessäni. Se tulee kuin tahtomatta, vaikka pidän todellakin vain naisista. Ehkä se ei liitykään millään lailla siihen mieheen vaan siihen, että tunnet itsesi tällöin viehättäväksi. Jos et ole useinkaan saanut samankaltaista huomiota naisilta, sillä olet vielä kaapissa elävä heteroksi luultu nainen.
- 13+17
Kyllä sä olet "aito lesbo" jos itse tunnet niin:D ei kukaan muu ihminen voi mun mielestä määrittää toisen suuntautumista tai muutakaan.
Itelleni on itse asiassa myös "käynyt" noin. Olin kännissä (aika paljonkin) ja en ajatellut siinä tilanteessa oikeastaan mitään:D muistan kyllä, että se oli aika kamalaa ja lopetinkin koko jutun kesken kun mistään ei edes meinannut tulla mitään (humalan takia). Jälkeenpäin oli sellanen outo olo ja ällötti ja kadutti, mutta ei se enää vainoa. siihen aikaan tein muitakin "lievempiä" tollasia juttuja kännissä, ja tuo selittämäni tapaus oli se viimeinen pisara:D sen jälkeen en oo miehiin koskenut minkäänlaisessa tilassa :D ja joo, mullekkin se ilta vaan vahvisti sitä tunnetta, että olen lesbo.- f4ck
mun mielestä on vähän outoo sanoo jollekki joka menee sen kanssa sänkyy joka kehuu sitä eniten ett joo kyl sä oot aito lesbo ja kukaan ei voi muuta väittää.
Jos tästä nyt vaiks sä alat väittämää ett oot suomen kuningas ni jos mä sanon että joo niin oot eikä kukaa voi muuta väittää, ni sut ja mut leimattas hulluksi. Sanoilla on merkitys, jos puhutaan asioista niiden merkityksillä ni kenekää ei tarvi arvuutella mitä se oikee tarkoitti. Sanoilla on merkitys ja lesbo ei mee sänkyy sen kans joka nyt onnistuu puhumaa parhaiten. Vai mitä sanoo kuningas?
- huhuuhuhuhuhuausdhuk
Mun mielestä suuntautuminen tulee enemmän sydämestä kun pillusta. Eli se kehen ihastut ratkasee. seksiä nyt voi harrastaa ihan minkä /kenenkä tahansa kanssa mistä tahansa syystä, mutta tunteet on yleensä kohdistuneet joko mieheen tai naiseen kokonaan, poikkeuksena tietty bi-seksuaalit. -.-
eli kyllä ihan jokanen sisimmissään sen tietää mistä oikeasti tykkää ja voi itse itsensä määritellä. voi luoja- f4ck
nii että voi naida miehii kännissä ja sitte ku joku nainen puhuu pyörryksii ni sitten siihen voi ihastuu ja sitte on lesbo. Sitte se naine jättää ja mies lohduttaa mut ei se mitää, sehä on seksii ja ei mitää tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kans.
Ihminen voi määritellä ittensä vaikka jumalaksi, se on sitte eri asia kuinka vakavasti hänen jumalallisuutensa otetaan. Voi luoja nii.
- painu helkkariin
oo hyvä ja painu panemaan jotakin naista
- imekaa munaa naiset
gdgdgdfgds
- ES-
imekaa munaa naiset kirjoitti:
gdgdgdfgds
??????????????
- huispastuu
vanha vieasti,kuka näit nostelee ??
mut liika hyvi kirjotit oltua hirveen känniss viime yönä,hah sä mitään kännissä ollu, missä kankkunen sekavat ajatukset?et sä mitään miehen kans ollu.tiäksä mul tuli mielee et sä oot vaa yks pelokas lepakko joka varottelee tääl omaa muijaansa tekemästä mitää miesten kaa.siitä ku tulee hirvee morkkis ja vaik lapsi ! - Oooho
Onks tää nyt sitte tuon "itsetunto nollan" pettäjätyttis?
- 4+16
melkei vuoden vanha keskustelu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958