Pitääkö yläasteella riisua kengät sisällä alakoulun tapaan vai saako ne pitää jalassa? Käytetäänkö esim. Crocseja tai ollaanko siellä ihan vaan sukkasilla?
YLÄASTE
14
2485
Vastaukset
- -1-0-1-0-1-0-1-0-1-0
haha :D
Ihan ulkokengissä. - hj nn
Ala-aste nyt on sama asia kun joku lastentarha.
Ei sentään yläkoulun puolella enää sukkasilteen kävelläm - mclfe
Kengät jalassa siellä ollaan : )
- terwe15
ku olin seiskalla nii sai olla kengät jalas mut ku menin kasille nii meille tuli uus koulu entisen viereen nii siellä sit pitää ottaa kengät pois ennen ku menee luokkaa ku se uus koulu kuulemma halutaa pitää siistinä tai jotai ;o eli ei se aina nii mee et kengät jalassa ollaan ja meilläki monet saattaa olla koko päivän sukkasillee :D
- YA
Onko teillä kaapit kengille erikseen jos kengät pitää ottaa pois vain luokkaan mentäessä? koskeeko tämä myös opettajia?
- terwe15
ei koske opettajia ku niillä on yleensä jotku sisäsandaalit tai vastaavat. ne kengät jätetään käytävälle, ei mitää kaappeja. toki saa omaa lokeroon/kaappiin laittaa jos haluaa ja jos sellasen omistaa.
- mmoi moi
Olen kasi luokkalainen ja meidän koulussa ei saa käyttää sisällä kenkiä tai muuten tulee hirveet huudot joltai opettajilt :)
- matias11veen
mä juon siä
- riippuu budjetista
riippuu siitä kuinka köyhä koulu on=> jotkut eivät halua siivoojille lisää hommii
- hehriina
meil ollaa iha ulkokengis (:
- yhjkil
Riippuu aina koulusta otetaanko kengät pois vai ei. Jos teillä on omat kaapit niin voit tietysti jättää kengät sinne ja laittaa sisäkengät jalkaan jos on mukavampi pitää :) Meidän koulussa pidetään kengät jalassa mut jotkut kyllä hyppelee siellä ilmankin.
- holp
Meil otetaan kengät pois aina ku ollaa luokis. Käytävillä naulakot ja kengät vaan siihen takin alapuolelle.
- j
OTAT NE POIS TAI RUOTSI OPE HAKKAA SUT.
- agnwegewh
Mitä vittua? paska trolli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050